وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دریافت 86 هزار پیام از مردم در جریان سفر هیئت دولت

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ق.ظ
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، رسول مباشر جنت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل مرکز ارتباطات مردمی دولت در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کلیه پیام‌های مردم به دولت از طریق تلفن 111 و همچنین پیام‌های مکتوب در این مرکز گردآوری شد.

 

جنت افزود: 96 درصد از پیام‌ها را درخواست‌های مردم از دولت تشکیل می‌داد و چهار درصد باقیمانده مربوط به شکایت و انتقاد از دستگاه‌های اجرایی بود.

 

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به این که بیشترین درخواست‌های مردم در زمینه اشتغال، تسهیلات بانکی و کمک‌هزینه‌های معیشتی و درمانی بود، افزود: بر اساس نظام‌نامه مرکز ارتباطات مردمی دولت، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در مدت یک ماه به درخواست‌های مردم پاسخ دهند.

 

وی با تاکید بر پاسخ‌گویی دستگاه‌های استان در مهلت معین شده، افزود: در صورتی که متقاضیان در مهلت مقرر پاسخ درخواست‌های خود را دریافت نکرده باشند می‌توانند ضمن تماس با تلفن 111 و ارایه کد ملی از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

 

وی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در مهلت قانونی به درخواست‌های مردم در جریان سفر استانی هیات دولت پاسخ دهند.


خبرنگار: 1132
انتهای پیام
۹۴/۰۳/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی