وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

حمایت عملی و مادی از استعدادها و قهرمانان ورزشی شهرستان‌ها

ملکان- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از حمایت عملی و مادی از استعدادها و قهرمانان ورزشی شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب بهتاج صبح امروز شنبه در جلسه معارفه و تودیع روسای فعلی و سابق اداره ورزش و جوانان ملکان افزود: این شهرستان قهرمانان بین‌المللی و ملی زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی ازجمله والیبال، کشتی، بوکس، تکواندو و سایر ورزش‌های رزمی تقدیم ورزش کشور کرده است.

وی بابیان اینکه شهرستان ملکان می‌تواند کارخانه قهرمان سازی در استان باشد خاطرنشان کرد: بنده به خاطر وجود پتانسیل‌های موجود، مسائل و مشکلات این شهرستان را با حساسیت پیگیری می‌کنم و از روسای هیئت‌های ورزشی نیز در این خصوص درخواست کمک دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: رویکرد و اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان در دوران تصدی بنده حمایت عملی و مادی از استعدادها و قهرمانان بوده و هر هیئت ورزشی که بتواند در این راستا موفقیتی کسب کند به جد از طرف بنده حمایت خواهد شد.

وی حمایت عملی از قهرمانان ملی و بین‌المللی را از اولویت کاری خود دانست و اظهار کرد:شناسایی استعدادها و حمایت عملی و مادی از این افراد و هیئت‌های مربوطه ازجمله برنامه‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان است.

بهتاج در ادامه در پاسخ به گلایه رئیس هیئت بوکس ملکان مبنی بر اینکه در تبریز به ورزش استان از بالا نگاه می‌شود و در مواقعی حق قهرمانان شهرستانی ضایع و به ورزشکاران تبریزی داده می‌شود ضمن اظهار تأسف از این موضوع و قول پیگیری در این خصوص افزود: بر اساس برنامه جدید اداره کل ورزش و جوانان استان ازاین‌پس در همه مسابقات ورزشی استان به‌منظور جلوگیری از حق کشی و تبعیض‌های احتمالی یک نفر غیربومی از استان‌های دیگر به‌عنوان سر داور انتخاب خواهد شد.

وی در ادامه ریشه برخی مشکلات موجود در ورزش را نبود برنامه کلی راهبردی دانست.

بهتاج همچنین از برگزاری مسابقات بدون برنامه در استان و شهرها نیز انتقاد کرد و گفت: درگذشته روال بر این بوده است که برخی هیئت‌های ورزشی برای خودشیرینی برای فدراسیون‌های ورزشی اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در شهرها و درنتیجه بدهکار کردن ادارات ورزش و هیئت‌های ورزشی کرده‌اند بدون اینکه نفعی برای ورزش استان و شهرها داشته باشد./خبرنگار:سیاوش عینالو

کد خبر 4415501
۹۷/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی