وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

244 هزار نفر در بخش کشاورزی استان اشتغال دارند

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ
استاندار آذربایجان شرقی:
244 هزار نفر در بخش کشاورزی استان اشتغال دارند

اقتصادی  11:32:0 1394/04/31
944-4984-5 کد خبر
    

 

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و آبزیان در تبریز، این نمایشگاه را فرصتی برای آشنایی بهره‌برداران با فناوری‌های جدید و تبادل تجربیات در جهت افزایش بهره‌وری عوامل تولید و افزایش محصولات بخش کشاورزی دانست.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی،  متن پیام دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

 

"بخش کشاورزی و دامی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود و این استان به دلیل موقعیت توپوگرافیکی و جغرافیایی از توانمندی‌های قابل ملاحظه‌ای از نظر منابع و مزیت نسبی در تولید محصولات کشاورزی و دامی برخوردار است.

 

وجود بیش از 1.2 میلیون هکتار اراضی مستعد کشاورزی، وجود نیروی انسانی متخصص و مجرب از توانمندی‌های بخش کشاورزی استان محسوب می‌شود و تعداد 244 هزار نفر در بخش کشاورزی استان شاغل می‌باشند.

 

سهم ارزش افزوده بخش کشاورزی استان از کشور 4.9 درصد می‌باشد که این مقدار در سال 90 برابر 4.7 درصد بوده و سهم ارزش افزوده بخش دام استان در کشور با 7.3 درصد بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

 

لازم به ذکر است که سهم ارزش افزوده محصولات دام و طیور از ستانده استان نیز 46 درصد (با چهار درصد افزایش در مقایسه با پنج سال گذشته) است، در حالی که این رقم در کشور 41 درصد است که نمایان‌گر کارآیی فنی بالای واحدهای مربوط به دام و طیور استان می‌باشد.

 

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و آبزیان در تبریز فرصت مناسبی برای ارایه ظرفیت‌های استان در این بخش و آشنایی بهره‌برداران با نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید و تبادل تجربیات در راستای افزایش بهره‌وری عوامل تولید، افزایش کمی و کیفی محصولات و نهایتا افزایش ارزش افزوده در این بخش است.

 

امیدوارم برگزاری این نمایشگاه بتواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه پایدار کشاورزی و حفظ و ارتقای امنیت غذایی آحاد جامعه به ویژه استان آذربایجان شرقی ایفا کند."

 

اسماعیل جبارزاده

استاندار آذربایجان شرقی

 

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و آبزیان با حضور 220 شرکت داخلی و 50 شرکت خارجی تامین‌کننده مواد اولیه، افزودنی‌ها و مکمل‌های خوراک دام و طیور از روز سه‌شنبه 30 تیر به مدت سه روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برپا می باشد.


خبرنگار: 1132
انتهای پیام
۹۴/۰۴/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۱)

مردم در روابط خود، خواهان عشق هستند. عشق، به زندگی نیرو و رنگ و معنا می بخشد. هیچ عظمتی بدون عشقی بزرگ به دست نمی آید.((آنتونی رابینز))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی