وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ساخت 40 مدرسه در ملکان به همت خیرین و بنیاد برکت

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ق.ظ
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
تعهد 750 میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز در آذربایجان‌شرقی/ساخت 40 مدرسه در ملکان به همت خیرین و بنیاد برکت
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد و خیرین بالای 750 میلیارد ریال تعهد در استان دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، جعفر پاشایی  صبح امروز در مراسم آغاز عملیات ساختمان باشگاه فرهنگیان شهرستان ملکان، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها را رویکرد آموزش و پرورس استان دانست و اظهار داشت: به دلایل محدودیت‌های مالی دولت و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی در بحث پروژه‌های عمرانی با کمبود مواجه هستیم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد و خیرین بالای 750 میلیارد ریال تعهد در استان دارند.

پاشایی در ادامه از احداث 9 ساختمان باشگاه فرهنگیان در استان خبر داد و اظهار کرد: ساختمان باشگاه فرهنگیان در ملکان با اعتبارات اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش استان و در کمترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

پاشایی از عزم مدیریت آموزش و پرورش استان در ارتقای شاخص‌های استان طی سال‌های گذشته خبر داد و گفت: استان آذربایجان‌شرقی در بین 36 استان کشور در ارتقای شاخص‌های مختلف مقام چهارم را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه از مدیریت و هماهنگی خوب آموزشی در بین مدیران محلی و مردم ملکان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در شهرستان ملکان به لحاظ وجود مدیریت و هماهنگی خوب بین مدیران دستگاه‌های دولتی و مردم و خیرین توسعه خوبی در فضاهای آموزشی اتفاق گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه طی 2 سال گذشته تعداد 25 پروژه آموزشی به همت خیرین در شهرستان ملکان بهره‌برداری شده است، تصریح کرد:چنین اتفاقی در سطح استان کمتر صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس ارزیابی شورای آموزش و پرورش استان، شهرستان ملکان در شاخص‌های مختلف آموزشی رشد کرده و در عالم انصاف توانسته از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کند.

ساخت 40 مدرسه در ملکان به همت خیرین و بنیاد برکت 

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز از توسعه فضاهای آموزشی طی سال‌های گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: طی 4 سال تعداد 40 مدرسه در ملکان به همت خیرین و بنیاد برکت افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

سلمان خدادادی در ادامه خواستار سرمایه‌گذاری و توسعه اردوگاه دانش‌آموزی الغدیر ملکان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان شد و اظهار کرد: این اردوگاه که 17 هکتار مساحت دارد محل مناسبی برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در سطح استان می‌باشد و نیازمند سرمایه‌گذاری و ساماندهی است.‌

 نصب زمین چمن مصنوعی در شهرهای ملکان و لیلان و مبارک شهر

مدیر اداره آموزش و پرورش ملکان نیز در این مراسم به موفقیت‌های علمی جوانان این شهرستان در عرصه‌های علمی در سطح کشوری و استانی اشاره کرد و گفت: طی 2 سال آینده تعداد 65 پروژه بزرگ و کوچک آموزشی در شهرستان ملکان کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

حمید نیک‌جو افزود:طی هفته دولت تعداد 7 آموزشگاه خیرساز در شهرستان ملکان افتتاح خواهد شد.

وی از نصب زمین چمن مصنوعی در شهرهای ملکان و لیلان و مبارک شهر طی سال های آتی خبر داد.

گفتنی است، ساختمان باشگاه فرهنگیان ملکان در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع و زیربنای یک هزار متر و با اعتبار 10 میلیارد ریال احداث خواهد شد./خبرنگار:سیاوش عینالو

انتهای پیام/60019

۹۷/۰۳/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی