وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

ضرورت ارتقای فرهنگ رانندگی/ اصلاح نقاط حادثه خیز در ملکان

ملکان- امام جمعه ملکان خواستار ارتقای فرهنگ رانندگی در این شهر شد و گفت: تخلفات رانندگی در کشور به صورت کم و بیش وجود دارد و این مختص ملکان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حافظ زمانی ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ملکان افزود: بعضی مواقع مشاهده می شود برخی رانندگان وسائط نقلیه خود را در وسط خیابان توقف نموده و با خیال راحت می روند و در صورت تذکر برخورد نامناسبی با تذکردهندگان می کنند.

وی افزود: این افراد با این کار خود علاوه بر ایجاد ترافیک، در مواقعی باعث تصادف سایر رانندگان نیز می شوند و باید با این قبیل افراد برخورد جدی و قانونی شود.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه البته تخلفات رانندگی در کشور نیز بصورت کم و بیش وجود دارد و این مختص ملکان نیست اظهار کرد: در شهر ملکان برخی تخلفات خاصی وجود دارد که اقدامات این افراد باعث بدبینی در بین مسافرین و میهمانان می شود و در شان مردم و شهرستان ملکان نیست.

وی افزود: همچنین برخی مغازه داران نیز در ایجاد سدمعبر دخیل هستند چرا که با ریختن اجناس و کالاهای درون مغازه خود به پیاده روها و حتی کنار خیابان های شهر ملکان به افزایش ترافیک کمک می کنند.

امام جمعه ملکان ادامه داد: سدمعبر پیاده روها  توسط مغازه ها در این شهر باعث شده بانوان و کودکان و حتی مردم عادی به جای عبور از پیاده روها  بالاجبار از خیابان ها رفت و آمد نمایند.

خودروهای دولتی در صورت وقوع تصادف مستقیم مقصر شناخته می شوند

فرماندار ملکان نیز از اصلاح و تعریض پل ها و نقاط حادثه خیز در شهرستان ملکان بمنظور کاهش حوادث و سوانح رانندگی خبر داد و گفت: با توجه به وجود موتورسیکلت زیاد در منطقه و از طرفی بالا بودن تلفات راکبین طی سالهای گذشته چندین همایش در خصوص افزایش فرهنگ استفاده صحیح از موتور سیکلت در شهرستان ملکان برگزار شده و طی سالجاری نیز همایش بزرگی برگزار خواهد شد.

خانی همچنین رانندگان وسائط نقلیه ادارات و نهادهای دولتی را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی دعوت کرد و گفت: از این پس خودروهای دولتی در صورت وقوع تصادف مستقیم مقصر شناخته خواهند شد.

عامل انسانی عامل اصلی وقوع حوادث رانندگی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملکان هم در این جلسه از عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بخصوص سد خیابانها توسط برخی رانندگان متخلف انتقاد کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده تخلفات رانندگی با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

سرهنگ سلطانی همچنین عامل انسانی را عامل اصلی وقوع حوادث و سوانح رانندگی توصیف کرد و گفت: تعداد تلفات رانندگی در شش ماهه اول سالجاری در مقایسه با سال گذشته در جاده های شهرستان ملکان افزایش یافته است.

وی افزود: در شش ماهه سال گذشته تعداد هشت تن در حوادث رانندگی در ملکان فوتی داشتیم این در حالی است که این آمار در شش ماهه سالجاری به ۱۳ نفر افزایش یافته است.

سرهنگ سلطانی گفت: شش ماهه سال گذشته تعداد دو نفر در داخل شهر و شش نفر در جاده های بین شهری و روستایی در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند که در شش ماهه سالجاری تعداد تلفات شهری به چهار و بین شهری به ۹ نفر افزایش یافته است.

وی تلفات راکبین موتور سیکلت را نیز از دیگر معضلات شهرستان ملکان دانست و افزود: متاسفانه در گذشته موتورسیکلت های بدون پلاک را به مردم فروخته اند و اکثر راکبین بدلیل نداشتن بیمه و گواهینامه در مواقع تصادف با مشکلاتی روبرو می شوند./خبرنگار:سیاوش عینالو

کد خبر 4412302
۹۷/۰۷/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی