وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰۹:۵۳۲۱
آبان

آدرس وبسایت پایگاه خبری اخبار ملکان:     www.akhbaremalekan.ir

لینک کانال خبری اخبار ملکان در تلگرام:        akhbare_malekan@   

شماره تماس و فضای مجازی جهت درج هرگونه آگهی دولتی و خصوصی در نشریه ندای ملکان و روزنامه های کثیرالانتشار: 09144213777 

سیاوش عینالو
۱۳:۵۱۰۱
آبان


انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس ملکان برگزار شد

ملکان- همزمان با سراسر کشور، انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس ملکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه شنبه انتخابات شورای دانش آموزی با شرکت گسترده دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان ملکان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات بیش از ۱۹ هزار دانش آموز این شهرستان پای صندوق رای رفته و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.

بر پایه این گزارش صدها تن از دانش آموزان جهت حضور در دوره جدید شورای دانش آموزی مدارس خود کاندیدا شده بودند.

نتایج انتخابات امروز مشخص خواهد شد و هر مدرسه برای دوره جدید ۵ الی ۷ شورا خواهد داشت که یک نفراز میان کاندیداهای پیروز به عنوان رئیس شورا انتخاب و فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 4439096
سیاوش عینالو
۱۱:۵۰۰۱
آبان
نقاط حادثه خیز ایمن می شوند/ افزایش ۸۶ درصدی تصادفات منجر به فوت

ملکان- فرماندار ملکان گفت: نقاط حادثه خیز ملکان در روستاها و شهرهای مختلف این منطقه ایمن می شوند و برای همین منظور محور قدیمی ملکان به مراغه آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی قبل از ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری سومین همایش ایمنی تردد موتورسیکلت سواران افزود:عدم استفاده از کلاه و تجهیزات ایمنی باعث افزایش تلفات راکبین موتورسیکلت در این شهرستان می شود.

وی با بیان اینکه اکثر موتورسیکلت سواران در ملکان را افراد فاقد گواهینامه و بیمه نامه تشکیل می دهد افزود: به همین خاطر در هنگام بروز حوادث و برخورد با افراد پیاده نیز راکبین موتورسیکلت دچار مشکلات می شوند.

فرماندار ملکان با بیان اینکه سومین همایش راکبین موتورسیکلت ۲۲ آبان با حضور مسئولین استانی و با همکاری دستگاه های دولتی در فرمانداری ملکان برگزار خواهد شد، به برگزاری همایش های مختلف در خصوص ارتقا فرهنگ رانندگی و استفاده صحیح و قانونی از موتورسیکلت با همکاری دستگاههای مرتبط در فرمانداری این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:متاسفانه علیرغم توزیع رایگان کلاه و تجهیزات ایمنی به شرکت کنندگان در همایش ها، از کلاه و تجهیزات توزیع شده استفاده نمی شود.

 وی افزود: متاسفانه اکثر راکبین در شهرستان ملکان بدون کلاه ایمنی و تجهیزات و گواهینامه و با وسائط نقلیه اوراقی و فاقد پلاک انتظامی تردد می کنند که در مواقع بروز تصادفات مشکلاتی به همراه دارد.

وی از اصلاح جاده ها و پل های روستایی و شهری طی سه سال گذشته در جهت کاهش تصادفات خبر داد و افزود: همچنین محور قدیم ملکان به مراغه که یکی از نقاط حادثه خیز بود در حال بهسازی و آسفالت به طول ۶ کیلومتر است.

موتورسیکلت های اوراقی و فاقد پلاک ذوب می شوند

جانشین فرماندهی انتظامی ملکان نیز در این جلسه از افزایش ۸۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های درون شهری و بین شهری این شهرستان در ۷ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ برجی افزود: طی ۷ ماهه سال ۹۶ تعداد کشته های سوانح بین شهری ۷ تن بود این در حالی است که این تعداد در مدت مشابه سال جاری به ۱۳ تن افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین تعداد ۳ تن در سال گذشته در جاده های درون شهری ملکان جان خود را از دست داده بودند ولی امسال این تعداد به ۴ نفر افزایش یافته است.

وی موتورسیکلت های اوراقی و فاقد پلاک را یکی از مشکلات شهرستان ملکان ذکر کرد و گفت با قانون جدید از این پس موتورسیکلت های اوراقی ذوب خواهند شد.

کد خبر 4438858
سیاوش عینالو