وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


قسمتی از شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد تقسیط می شود

ملکان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: قسمتی از شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد تقسیط می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز جوانپور ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: به واحدهای دانشگاهی توصیه کرده ایم با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بمنظور عدم وارد شدن فشار به خانواده ها، قسمتی از شهریه دانشجویان تقسیط شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان متقاضی جهت درخواست وام شهریه به صندوق های رفاه واحدهای دانشگاهی در سطح استان مراجعه نمایند افزود: سقف این وام حداکثر ۲۰ میلیون تومان با کارمزد ۳ درصد بوده و در اقساط ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماهه پرداخت می شود.

وی در ادامه دانشگاه آزاد استان را بالاترین مرکز آموزش عالی استان دانست و اظهار کرد: این دانشگاه رتبه های برتر استان را در زمینه های پژوهشی، آموزشی به خود اختصاص داده است.

جوانپور در ادامه از ابلاغ بخشنامه اعطای تخفیف ویژه به داوطلبین رشته های کم دانشجو و قطع مقطع خبر داد و گفت:این بخشنامه در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مصوب و به واحدها ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در خصوص بحث ناحیه بندی واحدهای دانشگاهی استان نیز گفت: منظور و هدف از ناحیه بندی صرفا سامان دهی رشته های تحصیلی و استفاده از اعضای هیات علمی در سطح استان می باشد و ربطی به مسائل مدیریتی ندارد.

وی کمبود نقدینگی را از مشکلات اساسی دانشگاه آزاد استان ذکر کرد و از اعضای هیات علمی و کارکنان واحدهای دانشگاهی خواست با تلاش مضاعف در خصوص ایجاد درآمدهای غیرشهریه در رفع این مشکل تلاش کنند.

کد خبر 4417631
۹۷/۰۷/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی