وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
  •  
  •  


ضرورت ساماندهی تیرهای برق جاده های بین شهری و روستایی ملکان

ملکان- فرماندار ملکان بر ضرورت ساماندهی تیرهای برق جاده های بین شهری و روستایی ملکان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی ظهر امروز پنج شنبه در جلسه شورای ترافیک ملکان از راه اندازی شرکت سرویس ایاب و ذهاب مدارس در این شهرستان خبر داد و افزود: این شرکت با هماهنگی و عقد قرارداد با مدیران مدارس ملکان وظیفه ایاب و ذهاب دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی را بر عهده خواهد داشت.

وی ایجاد امنیت و نظم در رفت و آمد و رفاه دانش آموزان را از اهداف اجرای این طرح ذکر کرد.

فرماندار ملکان همچنین بر رفع مشکلات دید و موانع موجود در برخی جاده ها و بخصوص سه راهی های شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: برخی سه راهی و جاده های روستایی و شهری باعث بروز سوانح و حوادث منجر به فوت رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری می شوند و اصلاح و تعریض آنها ضروری است.

وی با درخواست از اداره برق نسبت به ساماندهی تیرهای برق در جوار جاده های بین شهری و روستایی اظهار کرد:از این پس در صورت وقوع تصادفات ادارات مربوطه از جمله شهرداری ها و ادارات برق و راه بعنوان مقصر حوادث شناخته خواهند شد.

روان سازی ترافیک شهری

فرمانده نیروی انتظامی ملکان هم در این جلسه بر روان سازی ترافیک شهری تاکید کرد و گفت: هر چقدر در این خصوص هزینه شود نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

سرهنگ سلطانی سد معبر را یکی از معضلات شهر ملکان دانست و بر فعال سازی اکیپ سد معبر و ساماندهی دست فروشان در محل مناسب توسط شهردار ملکان تاکید کرد و گفت: متاسفانه دست فروشان نقش بسزایی در افزایش ترافیک سطح شهر ملکان ایفا می کنند.

وی نبود ساختمان مستقل راهنمایی و رانندگی ملکان را یکی از مشکلات نیروی انتظامی ذکر کرد و اظهار کرد : ساختمان اداره راهنمایی و رانندگی در یک ساختمان سازمانی مستقر است و با توجه به وظایف و خدمات گسترده راهور ضرورت دارد نسبت به واگذاری زمین و احداث ساختمان برای پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام شود.

وی تعویض جهت توقف خودروها در خیابان امام خمینی(ره) ملکان را نیز خواستار شد و گفت: متاسفانه محل توقف خودروها در این خیابان پر ترافیک در سمت راست تعریف شده که رانندگان و سرنشینان خودروها مجبورند از طرف عبور خودروها از وسائط نقلیه پیاده شوند.

فرماندهی نیروی انتظامی ملکان همچنین از بالا بودن تصادفات در سطح شهرها و جاده های روستایی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: دستگاههای مربوطه از لحاظ شرعی در حوادث و سوانح رانندگی مسئولیت دارند و باید در جهت کاهش تصادفات که متاسفانه منجر به فوت و جرح شهروندان می شود اقدام نمایند.

شهردار ملکان هم در ادامه جلسه از اقدامات انجام یافته در خصوص برخورد با سدمعبر در این شهر گزارشی ارائه نمود و بر ساماندهی وانت بار های میوه فروش توسط راهنمایی و رانندگی در خارج از شهر بمنظور کمک به بحث کاهش ترافیک و روان سازی سطح شهر ملکان تاکید کرد.

کد خبر 4414119
۹۷/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی