وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۲۴۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۱:۱۸۳۱
مرداد
خانه / خبر / واکنش دکتر پزشکیان به سخنان حدادعادل: اصولگرایان اگر کوچکترین سندی دارند منتشر کنند

چاپ چاپ

واکنش دکتر پزشکیان به سخنان حدادعادل: اصولگرایان اگر کوچکترین سندی دارند منتشر کنند

واکنش دکتر پزشکیان به سخنان حدادعادل: اصولگرایان اگر کوچکترین سندی دارند منتشر کنند

پایگاه خبری تدبیروامید ؛ دکتر مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح‌طلب مجلس به نطق حدادعادل در صحن علنی واکنش نشان داد و آن را اعتبار بخشیدن به موضع‌گیری صهیونیست‌های آمریکایی دانست. او معتقد است که اصولگرایانی چون حدادعادل آنقدر غرق دعواهای داخلی شده‌اند که حاضرند حرف آمریکایی‌ها را با چشم بسته و بدون تحقیق بپذیرند، اما چشم خود را بر سخنان و استدلال‌های مستند اصلاح‌طلبانی که خود قسمتی از نظام هستند، ببندند.

سیاوش عینالو
۰۹:۰۰۳۱
مرداد
وزیر کشور:
اصلی ترین هدف دولت در پساتحریم رشد و رونق اقتصادی است

سیاسی  21:22:52 1394/05/29
945-9785-5 کد خبر
    


 

وزیر کشور گفت: در بحث اشتغال، بحث بیکاری، تورم و سرمایه گذاری و تولید، از شرایط کنونی مردم راضی نیستیم و در پساتحریم اصلی ترین هدف دولت رشد و رونق اقتصادی است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی، در هنگ مرزی منطقه آزاد ارس، با بیان اینکه مناطق آزاد در قانون با اهداف والایی در اقتصاد کشور، تاسیس شدند، اظهار کرد: در مجلس چهارم بحث مناطق آزاد مطرح شد که امور آن مخالفان زیادی داشت، که به هر حال به تصویب نمایندگان رسید ولی در عمل آن اهداف به هر دلیلی محقق نشد.

 

سیاوش عینالو
۰۸:۵۸۳۱
مرداد

همراه با شهدا/ وصیت نامه شهید حسین رشیدی‌فر 31 مرداد 1394 ساعت 07:30

ای ملت مسلمان ایران هوشیار باشید که دشمنان اسلام در کمین شما هستند


نوجوان شهید حسین رشیدی فر در فرازی از وصیت نامه خود می نویسد: اینک بار دیگر انصار و عشاق حسینی (ع) می‌روند تا عاشورایی دیگر برپا کنند تا باشد که خفتگان بیدار شده و حسین زمان خود را دریابند و به فراز «هل من ناصر ینصرونی‌اش» لبیک گویند.

ای ملت مسلمان ایران هوشیار باشید که دشمنان اسلام در کمین شما هستند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس؛ وصیت نامه شهید حسین رشیدی فر به شرح ذیل است:


بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم


اللهم اجعل محیای محیا محمد (ص) و آل محمد(ص) و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد(ص)


با سلام و درود بر آقا امام زمان (عج)، یاری کننده رزمندگان در جبهه و با سلام و درود بر نایب بر حقش امام خمینی (ره) و با سلام و درود بر ارواح طیبه پاک شهدا از بدر رسول‌الله (ص) تا بدر روح‌الله.


به عنوان وظیفه شرعی که هر فرد مسلمان باید وصیت‌نامه بنویسد، وصیت‌نامه خود را با نام خدا آغاز می‌کنم.


اینک بار دیگر انصار و عشاق حسینی (ع) می‌روند تا عاشورایی دیگر برپا کنند تا باشد که خفتگان بیدار شده و حسین زمان خود را دریابند و به فراز «هل من ناصر ینصرونی‌اش» لبیک گویند.


ای ملت مسلمان ایران هوشیار باشید که دشمنان اسلام در کمین شما هستند و می‌خواهند شما را با اسلام بیگانه کنند


ای ملت مسلمان ایران بدانید که ما رزمندگان اسلام پای برگه‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری را با خون خویش امضا می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که در انتخابات شرکت گسترده نمایید؛ هر دانه رأی شما مشتی بر دهان دشمنان اسلام است.


ای ملت مسلمان مسئله جنگ را فراموش نکنید. ای ملت قهرمان، امام حسین (ع) زمان خود را تنها نگذارید و مانند مردم کوفه نباشید.


ای دانش‌آموزان عزیز مسئله درس خود را فراموش نکنید و اگر توانایی جبهه رفتن را داشتید به جبهه‌ها بیایید و بر علیه کافران بعثی بجنگید.


ای مادر عزیزم از شما خواهش دارم که فرزند حقیر خویش را حلال کنید.


مادر جان گرامی می‌دانم که چه زحمت‌هایی برای من کشیده‌اید و اگر تا آخر عمر خواسته باشم زحمات شما را جبران کنم، نمی‌توانم.


مادر جان عزیزم از شما خواهشی دارم و آن این است که برای فرزند گناهکار خویش حلالیت طلبید و هر کسی طلبی را از من دارد به او بپردازید و به تمام فامیل و دوستان بگویید که هیچگونه ناراحت نباشید و از آنها بخواهید من گناهکار را حلال کنند.


در پایان از خداوند منان می‌خواهم که صبری جمیل به شما عطا بفرماید.


سیاوش عینالو
۰۸:۵۵۳۱
مرداد

احراز هویت شهید "سید علی­ اکبر حسینی"


بر اساس آزمایش DNA پیکر مطهر شهید گمنام 23 ساله مربوط به عملیات بدر که سال گذشته در شهر درود نیشابور به خاک سپرده‌شده بود، شناسایی شد.
احراز هویت شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در پی آزمایش DNA و نمونه ­برداری از پیکر مطهر شهید گمنام 23 ساله­ و مطابقت آن با نمونه خون فرزند شهید، هویت این پیکر مطهر مشخص و نتیجه آن اعلام شد.

بر اساس اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، این پیکر مطهر، متعلق به شهید والامقام سید علی­ اکبر حسینی متولد اول آذرماه 1339 نیشابور است که از طریق لشکر 5 نصر به‌صورت داوطلب و به‌عنوان نیروی بسیجی به جبهه ­های حق علیه باطل اعزام‌ شد و در تاریخ 22 اسفندماه 1363 و در سن 23 سالگی در عملیات بدر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل‌آمد. 

این شهید بزرگوار، سال گذشته در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در شهر درود از توابع شهرستان نیشابور به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/


سیاوش عینالو
۰۸:۵۲۳۱
مرداد

جعفرزاده: نمایندگانی که در دولت قبل ساکت بودند، مشکلات به‌جا مانده را از وزرای دولت روحانی مطالبه می‌کنند

 جمعه 30 مرداد 1394 - 13:45
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

عضو فراکسیون رهروان ولایت، گفت: برخی از نمایندگان سؤالات و مشکلات مربوط به دولت قبل را از وزرای این دولت سؤال می‌کنند و دولت یازدهم باید پاسخ‌گوی کارهای غلط یا کم‌کاری‌های دولت قبل باشد.

سیاوش عینالو
۰۸:۵۱۳۱
مرداد

وزیر کشور خبر داد؛ چهار هزار نفر در صف نامزدی انتخابات مجلس

 جمعه 30 مرداد 1394 - 11:34
اولین جلسه شورای عالی مدیریت بحران کشور در  سال 94

وزیر کشور گفت: چهار هزار نفر خود را در معرض نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داده‌اند.

سیاوش عینالو
۱۸:۵۴۲۹
مرداد
صبح امروز صورت گرفت 29 مرداد 1394 ساعت 11:37

دیدار مادر شهید "مرتضی محمد" با فرزند شهیدش پس از 33 سال


خانواده شهید «مرتضی محمد» صبح امروز پس از 33 سال با فرزند شهیدشان که به تازگی احراز هویت شده در گلزار شهدای گمنام شهرک امام خمینی(ره) دیدار کردند.
دیدار مادر شهید

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، دقایقی پیش خانواده شهید «مرتضی محمد» با حضور در گلزار شهدای شهرک امام خمینی(ره) پس از 33 سال با فرزند شهید خویش دیدار کردند.

در این مراسم که با استقبال گرم اهالی شهرک امام خمینی(ره) همراه بود، مادر شهید محمد بر سر مزار فرزندش حاضر شد.

مراسم گرامیداشت این شهید در شهرک انصار المهدی(عج) و بر سر مزار دو شهید در حال برگزاری است.

پیکر شهید محمد در سال 85 مصادف با اربعین حسینی در شهرک امام خمینی(ره) به‌عنوان شهید گمنام تدفین شد، و امروز پس از گذشت 33 سال از شهادتش هویت این شهید بزرگوار از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام/

سیاوش عینالو
۱۷:۴۳۲۹
مرداد

روحانی: مسجد جای سیاست هست ولی جای حزب نیست

کد خبر: ۳۲۱۳۰۶





 





حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با تاکید بر اینکه مسجد خانه حزب و جناح نیست بلکه خانه ملت و مردم است، گفت:‌مسجد فراتر از حزب و تشکل سیاسی است و همه را درون خود می پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسناریال رئیس جمهور در اجلاس روز جهانی مسجد با تاکید بر اینکه مسجد جای سیاست هست اما جای حزب نیست، اظهار کرد: در مسجد باید مسائل مهم سیاسی، اجتماعی و مشکلات جهان اسلام بیان شود اما یک مسجد نباید تبدیل به تبلیغی برای یک حزب شود چون در این صورت از هدف ایجاد وحدت و اتحاد میان امت اسلامی دور شده و حتی گاهی باعث تفریق مومنان می‌شود.

 

1436209034832_borna ghasemi-33.jpg

سیاوش عینالو
۱۷:۳۷۲۹
مرداد

از سوی سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت؛

مجتبی نظری وکیل سازمان تأمین اجتماعی در پرونده شکایت علیه سعید مرتضوی در خصوص اخبار منتشره مبنی بر رضایت این سازمان از حکم صادره اعلام داشت : ضمن تشکر از زحمات مجموعه قوه قضاییه به خصوص قضات شعبه صادره کننده رأی، سازمان تأمین اجتماعی به عنوان شاکی، حکم صادره را متناسب با تخلفات و جرائم ارتکابی از سوی سعید مرتضوی در ایام تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی نمی داند و در مهلت قانونی به آن اعتراض خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،نظری در خصوص حکم صادره اظهارکرد: این حکم مربوط به عدم تمکین مرتضوی به قانون و آرای صادره از سوی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم صلاحیت نام برده جهت تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی می باشد؛ از نظر این سازمان، کل ایام تصدی نامبرده می بایست مورد حکم قرار می گرفت و کلیه حقوق و مزایای نامبرده مسترد می گشت اما رأی صادره فقط بخشی از ایام تصدی را موضوع حکم قرار داده است.

وی افزود: با عنایت به اینکه از ابتدا نامبرده فاقد شرایط قانونی جهت تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی بوده و در ایام مذکور تصرفات مالی متعددی را صورت داده است؛ لذا می بایست موضوع حکم قرار می گرفت. به همین جهت حکم صادره را متناسب با جرائم ارتکابی نمیدانیم و ضمن اعتراض به حکم صادره، از مرجع تجدید نظر، صدور حکم متناسب را درخواست خواهیم کرد.

سیاوش عینالو
۱۷:۳۵۲۹
مرداد

پزشکیان در گفت‌وگو با ایلنا:

عضو کمیسیون ویژه برجام در مجلس گفت: رای نهایی در مورد برجام در جلسه علنی مجلس داده می‌شود٬ نه کمیسیون ویژه برجام لذا کمیسیون ویژه در جزئیات برجام ورود نخواهد کرد.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اشاره به انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، اعلام کرد:  این کمیسیون وظیفه جمع‌بندی در مورد این موضوع را دارد و رای نهایی در جلسه علنی مجلس با عنایت به دیدگاه رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی اخذ می شود.

سیاوش عینالو