وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

قاتل دختر بچه ۶ ساله سبزواری دستگیر شد

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ق.ظ

با تلاش نیروی انتظامی :


قاتل دختر بچه ۶ ساله سبزواری دستگیر شد


قدس آنلاین – سبزوار : فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار از کشف جسد دختر بچه ۶ ساله در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین درسبزوار گفت : در پی اعلام وقوع گم شدن دختر بچه شش ساله در سبزوار و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله اکیپی متشکل از اینجانب و تعدادی از پرسنل مجرب این فرماندهی در منزل پدری  این دختر بچه حاضرشد و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی کار تحقیق و بررسی این مهم در دستور کار قرار گرفت .

  وی افزود :  پس ازشنیدن توضیحات والدین این دختر بچه  ، با در نظر گرفتن تمام جوانب امنیتی دستور لازم مبنی بر تشکیل چند اکیپ گشتی محسوس و نامحسوس به پلیس های آگاهی ، اطلاعات وامنیت وکلانتری محل به منظور تحقیقات میدانی وگسترده در جهت پیدا نمودن شخص مفقود شده صادر گردید .

 رییس پلیس سبزوار در تشریح این واقعه تصریح کرد :  گشتها و اکیپهای آماده باش این نیرو  پس از چند روز کار اطلاعاتی شبانه روزی و چندین فقره مظنون گیری و حضور میدانی و نیز نظارت مستقیم بر روند اجرا و رصدهای صورت گرفته ، مامورین سرانجام به فردی به هویت (م - ع ) دست یافته و پس از بازداشت ، نامبرده را تحت بازجویی فنی با استفاده از روشهای نوین پلیسی قرار دادند  .

 وی یاد آور شد : این مضنون 17 ساله که رابطه خویشاوندی نزدیک با دختربچه مفقودی دارد  پس از انتقال به پلیس آگاهی  وقتی خود را در برابر ادله و بازجویی های فنی پلیس  دید ، به ناچار لب به اعتراف گشود و به هتک حرمت و قتل دختر بچه 6ساله اعتراف  نمود .

فرماندهی انتظامی سبزوار در عین حال خاطر نشان کرد : پس از اعتراف این متهم اکیپی از ستاد فرماندهی انتظامی این نیرو در معیت دادستان عمومی و انقلاب و نیز تیم پزشکی قانونی در محلی  که متهم  جسد دختربچه را دفن نموده بود عزیمت و پس از کشف جسد ،  متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید. /  انتهای پیام

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
پرده از قتل هولناک مهدیه عارفخانی برداشته شد
سبزوار نیوز/ پرده از قتل هولناک مهدیه عارفخانی برداشته شد جسد این دختر شش ساله سبزواری شب گذشته در 5 کیلومتری محور سبزوار- بردسکن کشف شد.

فرمانده انتظامی سبزوار در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری محلی سبزوار نیوز گفت: با اعلام خبر مفقود شدن این دختر بچه در منطقه صالح آباد  به لحاظ حساسیت موضوع دو تیم از پلیس آگاهی از ابتدای گزارش وارد کار شدند و با حضور دائم و مستمر شش نوبت فرماندهی انتظامی و روسای پلیس صحنه فقدان بارها بازسازی و بازنگری شد.

سرهنگ هاشمی افزود: قاتل این دختر بچه، پسر عموی وی که  نوجوان 17 ساله ای است می باشد وی به دلیل اختلافات خانوادگی چهار سال با مقتول در یک منزل زندگی می کرده است و جالب اینکه هرگز مورد ظن و گمان اولیاء دم از ابتدای گم شدن کودک قرار نگرفته بود.

وی ادامه داد: با کشفیات علمی جرم پرده از این راز هولناک برداشته شد و جلوه پلید این نوجوان مجرم فاش شد  بازرسی های متعدد نشان داد روحیات متهم و شخصیت وی امکان انجام عمل مجرمانه جرم را دور از ذهن نمی داند.

سرهنگ هاشمی تجربه خدمتی، پشتکار و حضور مستمر پلیس در صحنه جرم، بررسی میدانی و روش های فنی و علمی را از دلایل عمده کشف این قتل بیان کرد و گفت: شب گذشته این نوجوان به قتل مهدیه عارفخانی اعتراف کرد در بازرسی های صورت گرفته متهم اعلام کرد پس از فقدان، سوژه را به قصد تمایلات شهوانی به بیابان های اطراف شهر هدایت کرده و بعد از ساعتی دختر عموی خود را با خفه کردن به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی سبزوار انگیزه اصلی قتل را بی ثباتی شخصیت، عقده های درونی و اختلافات خانوادگی بیان کرد

۹۴/۰۵/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی