وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وی مولفه دیگر نمایندگی را افکارعمومی عنوان کرد و گفت: از دیدگاه افکار عمومی رفتارهای تند، افراطی و اهانت آمیز قابل قبول نیست. مردم حتی به رؤسای جمهور سابق نیز احترام می گذارند. چون آن ها 8 سال رئیس جمهور بوده اند و کسی نمی تواند دوره مسئولیت آن ها را انکار کند.

ندیمی با بیان اینکه نقد روش ها و رویکردها، با رعایت احترام و انصاف پذیرفتنی است، تصریح کرد: اما نقد روش ها دلیلی برای فحاشی و هتاکی نیست و از این رو، قرآن نیز به صراحت دادن لقب زشت به یکدیگر را نهی می کند و می فرماید یکدیگر را مورد تمسخر قرار ندهید. بنابراین اینگونه رفتارهای افراطی به منزله خروج از دین، اخلاق، پارلمان و افکارعمومی و همچنین عدول از فرمایشات رهبری است که همواره صریحا این گونه رفتارها را نهی می کنند.
وی با ذکر مثالی از مشی و روش رهبر انقلاب در حمایت از تیم مذاکره گننده کشورمان خاطرنشان کرد: درباره القابی که عده ای به تیم هسته ای دادند، دیدیم که رهبری عکس آن را فرموده و گفتند این ها خائن نیستند بلکه امین، غیور، شجاع و متدین هم هستند.

وی تاکید کرد: ما باید یاد بگیریم به یکدیگر احترام بگذاریم هر چند ممکن است افکار هم را قبول نداشته باشیم.
این عضو فراکسیون رهروان ولایت همچنین در پاسخ به سوالی که به سخنان رهبری در دیدار نمایندگان اشاره داشت که درباره به کار بردن دو -دو های بی مورد در مجلس تذکر داده بودند اما بعضا هنوز این رویه از سوی برخی نمایندگان مشاهده می شود، تصریح کرد: ما باید بتوانیم این «دو، دو گفتن ها» را در مجلس مدیریت کنیم. ما در رای گیری‌ها ممکن است بگوییم 2 یا 4 که آن جا مفهوم خودش را دارد و به معنی اظهار نظر مخالف یا موافق است. اما اگر نسبت به حرف یا نطق کسی «دو، دو» کنیم به مفهوم «هو کردن» اوست که زشت ترین کار است و ملت این را از نمایندگان مجلس برنمی تابند. چون مجلس، خانه ملت است و صداها و افکار مختلف در آن وجود دارد و هرکس حق دارد، نظر خودش را اعلام کند. ما تک صدایی نداریم و باید به یکدیگر احترام بگذاریم. هر چند که معنای احترام، اطاعت کردن هم نیست و ممکن است هر کس نظر خودش را داشته باشد.

ندیمی در پاسخ به این سئوال که دلیل حمله به لاریجانی و اهانت به رئیس مجلس چیست؟، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد، مخالفان به سه دلیل به دکتر لاریجانی اعتراض دارند و در واقع سه دسته هستند. عده ای از این معترضان در دولت گذشته ریشه دارند و دلیل مخالفتشان، داستان های فی مابین دولت قبل و آقای لاریجانی است. علت مخالفت دسته ای دیگر نیز کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی و چه در جایگاه ریاست 7 ساله خود بر قوه مقننه، به ایشان می گویند که کدخدامنشی نکنید و طرف ما باشید.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دسته سوم مخالفان و مشکلی که آن ها با رئیس فعلی مجلس دارند، این است که آقای لاریجانی بیشتر به مصلحت نظام می اندیشد. اما این آقایان به دنبال منفعت حزبی هستند که جایگاهی ندارد. چون زمانی که همه چیز را از دیدگاه حزبی نگاه کنیم، تنگ نظری پیدا می شود. هر نماینده بر اساس سوگندی که در مراسم تحلیف یاد کرده، باید حافظ مصالح، منافع و حقوق ملی باشد. بنابراین وظیفه ما حفظ مصالح حزبی نیست، بلکه حفظ مصالح ملی است. آقای لاریجانی بسیاری از هزینه هایی که می دهد از این منظر است وگرنه موضع مخالف گرفتن، کار ساده ای است. بنابراین، سه گانه ای که در مخالفت با آقای لاریجانی شکل گرفته از دیدگاه وقوف، مصلحت اندیشی و سابقه وی درحفظ منافع نظام است.
۹۴/۰۵/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی