وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

همایش ازدواج آسان در شهرستان ملکان برگزار شد

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۳ ب.ظ


امام جمعه ملکان، دستیابی به آرامش را یکی از اهداف ازدواج دانست و  گفت: باید از چیزهایی که آرامش ازدواج و خانواده را بر هم بزند پرهیز شود. 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در همایش ازدواج آسان و پایدار افزود: آسان گرفتن مهریه و ازدواج ، نداشتن توقعات بیجا، عدم دخالت خانواده ها و رعایت اخلاق اسلامی در خانواده از ارکان آرامش در زندگی خانوادگی محسوب می شود. 

وی از رواج مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی به عنوان یکی دیگر از موارد برهم زدن آرامش خانواده ها یاد کرد و افزود: اگر سری به دادگاه‌ها بزنید خواهید فهمید که این دو معضل باعث برهم خوردن بنیان خانواده ها می‌شود. 

زمانی، با بیان اینکه تاکنون در خصوص ازدواج آسان و پایدار مطالب زیادی گفته شده اما تعریف درستی از این موضوع نشده تصریح کرد: ضروری است برنامه هایی در رسانه های گروهی و بخصوص رسانه ملی با حضور کارشناسان مربوطه در این خصوص اجرا و مطالب و مقالاتی منتشر شود. 

وی افزود: ازدواج دارای چند رکن اساسی و مهم است که تهیه جهیزیه و مهریه تنها یک رکن آن را تشکیل می دهد و سنگین بودن مقدار مهریه و جهیزیه نیز ضامن پایداری ازدواج نیستند. 

امام جمعه ملکان آیات قرآن را بهترین راهنما برای داشتن خانواده و ازدواج پایدار و اسلامی دانست و افزود: در خصوص داشتن زندگی و خانواده سالم و پایدار و محکم هر چه بخواهیم در آیات قرآن و احادیث وجود دارد. 

در ادامه همایش، تقی زاده، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان نگرش خوب به زندگی و ازدواج را لازمه آرامش در خانواده ها دانست و گفت: اگر بخواهیم زندگی موفقی داشته باشیم باید با دید و نیت خیر و خداپسندانه به این امر نگاه کنیم و خدای ناکرده با اهداف خاصی به ازدواج روی نیاوریم. 

گفتنی است:در پایان همایش پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به جوانان و زوج های موفق جوایزی اهدا شد. 
  
 

انتهای پیام

۹۶/۰۶/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۱)

آفرین به مسئولین مربوطه که این امکان رو فراهم کردن
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی