وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۵۹ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۵:۱۴۳۰
تیر
کد خبر: 199436
تاریخ انتشار: 13:10 - 29 تیر 1395 - 2016 July 19
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان:
خبرگزاری میزان- محمدپور گفت: در پی شکایت دو نفر شاکی خصوصی بر علیه متهم به هویت (ع. ح) ساکن شهر یاسوج دایر بر کلاهبرداری، نامبرده در قالب فروش شمش طلا دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، پیمان محمدپور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان از دستگیری کلاهبردار حرفه‎ای در ملکان خبر داد.  

وی گفت: در پی شکایت دو نفر شاکی خصوصی بر علیه متهم به هویت (ع. ح) ساکن شهر یاسوج دایر بر کلاهبرداری در قالب فروش شمش طلا دستگیر شد.

وی افزود: متهم خود را به عنوان نماینده سپاه قدس و نماینده مستقیم فروش شمش های طلا حاصل از فروش نفت ایران بلحاظ تحریم کشور از طریق واسطه به افراد خارجی معرفی و در این خصوص با تنظیم قرارداد خصوصی در یکی از دفاتر اسناد رسمی شهرستان قم با یک تبعه ترکیه ای با وکالت شاکیان در قابل فرش ابریشم از نامبردگان مبلغ 250 میلیون تومان بعنوان بیعانه کلاهبرداری کرده بود که با صدور قرار وثیقه به مبلغ هشت میلیارد ریال به زندان شهرستان مراغه معرفی شد.

محمدپور در پایان گفت: تحقیقات در این خصوص در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ملکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
سیاوش عینالو
۰۹:۳۴۳۰
تیر
کد خبر: ۲۶۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
محمدباقر خانی روز سه شنبه در بازدید از دو خانواده دارای معلول و بیمار سرطانی در ملکان افزود: تلاش می شود زمینه اشتغال معتادانی که اعتیاد را ترک و به آغوش خانواده باز می گردند از طرف این اداره فراهم گردد.
به گزارش تابناک تبریز، محمدباقر خانی روز سه شنبه در بازدید از دو خانواده دارای معلول و بیمار سرطانی در ملکان افزود: تلاش می شود زمینه اشتغال معتادانی که اعتیاد را ترک و به آغوش خانواده باز می گردند از طرف این اداره فراهم گردد.
وی در ادامه بر مناسب سازی محیط های اجتماعی جهت زندگی و تردد معلولین تاکید و خواستار اهتمام ویژه دستگاههای دولتی بویژه شهرداری در این خصوص شد.
رئیس اداره بهزیستی ملکان نیز به فعالیت بخش مشارکتهای مردمی جهت جلب مشارکتهای مردمی و خیرین اشاره کرد و گفت: در این راستا  بخش مشارکتهای مردمی ، کمکهای نقدی و غیرنقدی و خدماتی جلب شده را در اختیار مددجویان قرار می دهد.
خیریان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 3600 مددجو زیر پوشش خدمات اداره بهزیستی ملکان قرار دارند افزود: از این تعداد 2500 مددجو در بخش توانبخشی و 1100 مددجو در بخش امور اجتماعی قرار دارند.
وی افزود: تعداد 36 تن امدادبگیر و 386 مستمری بگیر در بخش امور اجتماعی و همچنین 468 تن مستمری بگیر در بخش توانبخش اداره بهزیستی ملکان وجود دارد.
خیریان به تسهیلات بانکی ارائه شده به مددجویان اداره بهزیستی ملکان نیز اشاره کرد و افزود: اعطای وام اشتغال زایی و وام کم بهره و بلاعوض جهت تهیه مسکن از جمله تسهیلات این اداره جهت مددجویان تحت پوشش می باشد.
وی از برگزاری کلاس های مشاوره ای در حوزه های مختلف اجتماعی در اداره بهزیستی ملکان نیز خبر داد و اظهار کرد:در امور پیشگیری توجه ویژه ای به مشاوره در بخش های ژنتیک،غربالگری،بینایی،شنوایی و سایر معلولیت ها می شود و همچنین کارگاههای آموزشی ازدواج و مشاوره های شغلی در این اداره برگزار می شود. 
سیاوش عینالو
۱۶:۰۰۲۹
تیر

واژگونی پراید بالگرد اورژانس هوائی را به ملکان کشاند


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بدنبال واژگونی خودرو در جاده ملکان-بناب, بالگرد اورژانس هوائی عازم ملکان شد تا مصدوم را به تبریز انتقال دهد


حبیب حسینقلی زاده گفت: ظهر امروز سه شنبه مورخه 1395/04/29 گزارش واژگونی خودرو پراید در ساعت 12:25 به پایگاه فوریتهای پزشکی ملکان اعلام شد.

وی ادامه داد: با اعزام تکنسینهای فوریتهای پزشکی پایگاه اورژانس 115 ملکان به محل حادثه در کیلومتر 4 جاده ملکان-بناب, از مصدومیت شدید مرد 25 ساله خبر دادند.

حسینقلی زاده همچنین گفت: بعلت شدت بالای مصدومیت این جوان و نیاز به انتقال سریع به بالاترین مرکز درمانی, بالگرد اورژانس هوائی نیز به ملکان فراخوانده شد. 

وی همچنین ادامه داد: تکنسینهای بالگرد اورژانس هوائی نیز, مصدوم را با اقدامات درمانی و مراقبتی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بالگرد اورژانس هوائی با توجه به وضیعت سلامتی بیمار و امکان پرواز در وضعیت آب و هوائی مناسب, میتواند خدمات ارائه بدهد , تا بتواند بیمار و مصدوم را سریعتر به بالاترین مرکز ارائه خدمات درمانی انتقال دهد.


سیاوش عینالو
۱۲:۴۱۲۷
تیر

پیام فرماندار ملکان به مناسبت شهادت اولین شهید مدافع حرم در شهر لیلان ملکان

DSCF4692
دیار ملکان: فرماندار شهرستان ملکان در پیامی شهادت حاج سید رضا مراثی اولین شهید مدافع حرم شهرستان را تبریک و تسلیت گفت.

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گران‌قدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند و دلباختگان سالار شهیدان (ع) و فرزندان معنوی امام خمینی (ره) که گهواره‌نشینان روزهای انقلاب بودند، در دفاع از جبهه جهانی مقاومت به سوی خط مقدم شتافتند و در همین جبهه پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد «فی سبیل‌الله» نائل آمدند و در جوار حرم شریف حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) به خیل شهدای کربلا پیوستند.

شهید ، پر پرواز خود را آغشته به عطر دلاویز عشق می کند تا در صبح و شام ، ندای زینب را زمزمه کند و حسین را بر تارک تاریخ جاودانه سازد.

شهادت، تجلی حیات دوباره و دیگر باره مردانی است که عشق را در الهی‌ترین طبق اخلاص و فراتر از همه تصورات زمینی با دیدگان عشق به قرب الهی و پرواز آسمانی می سرایند و می خوانند.
اینجانب، شهادت سید رضا مراثی شهید راه حق را به مقام معظم رهبری،ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف شهرستان ملکان و  لیلان، رزمندگان، بسیجیان، همرزمان، خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم از درگاه  ایزد منان علو درجات برای آن عزیر سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

محمدباقر خانی
فرماندار شهرستان ملکان

پسندیدنپیام فرماندار ملکان به مناسبت شهادت اولین شهید مدافع حرم در شهر لیلان ملکان(0)

سیاوش عینالو
۱۲:۱۷۲۷
تیر
 آذربایجان شرقی
خبرگزاری آریا در فیسبوک خبرگزاری آریا در توئیتر خبرگزاری آریا در گوگل پلاس خبرگزاری آریا در اینستاگرام
آریا در شبکه های اجتماعی:
پیام تسلیت نماینده مردم شریف ملکان و لیلانبه مناسبت شهادت ‏سردار سرافراز جبهه مقاومت مدافع حرم

پیام تسلیت نماینده مردم شریف ملکان و لیلان به مناسبت شهادت ‏سردار سرافراز جبهه مقاومت مدافع حرم

خبرگزاری آریا-نماینده مردم شریف ملکان و لیلان و رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت ‏سردار سرافراز جبهه مقاومت مدافع حرم را تسلیت گفت .‏
به گزارش خبرنگار ما در تبریز در این پیام آمده است ، وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ، بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم ‏شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و ‏از روزی الهی بهره مند گردید.‏
شهادت سردار سرافراز ،شهید جبهه مقاومت مدافع حرم،سید رضا مراثی لیلان  را به خانواده‌ گرامی و همرزمانش و به ‏مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت میگوییم .‏
سلمان خدادادی ‏نماینده مردم شریف ملکان و لیلان و رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

سیاوش عینالو
۱۴:۵۵۲۶
تیر







خبرگزاری فارس: پدرم قربانی حضرت زینب (س) بود که امید داریم قبول کند

علی مراثی فرزند شهید مدافع حرم در مراسم تشییع پدرش بابیان اینکه از دست رفتن پدرم هرچند مصیبتی بزرگ است، گفت: اما در مقابل مصیبتی که خانم حضرت زینب(س) متحمل شده‌اند کم است و این‌یک قربانی برای پیشگاه حضرت زینب (س) بود که امید داریم قبول کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید رضا مراثی از جمله رزمندگانی بود که برای دفاع از حرم دختر حضرت حیدر(ع) به همراه همرزمانش به سوریه هجرت کرد و حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری خون پاکش به زمین ریخت و روحش برای همیشه زنده شد.

جوانانی که امروز در قامت «مدافعان حرم» خبرساز می‌شوند پرچم‌داران عاشقی هستند که به راحتی نمی‌توان برمبنای محاسبات عقل معاش، قضاوت‌شان کرد؛ ثروت آن‌ها عشقی است که قابل تحریم نیست!

سیدرضا مراثی شانزدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از استان آذربایجان شرقی است که به تازگی در سوریه و توسط تکفیری‌ها و تروریست‌ها شهید شده است.

مراثی دلیرمرد آذربایجانی اهل شهرستان ملکان متولد روستای لیلان 20 کیلومتری این شهرستان بوده و از این شهید 3 فرزند به یادگار مانده است.

این شهید بزرگوار قبل از بازنشستگی مسئول هماهنگ کننده تیپ امام زمان (عج) شبستر بود.

سیدرضا هدیه‌ام به دختر حضرت حیدر(ع) است/ شهادت پسرم را به من تبریک بگویید

مادر شهید مدافع حرم سید رضا مراثی، در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، بابیان اینکه خوشا به حالش که به آرزویش رسید، گفت: زمانی که می‌رفت پشت سرش قرآن و آب‌بردم و گفتم که تو را به حضرت زینب (س) هدیه می‌دهم.

وی ادامه داد: امروز این شهادت را باید به من تبریک بگویید، بااینکه می‌گفتم حالا که بازنشسته شدی بمان پیشم اما رفت و بعد از چند روز دوباره برای اجازه گرفتن آمد ابتدا اجازه ندادم ولی بعداً به خاطر حضرت زینب(س) گفتم که به خدا می‌سپارمت.

مادر شهید مدافع حرم مراثی، اضافه کرد: در خواب به‌نوعی به من الهام شده بود، در خواب دیدم که به یک مکان زیبایی رفتم وقتی بیرون آمدم تنها بودم و آن همان بهشتی بود که در خواب‌دیده بودم، خداوند به مادران همه شهدا صبر دهد.

جان‌ها همه فدای حضرت زینب (س)

در ادامه این گفت‌وگو همسر شهید مدافع حرم سید رضا مراثی، گفت: آخرین سخنان شهید مراثی این بود که جان‌ها همه فدای حضرت زینب (س) است و امر رهبر عزیزمان را اطاعت خواهیم کرد و پشتیبان ولایت‌خواهیم بود.

وی بیان کرد: اوایل به خاطر فرزند کوچکمان می‌گفتم که نرو اما گفت «اجازه بده من برم»، به خاطر همین گفتم که برو و تو رو به حضرت زینب (س) امانت می‌سپارم تا او از تو مراقبت کند و از خداوند می‌خواهم صبر حضرت زینب(س) را به من هم عطا کند.

پدرم قربانی برای پیشگاه حضرت زینب (س) بود که امید داریم خداوند قبول کند

در ادامه علی مراثی فرزند شهید بابیان اینکه از دست رفتن پدرم هرچند مصیبتی است، گفت:  اما در مقابل مصیبتی که خانم حضرت زینب(س) متحمل شده‌اند چندین برابر از آن کمتر است و این‌یک قربانی برای پیشگاه حضرت زینب (س) بود که امید داریم قبول کند.

وی ادامه داد: ما نیز یک جانی داریم که هر زمان رهبرمان اراده کند، تقدیم می‌کنیم و بابت شهادت پدرم همه به من تبریک بگویید.

علی مراثی تأکید کرد: همه جوانان باید این راه را ادامه دهند، تا زمانی که رهبرمان هستند حرم هم سرپا خواهد بود و این را به تکفیری‌ها می‌گوییم که همه ما به‌نوعی عباسی برای حضرت زینب (س) هستیم

سفر به‌سوی خدا هرکجا و برای خدا باشد بهترین راه آنجاست

در ادامه فرزند دیگر شهید مراثی، امید مراثی در خصوص شهادت پدر خود در دفاع از حرم مطهر اهل‌بیت ( ع) گفت: سفر به‌سوی خدا هرکجا و برای خدا باشد بهترین راه آنجاست.

وی گفت: پدرم همیشه به ما می‌گفت در هر زمینه‌ای که می‌خواهید کارکنید تلاش کنید، همیشه توصیه می‌کرد درجایی که امام عصر غایب است اطاعت از ولی‌فقیه به معنای اطاعت از امام زمان بوده و باید پیرو ولایت‌فقیه باشیم.

دلم می‌خواهد پدرم مرا با خود به بهشت ببرد

در آخر فرزند کوچک این شهید مدافع حرم، با چشمانی پر از اشک تنها به این بسنده کرد که دلم می‌خواهد پدرم مرا با خود به بهشت ببرد.

طنین فریاد یا زینب یا حسین با تشییع پیکر «مدافع حرم» در ملکان و لیلان

تشییع پیکر شهید سیدرضا مراثی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در ملکان به سمت لیلان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدسیدرضا مراثی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) صبح امروز از ملکان به سمت لیلان با حضور مردم این شهر برگزار شد.

حاضران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهید مراثی با سر دادن شعارهای مرگ بر وهابی، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه به دشمنان اسلام هشدار دادند «در صورت آسیب رساندن به حرم‌ حضرت زینب و رقیه (س) در سوریه و حرم اهل بیت در عراق حمام خون به راه خواهند انداخت».

گزارش فارس حاکی است، پیش از این شهیدان عبدالصمد امام پناه (26 فروردین 75) از تبریز، علی کنعانی (13 اردیبهشت 92) از مراغه، شهید محمودرضا بیضایی (29 دی 92) از تبریز، شهید محرم علیپور (7 اردیبهشت 93) و شهید عباس عبدالهی (23 بهمن 93) از مرند و شهید حامد جوانی ( 5 تیر 94 ) صادق عدالت اکبری ( 4 تیر 95) از تبریز به مقام شامخ شهادت در راه آرمان‌های اسلام نائل شده‌اند.

برای دیدین عکس‌های استقبال مردم ولایت‌مدار تبریز از شهید سیدرضا مراثی شهید مدافع حرم اینجا را کلیک کنید.

سیاوش عینالو
۱۴:۱۰۲۶
تیر

کد خبر : 17021


مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم شهید مراثی از ساعت ۹ صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ملکان در میدان شهرداری این شهر برگزار شد.
وداع با شکوه مردم ملکان با شهید مراثی

در این مراسم که مسئولان محلی ملکان و همچنین ائمه جمعه، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و ارتش شهرهای همجوار از جمله مراغه، بناب و عجب‌شیر نیز حضور داشتند، امام جمعه ملکان، از حضور گسترده و بی نظیر مردم شهیدپرور شهرهای ملکان و لیلان در مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید سیدرضا مراثی قدردانی کرد.

حجت الاسلام حافظ زمانی گفت: شهید مراثی خانواده خود را در راه دفاع از اسلام و حرمین شریفین تنها گذاشت تا خانوده‌های ما تنها نمانند، و آفرین بر شما مردم که امروز شما نیز این شهید را تنها نگذاشتید.

 امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهید مراثی حیات خود را داد تا حیات ما زنده بماند، افزود: این شهید فرزندان خود را یتیم گذاشت تا فرزندان ما یتیم نمانند.

 وی افزود: ملت ایران امنیت خود و کشورشان را مدیون ایثار و شهادت شهدا و به خصوص شهیدان مدافع حرم می داند.

 وی حضور گسترده مردم ملکان در مراسم تشییع شهید مراثی را خاری در چشم ناپاک استکبار جهانی و اسرائیل و بخصوص وهابیت و نیروهای تکفیری و بیعت مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا و رهبری دانست.

 همچنین مراسم تشییع پیکر شهید مراثی در زادگاهش شهر لیلان با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان ملکان بخصوص اهالی شهیدپرور و همیشه در صحنه بخش لیلان برگزار شد.
عکس و خبر  از: سیاوش عینالو

سیاوش عینالو
۱۲:۳۵۲۶
تیر
وداع با شکوه مردم ملکان با شهید مراثی
سیاسی  12:29:0 1395/04/26
954-7185-5 کد خبر
    

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم شهید مراثی از ساعت 9 صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ملکان در میدان شهرداری این شهر برگزار شد.

 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در این مراسم که مسئولان محلی ملکان و همچنین ائمه جمعه، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و ارتش شهرهای همجوار از جمله مراغه، بناب و عجب‌شیر نیز حضور داشتند، امام جمعه ملکان، از حضور گسترده و بی نظیر مردم شهیدپرور شهرهای ملکان و لیلان در مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید سیدرضا مراثی قدردانی کرد.

حجت الاسلام حافظ زمانی گفت: شهید مراثی خانواده خود را در راه دفاع از اسلام و حرمین شریفین تنها گذاشت تا خانوده‌های ما تنها نمانند، و آفرین بر شما مردم که امروز شما نیز این شهید را تنها نگذاشتید.

 امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهید مراثی حیات خود را داد تا حیات ما زنده بماند، افزود: این شهید فرزندان خود را یتیم گذاشت تا فرزندان ما یتیم نمانند.

 وی افزود: ملت ایران امنیت خود و کشورشان را مدیون ایثار و شهادت شهدا و به خصوص شهیدان مدافع حرم می داند.

 وی حضور گسترده مردم ملکان در مراسم تشییع شهید مراثی را خاری در چشم ناپاک استکبار جهانی و اسرائیل و بخصوص وهابیت و نیروهای تکفیری و بیعت مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا و رهبری دانست.

 همچنین مراسم تشییع پیکر شهید مراثی در زادگاهش شهر لیلان با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان ملکان بخصوص اهالی شهیدپرور و همیشه در صحنه بخش لیلان برگزار شد.

عکس و خبر  از: سیاوش عینالو


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سیاوش عینالو
۱۲:۲۷۲۶
تیر

سیاوش عینالو
۱۱:۵۳۲۶
تیر
پیکر شهید مدافع حرم سیدرضا مراثی وارد تبریز شد



اجتماعی  22:33:26 1395/04/25
954-29214-5 کد خبر
    

پیکر یادگار دوران دفاع مقدس و رزمنده لشکر سرافراز عاشورا، سرهنگ پاسدار حاج سیدرضا مراثی که در دفاع از حریم اسلام در سوریه به فیض شهادت نایل شد، وارد تبریز شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی، شهید سید رضا مراثی از پاسداران بازنشسته شهرستان ملکان در استان آذربایجان شرقی روز گذشته در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید عصر امروز ساعت 17:30 از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی وارد تبریز شد. برنامه های تشیع و تدفین پیکر شهید متعاقبا اعلام می شود.

گفتنی است وی پیش از این  مسئول هماهنگ کننده تیپ امام زمان(عج) و بازنشسته سپاه پاسداران بود.

 

 


خبرنگار: 1151
انتهای پیام
سیاوش عینالو