دریافت 86 هزار پیام از مردم در جریان سفر هیئت دولت
جنت افزود: 96 درصد از پیامها را درخواستهای مردم از دولت تشکیل میداد و چهار درصد باقیمانده مربوط به شکایت و انتقاد از دستگاههای اجرایی بود.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به این که بیشترین درخواستهای مردم در زمینه اشتغال، تسهیلات بانکی و کمکهزینههای معیشتی و درمانی بود، افزود: بر اساس نظامنامه مرکز ارتباطات مردمی دولت، دستگاههای اجرایی موظف هستند در مدت یک ماه به درخواستهای مردم پاسخ دهند.
وی با تاکید بر پاسخگویی دستگاههای استان در مهلت معین شده، افزود: در صورتی که متقاضیان در مهلت مقرر پاسخ درخواستهای خود را دریافت نکرده باشند میتوانند ضمن تماس با تلفن 111 و ارایه کد ملی از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.
وی از دستگاههای اجرایی استان خواست در مهلت قانونی به درخواستهای مردم در جریان سفر استانی هیات دولت پاسخ دهند.
خبرنگار: 1132
انتهای پیام