سلمان خدادادی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به تصمیم دولت برای توزیع سبد کالا بین 11 میلیون نفر گفت: ما واقعا سر در نمی آوریم که در مملکت چه خبر است و دولت چه کار می کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین در توزیع سبد کالا نه برنامه دارند و نه با هم هماهنگ هستند، تصریح کرد: یک بار شاهد توزیع سبد کالا از سوی سازمان بهزیستی هستیم. فردا کمیته امداد این کار را انجام می دهد. پس فردا وزارت تعاون سبد کالا توزیع می کند و الان هم دولت می خواهد مستقلا سبد کالا توزیع کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در هیچ کشوری در دنیا چنین برنامه ای ریزی وجود ندارد که هر ارگانی خود مستقلا و بدون هماهنگی با هم اعلام کند که سبد کالا می دهد.
خدادادی گفت: اینگونه عمل کردن مسئولین، نشانه گیج بودن آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه موضوع توزیع سبد کالا در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار داشت: هفته آینده بعد از بازگشایی مجلس، در جلسه کمیسیون از مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر و وزارت تعاون دعوت می کنیم تا توضیح دهند که کم و کیف این سبد کالا چیست، بین چه کسانی توزیع می شود، چه حمایتهایی قرار است انجام شود و اصلا چرا این سبد توزیع می شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: ما با توزیع سبد کالا به این شکل موافق نیستم و معتقدیم که بین همه این سازمان و دولت باید هماهنگی باشد و از پراکندگی جلوگیری شود.

خدادادی گفت: سوال این است که آیا با توزیع سبد کالا مشکل این 11 میلیون  حل می شود؟. جواب آن است خیر.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید برای حل مشکلات مردم فکر اساسی بکند و برنامه ریزی دقیقی داشته باشد، افزود: این سبد کالا بالفرض یکماه مشکل را حل کند. بعداز آن چه برنامه‌ای دارند ؟