وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۴:۵۲۲۴
آذر
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملکان:
اجرای دستورالعمل کاهش وزن مرغ به سود مرغداران است
اقتصادی  13:10:59 1395/09/24
959-4584-5 کد خبر
    

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملکان گفت: اجرای دستورالعمل کاهش وزن مرغ، هم به سود و صلاح مرغداران است و هم به سلامت تغذیه شهروندان کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، مطنقه آذربایجان‌شرقی، حسن علیوند در جلسه بررسی نحوه اجرایی کردن دستورالعمل کاهش وزن و زمان کشتار مرغ و همچنین پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد طیور، با بیان این مطلب اظهار کرد: براساس نظر کارشناسان تغذیه وزن مرغ های پرورشی بیش از دو کیلوگرم فاقد ارزش غذایی مناسب می‌باشد و این امر از موضوعاتی است که باید فرهنگ سازی شود.

وی افزود: طبق استانداردهای بهداشت جهانی دوره پرورش مرغ 42-40 روز با وزن مرغ زنده 2100 الی2200 گرم و وزن مطلوب لاشه مرغ برای مصرف 1200 الی1800 گرم بوده اما در ایران این دوره بین 55-50 روز با وزن مرغ زنده بالای 3000-3100 گرم و وزن لاشه‌ای مرغ 2000-2400 گرم می باشد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نیز در این جلسه ضمن بررسی مسائل مطروحه در این خصوص بیان کرد: مرغ‌های سبک چربی کمتری دارند و میزان مصرف دارو نیز در آن‌ها کمتر از مرغ های سنگین است و همچنین مرغ‌های سبک خوشمزه تر و ارزش تغذیه ای بالاتری نسبت به مرغ های سنگین دارند. 

فدای حسینی افزود: با بالا رفتن سن مرغ، استعداد بدن مرغ جهت ابتلا به بیماری‌ها بیشتر می شود، لذا مصرف بیشتر دارو را می طلبد که این امر باعث افت کمیت گوشت مرغ می شود. 


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
سیاوش عینالو
۰۸:۱۳۲۴
آذر
رتبه نخست ملکان به لحاظ وجود افراد مبتلا به فشار خون در آذربایجان شرقی
شهرستانها  14:59:41 1395/09/23
959-3090-5 کد خبر
    

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ملکان از کسب رتبه نخست استانی این شهرستان به لحاظ وجود افراد مبتلا به فشار خون خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد میرزاپور در گردهمایی راهکار مقابله با اعتیاد و بیماری ها در شهرستان ملکان افزود: بر اساس مراجعات انجام شده به مراکز بهداشتی و درمانی حدود 25 هزار ملکانی به فشار خون مبتلا هستند و این آمار بالایی است.

وی گفت: اگر آمار واقعی در دست باشد به طور حتم بیش از 35 درصد از جمعیت شهرستان ملکان با بیماری فشار خون دست و پنجه نرم می کنند و این یک زنگ خطر است.

وی همچنین از فعالیت بیش از 200 باب قهوه خانه در شهرستان ملکان انتقاد و تصریح کرد: کشیدن قلیان یکی از عوامل ابتلای افراد به انواع بیماری ها به خصوص انواع سرطان می باشد.

میرزاپور گفت: افزایش مصرف سیگار و قلیان، اعتیاد به مواد مخدر، کم تحرکی و رژیم غذایی غیر اصولی از عوامل مهم در ابتلا به بیماری فشار خون است.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
سیاوش عینالو
۱۰:۱۲۲۱
آذر
معدوم سازی 200 کیلوگرم گوشت قرمز غیر بهداشتی در شهرستان ملکان

شهرستانها  9:57:48 1395/09/21
959-2290-5 کد خبر
    

‌رییس اداره دامپزشکی ملکان از کشف، ضبط و معدوم سازی 200 کیلوگرم گوشت قرمز غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی که به صورت غیر مجاز کشتار شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ودود فدای حسینی با اعلام این خبر افزود: اکیپ‌های نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ملکان، در راستای نظارت و کنترل بهداشتی، طی بازرسی‌های به عمل آمده مقدار 200 کیلوگرم گوشت قرمز را که بصورت غیرمجاز کشتار و با خودرو سواری غیر یخچال‌دار حمل می‌شد با همکاری مامورین نیروی انتظامی کشف و ضبط کرده و با دستور مراجع قضائی معدوم سازی شد. همچنین فرد خاطی جهت پیگیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان از همشهریان خواست در زمان خرید گوشت از قصابی‌ها ضمن دقت در خرید از مغازه هایی که متصدیان آن بهداشت فردی را رعایت می کنند به مهر و برچسب کشتارگاه بر روی گوشت نیز توجه نمایند.

سیاوش عینالو - خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان ملکان


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
سیاوش عینالو
۱۱:۱۳۲۰
آذر


بدینوسیله از حضور تک تک دوستان،همکاران،بستگان،شهروندان بخصوص:حجت الاسلام زمانی امام جمعه محترم،حاج سلمان خدادادی نماینده محترم ملکان در مجلس شورای اسلامی ،آقای تقوی رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی،جناب سرهنگ شفقی فرماندهی محترم نیروی انتظامی، دکتر خسروزاده ریاست ،دکتر غلامی معاون حوزه اداری و مالی و اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، سرگرد دهقان مسئول محترم اداره اماکن نیروی انتظامی،آقای بشارتی معاون محترم اجتماعی نیروی انتظامی،سرگرد پاد مدیر محترم روابط عمومی نیروی انتظامی،دکتر نریمانپور شهردارمحترم ملکان،مهندس یوسفی شهردار محترم مبارک شهر،اعضای محترم شورای شهر ملکان،آقای سلطانی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان،آقای سلطانپور ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان،مدیران محترم انجمن های: نمایش،خوشنویسی و...،حاج بهرام فدای حسینی رئیس محترم انجمن خیرین مسکن ساز ملکان،آقای مولایی ریاست محترم شرکت تعاونی سهام عدالت ملکان،آقایان زوارقی و فرهنگ مدیران محترم روابط عمومی اداره آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان ملکان، ،آقای رسول دیانتی ریاست و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران،آقای مجید دیانتی ریاست محترم بانک انصار شعبه ملکان،آقای عظیمی ریاست و کارکنان اداره مخابرات،آقای نیکجو ریاست و معاونین محترم اداره آموزش و پرورش،فرهنگیان عزیز،مهندس علیوند ریاست محترم  اداره جهادکشاورزی ،آقای آرش پاشازاده خبرنگار محترم،آقای زمانی دهیار محترم روستای شرازول و همچنین بازاریان شهرهای: تهران،تبریز،ملکان و همسایگان کوچه آغجه دیزج،کوی شقایق 1 و 2 و اهالی شهر ملکان و بخصوص اهالی محله آبره و روستاهای:آغجه دیزج،مهماندار علیا،حسین آباد،شرازول،خانکندی،یوزباشکندی و سایر عزیزانی که در مراسم تشییع و تدفین و یا مجالس ترحیم و سومین روز و یا حضور در منزل شادروان: مقصودعلی عینالو پدر مهربان اینجانب سیاوش عینالو شرکت نموده بودند و همچنین از: مهندس خانی فرماندار محترم،دکتر احدی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر،دکتر فدای حسینی ریاست محترم اداره دامپزشکی ملکان،آقای منجمی خیرنگار محترم خبرگزاری صداوسیما،آقای حامد ریاست محترم انجمن حمایت از بیماران کلیوی ملکان،آقای کامرانی مدیرعامل محترم مرکز نگهداری معلولین دخترانه مکتب الرسول (عج) ملکان ، آقای سلطانی کافی نت گلریز ،آقای زینالی سرپرست محترم خبرگزاری فارس در استان،خانم امینی سرپرست محترم روزنامه ساوالان در استان،خانه آشپزی تک و سایر عزیزان که  با درج بنر و یا ارسال پیام تسلیت  با این حقیر ابراز محبت و همدردی نموده و مورد لطف خود قرار داده و موجبات تسلی گردیده اند صمیمانه سپاسگزاریم.

 چنانچه به علت کثرت جمعیت نتوانستم همه عزیزان حاضر را بخاطر داشته باشم و خیلی ها از قلم افتادند و همچنین بعلت تألمات روحی توفیق ادای دِین و سپاسگزاری حضوری میسر نشد عذرخواهی می کنم .                                               با احترام – سیاوش عینالو

سیاوش عینالو
۱۱:۴۱۱۵
آذر

سیاوش عینالو
۱۱:۱۸۱۵
آذر
نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان مرکز معلولین مکتب الرسول (عج) شهرستان ملکان افتتاح شد


شهرستانها  10:51:16 1395/09/15
959-1790-5 کد خبر
    

به مناسبت گرامیداشت هفته معلولان، نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان مرکز معلولان مکتب الرسول (عج) شهرستان ملکان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی،  همچنین به همین مناسبت فرماندار و جمعی از مسئولین محلی با اهدای شاخ گل مناسبت این هفته را به مددجویان این مرکز تبریک گفته و از بخش‌های مختلف مرکز بازدید کردند.

مدیرعامل مرکز نگهداری معلولین دخترانه مکتب الرسول (عج) ملکان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با ایسنا گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی هنر و کارهای دستی و  همچنین توانمندسازی مددجویان و گرامیداشت هفته معلولین می‌باشد.

داوود کامرانی افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 120 متر مربع دایر شده و صنایع دستی از جمله قالیبافی، گلسازی و کاموابافی معلولین مرکز به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی افزود: تعداد 15 تن از معلولین مرکز معلولین دخترانه ملکان در برپایی این نمایشگاه نقش داشته‌اند.

وی  از نگهداری 56 دختر معلول ذهنی به طور شبانه روزی در این مرکز خبر داد و گفت:این مرکز 84 نفر ظرفیت دارد ولی در حال حاضر 56 دختر معلول ذهنی بین سنین 14 تا 40 سال دراین موسسه نگهداری می شوند.

کامرانی  افزود: این مرکز یک موسسه خیریه غیرانتفاعی با مدیریت هیات امنایی بوده و با نظارت سازمان بهزیستی کشور اداره می شود.

وی افزود: بر اساس ارزشیابی کمیسیون تخصصی توانبخشی اداره کل بهزیستی استان این مرکز جزو مراکز درجه یک استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه همه ساله دوره های آموزشی بهداشت و درمان ویژه کارکنان مرکز نگهداری معلولین دخترانه مکتب الرسوی ملکان برگزار می شود افزود: به لحاظ رعایت اصول بهداشتی و درمانی معلولین از شبکه بهداشت و درمان ملکان تقدیر نامه هم دریافت نموده ایم.

کامرانی به برنامه های تفریحی و زیارتی این مرکز نیز اشاره کرد و گفت: همه ساله علاوه بر برگزاری اردوی زیارتی – سیاحتی مشهد مقدس برنامه های مختلف فرهنگی و تفریحی از جمله اردوهای محلی برای معلولین برگزار می شود.

مدیر مرکز نگهداری معلولین دخترانه شهرستان ملکان به نحوه معرفی معلولین به این مرکز نیز اشاره کرد و گفت: معلولین بر اساس جنسیت و نوع معلولیت و از طریق کمیته توانبخشی اداره کل بهزیستی استان به این مرکز جهت نگهداری معرفی می شوند.

وی هزینه نگهداری هر معلول در طول سال را 10 میلیون ریال برآورد کرد و اظهار کرد: 30 درصد از این مبلغ از طریق سازمان بهزیستی کشور و مابقی از طریق خیران سراسر کشور بخصوص اهالی نوعدوست شهرستان ملکان تامین می شود.

کامرانی نبود منبع مستقل و ثابت مالی را از بزرگترین مشکلات مرکز نگهداری معلولین دخترانه شهرستان ملکان دانست و در این خصوص از خیران و مسئولین محلی درخواست کمک کرد.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
 
 
 
 
سیاوش عینالو
۰۸:۲۷۱۵
آذر

گفت‌وگوی آنا با دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان

قهرمان کشتی جوانان جهان: ورزش آذربایجان شرقی از جایگاه خوبی برخوردار نیست/ حمایت‌ها در حد شعار است

 یکشنبه 14 آذر 1395 - 08:40
یونس سرمستی

دانشجوی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان و قهرمان کشتی جوانان جهان می‌گوید: متاسفانه ورزش آذربایجان شرقی با توجه به وسعت و جمعیت و در مقایسه با سایر استان‌ها و کلان شهر‌ها از جایگاه خوبی برخوردار نیست.

سیاوش عینالو، خبرنگار آنا در ملکان- یونس سرمستی قهرمان کشتی و مدال آور جهانی در وزن ۵۷ کیلوگرم جوانان جهان متولد ۱۵ فروردین سال ۷۳ شهرستان ملکان است. به گفته خودش از ۱۲ سالگی به کشتی روی آورده و از سن ۱۷ سالگی وارد مسابقات بین المللی شده است.

او که اکنون ۲۲ سال سن دارد و دانشجوی ترم آخر رشته مدیریت تربیت بدنی مقطع کار‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان است، می‌گوید تا مقطع دکتری در این رشته به تحصیلات خود ادامه خواهد داد.

سرمستی تاکنون در ۱۱ مسابقه کشوری و جهانی که اکثرا بین المللی بوده شرکت کرده و از این تعداد ۴ مدال طلا و بقیه برنز به دست آورده است؛ کسب مدال طلای مسابقات جهانی جوانان جهان در بلغارستان، مدال طلای دانشجویان جهان ترکیه، مدال برنز مسابقات جهانی ترکیه، مدال برنز مسابقات آسیایی تایلند،، مدال برنز مسابقات آسیایی قطر، مدال برنز مسابقات جهانی مجارستان، مدال برنز مسابقات دمتریف روسیه، قهرمانی مسابقات جهانی لس آنجلس آمریکا، مدال برنز مسابقات دمتری کرکین روسیه و مدال طلای مسابقات ملی جام تختی ایران و مدال طلای مسابقات جهان پهلون تختی ایران از آن جمله بوده است.

سرمستی: حمایت خاصی از ورزش و ورزشکاران نمی‌شود و همه حرف‌ها و تمجید‌ها در حد شعار است و مردم هم فکر می‌کنند قهرمانان‌شان در رفاه هستند ولی این خیالی بیش نیست
 
 

یونس سرمستی در گفت‌وگویی با خبرنگار آنا با توجه به آخرین مسابقاتی که شرکت کرده اظهار کرد: دو هفته پیش در مسابقات دانشجویان جهان مدال طلا و هفته پیش نیز در مسابقات کشوری بزرگسالان مدال طلا گرفتم.

وی به وجود ورزشکاران بااستعداد و جوان در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و در عین حال گفت: متاسفانه ورزش آذربایجان شرقی با توجه به وسعت و جمعیت و در مقایسه با سایر استان‌ها و کلان شهر‌ها از جایگاه خوبی برخوردار نیست.

سرمستی افزود: حمایت خاصی از ورزش و ورزشکاران نمی‌شود و همه حرف‌ها و تمجید‌ها در حد شعار است و مردم هم فکر می‌کنند قهرمانان‌شان در رفاه هستند ولی این خیالی بیش نیست.

او معتقد است در استان آذربایجان شرقی ورزشکاران بااستعداد زیادی وجود دارد که با حمایت مسئولان می‌توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و گفت: حتی در شهرستانهای کوچک با پرورش تک ستاره‌ها نیز می‌توان نام و آوازه بزرگی برای آن دیار پیدا کرد ولی این مهم باید نگرش مثبت و دلسوزی مسئولان آن منطقه را به همراه داشته باشد.

کشتی‌گیر ملکانی به سرمایه‌گذاری برای ورزش در جهان اشاره کرد و ادامه داد: در کشورهای دنیا روی ورزش جایگاه ویژه‌ای باز کرده‌اند چراکه بواسطه ورزش می‌توان پرچم کشوری را در کشورهای دیگر حتی کشورهای دشمن به اهتزاز درآورد و تبلیغات زیادی نیز کرد.

سرمستی استعداد ورزشکاران ملکانی را خوب توصیف کرد و در پاسخ به سوالی در خصوص میزان حمایت مسئولان این شهرستان از ورزشکاران و بویژه قهرمانان ورزشی اظهار کرد: حمایت خاصی از ورزشکاران در شهرستان ملکان صورت نگرفته و حمایت‌ها جزیی و ساده بوده است.

وی با بیان اینکه من همواره به ملکانی بودن خودم افتخار می‌کنم، افزود: هدف اصلیم این است که برای حتی یک ثانیه هم که شده بتوانم دل مردم شهرم و آذری زبان‌ها را شاد کنم.

این قهرمان کشتی کشورمان افزود: جا دارد دست پدر و مادرم که همه زندگیم رو مدیون آن‌ها هستم ببوسم و امیدوارم فرزند لایقی برای پدر و مادرم و مردم آذربایجان باشم.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان امکانات و فضاهای ورزشی این واحد دانشگاهی را با توجه به قدمت و درجه آن خوب توصیف کرد و به آنــا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ملکان در حد و اندازه و بودجه خودش به خوبی به ورزش توجه کرده است.

سیاوش عینالو
۰۸:۲۱۱۵
آذر

دانشجوی واحد ملکان مدال نقره مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان را تصاحب کرد‎

 شنبه 13 آذر 1395 - 13:19
یونس سرمستی

یونس سرمستی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در ادامه افتخارآفرینی های جهانی خود این بار نیز توانست مدال نقره مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان را تصاحب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در روزهای 10 و 11 آذر جاری در شهر خارکف کشور اوکراین برگزار شد و در نتیجه آن یونس سرمستی و پرویز هادی هر دو از استان آذربایجان شرقی و در قالب نفرات اعزامی تیم بیمه رازی توانستند نایب قهرمانی این دوره مسابقات را کسب و به مدال نقره این دوره از مسابقات بسنده کنند.

کسب مدال طلای مسابقات جهانی بلغارستان، مدال طلای دانشجویان جهان ترکیه، مدال برنز مسابقات جهانی ترکیه، مدال برنز مسابقات آسیایی تایلند، ،مدال برنز مسابقات آسیایی قطر، مدال برنز مسابقات جهانی مجارستان،مدال برنز مسابقات دمتریف روسیه، قهرمانی مسابقات جهانی لس آنجلس آمریکا، مدال برنز مسابقات دمتری کرکین روسیه و همچنین مدال طلای مسابقات ملی جام تختی ایران و مدال طلای مسابقات جهان پهلون تختی ایران از افتخارات قبلی این کشتی‌گیر جوان در وزن 57 کیلوگرم به شمار می رود.

یونس سرمستی اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان و در رشته کارشناسی تربیت بدنی مشغول ادامه تحصیل است.

سیاوش عینالو
۱۲:۱۸۱۱
آذر
مراسم تشییع پیکر استاد حمید حمزه‌ زاده برگزار شد
فرهنگی و هنری  12:5:23 1395/09/11
959-1787-5 کد خبر
    

مراسم تشییع پیکر استاد حمید حمزه‌زاده، فعال رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی امروز پنج شنبه  در تبریز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، این مراسم با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فعالان رسانه‌ای در محل صدا وسیمای آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

در ادامه بیانیه جامعه مطبوعاتی استان نیز به مناسبت درگذشت وی در این مراسم قرائت شد. پیکر مرحوم استاد حمز‌ه‌ زاده پس از تشییع در تبریز برای خاکسپاری به مهاباد منتقل شد.

مرحوم حمزه زاده بیش از سه دهه در رادیو، تلویزیون و مطبوعات آذربایجان‌شرقی سابقه فعالیت داشت.

وی از چند ماه قبل در بستر بیماری بود و بامداد دیروز در سالروز شهادت امام رضا (ع) دار فانی را وداع گفت.

استاد عزیز حمزه زاده متولد 1332 نقده و صاحب دو پسر بود، وی سال 1354 وارد صدا سیما و برای ادامه تحصیل در رشته متالوژی عازم فرانسه شد؛ سال 1358 با آغاز جنگ تحمیلی به ایران بازگشت و به مدت 37 ماه در منطقه های عملیاتی ازجمله سردشت، حاجی عمران و منطقه عملیاتی غرب خبر و گزارش تهیه کرد.

استاد حمزه زاده از سال 1362 در واحد خبر تبریز به عنوان دبیر خبر و بعد از مدتی سردبیر و از سال 1375 تا 1379 سرپرستی واحد خبر صدا و سیمای مرکز آدربایجان شرقی را بر عهده داشت.

 


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
سیاوش عینالو
۱۲:۱۷۱۱
آذر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:
زنده یاد حمزه‌زاده در عرصه خبر منشاء خدمات ارزشمند بود
فرهنگی و هنری  11:22:53 1395/09/11
959-1687-5 کد خبر
    

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی پیام تسلیتی را به مناسبت درگذشت "عزیز حمزه زاده" خبرنگار پیشکسوت و ارزشی استان صادر کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، متن این پیام محمد محمدپور به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

ضایعه درگذشت زنده یاد " عزیز حمزه‌زاده" خبرنگار پیشکسوت استان موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

زنده یاد حمزه‌زاده در عرصه خبر و اطلاع رسانی منشاء خدمات ارزشمند و قابل تحسینی بود و بدون شک فقدانش ضایعه ای برای جامعه‌ی رسانه ای استان محسوب می‌شود.

سالها فعالیت وی در رادیو – تلویزیون و مطبوعات آذربایجان شرقی و به ویژه فعالیت های خبری وی در دوران دفاع مقدس همواره در یادها خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این خبرنگار ارزشی و مردمی را به خانواده محترم و همکاران وی در عرصه مطبوعات استان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

 


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
سیاوش عینالو