وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


محمد باقر خانی فرماندار ملکان

ملکان- فرماندار ملکان از آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهری ملکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خانی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملکان افزود:مشکلات این تصفیه خانه بعد از ۱۵ سال بلاتکلیفی اخیرا رفع شده است.

وی افزود: با اجرا و بهره برداری از تصفیه خانه ملکان ۷۰ درصد از مشکلات زیست محیطی این شهرستان رفع خواهد شد.

خانی ادامه داد: آب این محل بعد از تصفیه جهت باغداری و حتی پرورش ماهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرماندار ملکان در ادامه از بهسازی و اسفالت جاده قدیم ملکان به مراغه خبر داد و گفت: این جاده به طول ۶ کیلومتر و عرض ۱۱ متر در حال اجرا می باشد.

 وی از همکاری و کمک نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استان و همچنین دستگاه قضایی در این خصوص قدردانی کرد.

خانی در ادامه با اشاره به کاهش ۸ درصدی سالیانه حق آبه شهرستان ملکان طی سال های گذشته از عدم تامین زیرساخت های لازم در این خصوص انتقاد کرد.

وی در ادامه از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال در قالب تبریز ۲۰۱۸ جهت انجام مطالعات ژئوفیزیک و کاوش باستان شناسی قلعه بختک ملکان خبر داد.

مدیر جهادکشاورزی ملکان نیز در این جلسه بر بهسازی انهار کانال های ۳ و ۴ پایاب شبکه زرینه رود در این شهرستان تاکید کرد.

علیوند با بیان اینکه ۹۶ کیلومتر از  کانال های ۳ و ۴ شبکه زرینه رود در حریم کشاورزی شهرستان ملکان خاکی می باشد اظهار کرد: بر اساس سیاست های ستاد احیای دریاچه ارومیه سالیانه ۸ درصد حق آبه شهرستان ملکان کاهش می یابد بطوریکه مقدار ۹۲ میلیون مترمکعب حق آبه این شهرستان به ۳۸ میلیون مترمکعب کاهش یافته است.

وی از اجرای آبیاری نواری گوجه فرنگی و پیاز در ۸۰ درصد باغات ملکان خبر داد و گفت: بدین ترتیب مقدار حدود ۷۰ هکتار از باغات این شهرستان تحت پوشش آبیاری نواری قرار گرفته است.

علیوند افزود: همچنین در سال گذشته حدود ۱۰ کیلومتر از کانال های ۳ و ۴ شبکه زرینه رود بهسازی شده که جا دارد از تلاش ها و پیگیری های دکتر خدادادی نماینده پرتلاش و مهندس خانی فرماندار محترم و ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان تقدیر و قدردانی نمایم.

کد خبر 4326251
۹۷/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی