وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نماینده مردم ملکان در مجلس :
90 درصد بودجه 300 هزار میلیارد تومانی کشور صرف حقوق می‌شود/ مدارس ملکان در انباری
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: از 300 هزار میلیارد تومان بودجه کشور در سال جاری تنها 10 درصد آن به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و 90 درصد بودجه صرف حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگان و هزینه‌های جاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، سلمان خدادادی صبح امروز در نشست خیران ملکانی، مشارکت مردم و خیران را تنها راه توسعه و عمران کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، آموزشی دانست و اظهار داشت: با وضعیت فعلی بودجه عمرانی کشور امکان احداث فضاهای آموزشی و اجرای پروژه‌های عمرانی توسط دولت در کشور وجود ندارد.

وی افزود: از 300 هزار میلیارد تومان بودجه کشور در سال جاری تنها 10 درصد آن به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و 90 درصد بودجه صرف حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگان و هزینه‌های جاری می‌شود.

نماینده مردم ملکان گفت: البته در مقام عمل کمتر از 50 درصد بودجه عمرانی کشور محقق می‌شود.

وی افزود: به همت خیران تا پایان سال 98 تعداد 40 آموزشگاه در شهرستان ملکان به بهره‌برداری خواهد رسید.

خدادادی در ادامه سخنان خود خیران را به مشارکت در طرح‌های آموزشی و مدرسه‌سازی دعوت کرد و اظهار کرد: خوشبختانه مردم آذربایجان در امر خیر و انسان دوستانه همیشه پیشتاز بوده و هستند.

وی از احداث 40 مدرسه خیرساز تا پایان سال 98 در شهرستان ملکان خبر داد و افزود: تعداد 7 مدرسه توسط بنیاد برکت و مابقی توسط خیران احداث خواهد شد.

خدادادی افزود: البته بر اساس پیگیری‌های لازم مقرر شده تا شهریورماه سال جاری تعهد مدرسه‌سازی بنیاد برکت از 7 مدرسه به 10 مدرسه افزایش یابد.

اجرای پروژه آزاد راه ملکان – هشترود با 400 میلیارد تومان اعتبار

وی در ادامه از اجرای پروژه آزاد راه ملکان – هشترود با 400 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: این طرح در کمتر از 8 ماه مطالعه و اجرا گردیده است.

امام جمعه ملکان نیز در این نشست شرکت در کارهای خیر از جمله مدرسه‌سازی را امری ماندگار و توشه‌ای برای آخرت دانست و از خیران قدردانی کرد.

فرماندار ملکان در این همایش از همت و استقبال خیران در بخش مدرسه‌سازی در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: البته شهرستان ملکان نه تنها در مدرسه سازی بلکه در اجرای پروژه‌های مختلف بخصوص طرح‌های عمران روستایی نیز پیشتاز در استان بوده بطوریکه در حال حاضر طرح هادی در 17 روستا در شهرستان ملکان در حال اجرا است.

محمدباقر خانی افزود: طی سه سال گذشته با وجود محدودیت اعتبارات عمرانی، پروژه‌های مختلف در شهرستان ملکان در حال اجرا بوده و تعطیل نشده‌اند.

 60 درصد مدارس شهرستان ملکان نیاز به نوسازی دارند / مدارس کانکسی در ملکان

مدیر اداره آموزش و پرورش ملکان نیز در ادامه همایش بر ضرورت مشارکت بیشتر خیران در احداث آموزشگاه‌ها در این شهرستان تاکید کرد و گفت: 60 درصد مدارس شهرستان ملکان نیاز به نوسازی دارند و باید تخریب و از نو ساخته شوند.

حمید نیکجو افزود: برخی از مدارس ملکان در کانکس‌ها و مدارس قدیم ساخت اداره می‌شوند و خطرات زلزله تهدید جدی برای دانش آموزان این مدارس می باشد.

وی افزود: قدمت برخی از مدارس ملکان به بیش از چندین دهه می‌رسد و برخی مدارس نیز بصورت دوشیفته و حتی در انباری اداره می‌شوند.

در این همایش خیران مبلغ 30 میلیارد ریال جهت احداث و بهسازی فضاهای آموزشی در شهرستان ملکان از جمله احداث 3 مدرسه 6 کلاسه و 1 مدرسه 3 کلاسه تعهد نمودند.

انتهای پیام/60001

۹۷/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی