وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

انتقاد از قطعی بدون برنامه برق/ ضرورت ایجاد مراکز صنایع تبدیلی

ملکان- سیاوش عینالو خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان ملکان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از قطعی بدون برنامه برق در استان به شدت انتقاد کرد و گفت: قطعی بدون برنامه برق باعث صدمه وارد شدن به واحدهای تولیدی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شهرتی فر صبح امروز چهارشنبه در جمع تعدادی از فعالان واحدهای تولیدی و منتخبین علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان ملکان افزود: متاسفانه قطعی های بدون برنامه برق باعث صدمه وارد شدن به واحدهای تولیدی و خدماتی استان شده و هر روز در سطح تبریز تعدادی از شهروندان در آسانسورها گیر می کنند.

وی در ادامه بر تربیت علمی همراه با مسئولیت پذیری نسل جوان و نوجوان کشور در مدارس و دانشگاهها تاکید کرد و گفت: باعث تاسف است که یک تحصیل کرده دانشگاهی سواد نوشتن یک درخواست معمولی را هم ندارد.

شهرتی فر بر تقویت وحدت و انسجام ملی و هم افزایی در شرایط دشمنی استکبار جهانی در کشور تاکید کرد و گفت: هر کس در جهت تضعیف روحیه و انسجام ملی تلاش کند آب در آسیاب دشمن ریخته است.

ضرورت تشکیل سازمان های مردم نهاد در ملکان

وی از آحاد مردم و بخصوص نخبگان استان در جهت بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای لازم و رفع موانع  به همکاری با مجموعه مدیریت استان دعوت کرد و افزود: مدیریت استان با گوش شنوا آماده شنیدن مشکلات مردم و رفع آنها است.

شهرتی فر در ادامه سخنان خود با توجه به موقعیت جغرافیای و پتانسیل شهرستان ملکان بر ایجاد مراکز صنایع تبدیلی تاکید کرد و خواستار تشکیل سازمان های مردم نهاد در این شهرستان شد.

وی همچنین در پاسخ به سخنان فرماندار ملکان در خصوص نرخ بالای بیکاری جوانان در شهرستان ملکان با اشاره به شرایط اقتصادی منطقه آن را واقع بینانه ندانست.

رتبه دوم ملکان در آمار بالای تعداد بیکاران

در ادامه همایش فرماندار ملکان نیز ضمن اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان ملکان از نرخ بالای بیکاری جوانان تحصیل کرده در این شهرستان اظهار تاسف کرد.

محمدباقر خانی افزود: بر اساس امارها شهرستان ملکان با داشتن ۸۰۰۰ بیکار بعد از هشترود مقام دوم استان را دارد و این باعث تاسف است.

وی در عین حال شهرستان ملکان را به لحاظ وجود مزارع کشاورزی و باغات انگور و صنعت دام و طیور از شهرستان های پیشتاز استان دانست.

 وی گفت: شهرستان ملکان با دارا بودن ۱۹ واحد مرغ گوشتی و تخم گذار در استان و حتی کشور نمونه است و از این حیث مقام چهارمی استان را دارد.

فرماندار ملکان با اشاره به وجود ۲۲ هزار هکتار مزارع و باغات از تولید ۳۰۰ هزار تن انگور در ۱۱ هزار هکتار از باغات این شهرستان خبر داد و گفت: ۹۰ درصد انگور تولیدی شهرستان ملکان بصورت کشمش به کشورهای اروپایی و عربی صادر می شود.

رتبه سوم ملکان در تولید انگور کشور

وی افزود: شهرستان ملکان از لحاظ تولید انگور مقام نخست استان و مقام سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

خانی در ادامه از رفع مشکلات تصفیه خانه ملکان خبر داد و گفت: با بهره  برداری از شبکه فاضلاب ملکان ۷۰ درصد مشکلات شهرداری ملکان و روستاهای همجوار رفع خواهد شد.

وی همچنین از کاهش آمار کشته های سوانح جاده ای در ملکان خبر داد و گفت: در سال ۹۴ تعداد کشته های سوانح و حوادث جاده ای در ملکان ۳۷ مورد بود که با اصلاح و تعریض ۲۵ پل حادثه خیز روستایی این آمار در سال ۹۶ به تعداد ۹ کشته کاهش یافته است و امیدواریم روزی به صفر برسد.

فرماندار ملکان در ادامه از گازرسانی به آخرین روستای شهرستان ملکان خبر داد و گفت با بهره برداری از عملیات گازرسانی به روستای باباقاضی جشن سبز گاز در هفته دولت در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی آزاد راه ملکان به مراغه و هشترود خبر داد و گفت این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر و با ۳۸۸ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا می باشد.

در پایان این جلسه تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و منتخبین علمی و ورزشی شهرستان ملکن به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 4343734
۹۷/۰۴/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۱)

 طب سنتی ظهور 

عالی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی