وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

محمود احمدی نژاد حالا تنها تر از همیشه است. او نشست اخیرش را دیروز در حالی در دانشگاه ایرانیان برگزار کرد که هنوز نتوانسته مجوز آن را دریافت کند. او حالا حتی مشایی را نیز در کنار خود ندارد. رحیمی در مرخصی بیرون از زندان به سر می برد و حمید بقایی دیگر معاونش نزدیک به یک ماه است که در زندان است.

دیروز «افتتاحیه نشست سراسری تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و امام» در ساختمان دوم متعلق به احمدی نژاد در جنت آباد برگزار شد. رئیس دولت های نهم و دهم خود را در قالب یک منجی برای آرمان های انقلاب و راه امام می بینید و از همین رو تاکید می کند که شرایط و دشمنی ها ایجاب می کند که به تبیین این اندیشه ها و آرمان ها بیشتر پرداخته شود. اما برخلاف او همگان بر این باور بودند که تیم دولت دهم ناچارا بعد از دو سال سکوت به عرصه سیاست وارد شده است. آنها که منتظر شکست روحانی در پروژه توافق هسته ای بودند، حالا دلیلی برای سکوت نمی بینند چرا که این سکوت و عدم ورود به تحولات سیاسی روز به روز آنها را در انزوای بیشتر قرار می دهد. یاران احمدی نژاد یکی یکی جدا می شوند. برخی به زندان می روند و برخی دیگر با پاک کردن نامشان از کنار احمدی نژاد به حزب بدون مجوز یکتا می پیوندند.

 

واکنش به انتقاداتی که به دولت احمدی نژاد می شود

احمدی نژاد سکوتش را درباره انتقادات به دولتش شکست. اگرچه او گفت که قصد پاسخگویی ندارد. اما با این حال با بیان اینکه در اینجا قرار نیست پاسخ هجمه های گسترده به دولت های نهم و دهم را بدهیم، گفت: امروز هرکس در وجودش انگیزه نادرستی دارد، بهانه ای پیدا می کند برای هجمه و توهین به دولت های نهم و دهم، هر کس هرچه در دست دارد می زند، یک نفر سنگ و دیگری لگد می زند، یک با شمشیر و دیگری با نیزه می زند، در واقع از ۶ جهت هجوم آورده اند.

رئیس دولت های نهم و دهم علت اصلی هجمه ها و فشار های وارده به دولت های نهم و دهم را ایستادگی بر مبانی انقلاب و کوتاه نیامدن از آرمان ها ذکر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب دو علت را برای حمله به دولت های نهم و دهم ذکر کرده اند که در آخرین دیدارشان با هیات دولت دهم نیز این دو مورد را متذکر شدند؛ یکی زنده کردن ارزش های انقلاب و سردست گرفتن آن ها و دیگری خدمت به مردم. ما معتقد نیستیم کامل بودیم و صد در صد توانستیم آرمان ها را حفظ کنیم اما برگ سبزی بود تحفه درویش و با همه توانمان روی آرمان ها ایستادیم.

وی با تاکید بر ایستادگی بر باورهای امام، گفت: ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی کنیم. امام و رهبری فرمودند حواستان باشد که با چه کسی طرفیم، معلوم است که خیلی ها را دشمن جلو می اندازد و برخی ها هم به انگیزه ها و بهانه های مختلف وارد می شوند اما نباید فراموش کرد که دشمن ما آمریکاست.

احمدی نژاد از این راه افتادن سفرهای استانی اش نیز خبر داد و گفت که برخی مسائل را در آنجا مطرح خواهد کرد: آقای مهندس ثمره هاشمی هم ان شاالله گزارشی از مسائل روز خواهند داد. بنده هم به عنوان وظیفه شروع کرده و بر اساس فهم خودم با تکیه بر نظرات رهبری و تفسیرهایی که شده است این مسائل را در سخنرانی های استانی مطرح کنم.

شیخ الاسلام وزیر کار دولت احمدی نژاد که توسط مجلس بر سر ماجرای سعید مرتضوی استیضاح شد، سخنرانی اولیه مراسم بود و به حاظران خیر مقدم گفت. سید مجتبی ثمره هاشمی، محسن نامجو، علی نیکزاد، خسرو معتضد، مرتضی تمدن، علی اکبر جوانفکر، مهدی غضنفری، بهروز مرادی  از مهمترین افرادی بودند که دراین مراسم حاضر بودند که در میان آنها نام افراد نزدیک به مشایی و خود وی خالی بود.

 

روایت معتضد از سخت گیری احمدی نژاد

خسرو معتضد اولین سخنران این مراسم بود. او درباره روحیه احمدی نژاد گفت: روحیه سخت گیری در مورد سیاست خارجی دکتر احمدی نژاد ستودنی بود. همین چند روز پیش یک خانم خبرنگار  ایتالیایی  منزل من  بود، می گفت سخت گیری  دکتر احمدی نژاد باعث شد اینها الان بیایند بنشینند و مذاکره کنند. اگر آن سخت گیری نبود اینها نمی  آمدند و مذاکره به هیچ نتیجه ای نمی رسید. در تاریخ ایران این مسائل  بوده یعنی آدم هایی که اثرگذار بودند، زحمت کشیده و ایجاد اثر کردند، پس از مدتی مورد حمله قرار گرفتند.

در ادامه این نشست میزگرد با حضور آقایان مهندس نامجو ، دکتر غضنفری و مهندس نیکزاد برگزار و هریک گزارشی از عملکرد دولت نهم و دهم در راستای آرمان های انقلاب و امام (ره) ارائه دادند.

 

اظهارات مهندس نامجو درباره سد گتوند

مهندس نامجو با اشاره به انتقاداتی که در مورد ساخت سد گتوند به دولت قبل وارد میکنند گفت:  وزارت نیرو یک وزارتخانه تخصصی و پایبند مطالعات تخصصی است. ما در وزارت  نیرو روی مسائل، فنی ایستادیم و حتی من بخاطر این استیضاح شدم. روال طراحی سدها فنی و منطقی  و قابل دفاع است.

وی افزود: در مورد سد گتوند، مطالعات اولیه در دولت سازندگی و در سال ۱۳۷۵ توسط مشاور خارجی انجام شد. در دولت دهم گنبدهای نمک شناسایی و نحوه برخورد با آن طراحی شده است. ما برای  حل این مشکل از دکتر احمدی نژاد خواهش کردیم و بودجه خواستیم که این گنبدهای نمکی را مهار کنیم.  پانصد میلیون تومان گرفتیم، این سد، سد بزرگی است و باید مدیریت کرد. نمک ها مشخص است کجاست و باید به چه شکلی این نمکها هدایت شود.

 

دکتر حسینی: فرق ۴۲۰ و ۷۲۰ میلیارد دلار را نمی دانید؟

در  ادامه میزگرد، دکتر حسینی وزیر سابق اقتصاد به تشریح عملکرد اقتصادی دولت های نهم و دهم پرداخته و گفت: اقتصاد  مطالبه عمومی  است و اهمیت زیادی دارد. توجه به محرومین در اقتصاد از دغدغه های اصلی امام راحل بود و مسکن مهر برای محرومین طراحی و اجرا شد. مدام گفتند مسکن مهر باعث تورم شده است. واقعا بعد از توقف مسکن مهر پایه پولی کنترل شد؟ حجم نقدینگی کنترل شد؟ نقدینگی در همین دو سال ۸۰ درصد افزایش یافته است.  نقدینگی به ۸۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. کل نقدینگی تا پایان دولت دهم ۴۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است. یعنی در همین دو ساله ۳۵۰ هزار میلیارد تومان به نقدینگی افزوده شده است. این یعنی رشد هشتاد درصدی. در باره هدفمند کردن یارانه ها هیچ اقدامی در این کشور تا کنون اتفاق نیفتاده بود، برای اولین بار توزیع یارانه نقدی بین همه مردم انجام شد. اقدامی که در جهت عدالت انجام شد و متاسفانه به پوپولیسم متهم شدیم. در مقابل کاری که این دولت انجام داد توزیع سبد کالا بود! با یک بسته ماکارونی می خواهید امنیت غذایی مردم را تأمین کنید؟

وی گفت: چرا ما باید عددها را اشتباه و غلط بگوییم و در کشور شبهه ایجاد کنیم و بعد توقع دارید خارجی ها بیایند گزارش های خوبی از کشور ما مخابره کنند؟ از ماست که برماست. بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی کل واردات کشور در هشت سال دولت نهم و دهم ۴۲۰ میلیارد دلار بوده است اما گفتند ۷۲۰ میلیارد دلار. من تاسف می خورم یک نهاد رسمی کشور برای اینکه آمار دولت قبل را  مخدوش کند، اعتبار خود را زیر سوال می برد. یعنی فرق ۴۲۰ و ۷۲۰ را نمی دانید؟ ۳۷۰ میلیارد دلار از ۴۲۰  میلیارد،  ظرفیت تولید را افزایش داده و کالاهای واسطه ای و سرمایه ای بوده است.

 

نیکزاد: مادر بیایان مسکن ساختیم، شما لطف کنید شیر آب آن را وصل کنید!

در  ادامه میزگرد دکتر نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی به ایراد سخنرانی پرداخت.  نیک زاد گفت: شما می گویید بخاطر مسکن مهر، به شکل بی سابقه ای زمین وارد محدوده کردید، در حالیکه این دقیقا براساس قانون انجام شد و در همین پردیس زمینها را با قیمتهای بالاتر به بنیاد مسکن فروختند. الان شما رئیس دولتید، چرا در راستای فرمایشات حضرت امام هیچ کاری نمی کنید؟ رهبری فرمودند مسکن خیلی مهم است اگر توانستید این بار را از دوش مردم بردارید خیلی کار مهمی کرده اید.

نیکزاد گفت: شما چه میکنید؟ با حلوا حلوا کردن که کار درست نمی شود. یا شما باید پول با سود کم بدهید یا زمین ارزان در اختیار بگذارید؛ راه دیگری نیست.  امروز چند میلیون نفر چشم انتظار این مسکن هستند و باید این کار تا آخر با قدرت تکمیل شود. خب شما چند جلسه تشکیل دادید؟ در  عمل به این دستور رهبری چه کردید؟ تورم  مگر پایین نیامده، چرا قیمت مسکن مهر را افزایش دادید؟

قرار است این نشست ادامه پیدا کند. مشخص نیست که در ادامه چه اظهارنظرهایی را شاهد خواهیم بود، اما قدر مسلم این است که احمدی نژاد ناچارا  بار دیگر پا به عرصه سیاست گذاشته است. باید منتظر سفرهای استانی جدید او بود.
مثلث آنلاین/
-----------------------------------------------------------------------------------------------
کد خبر: 81701242 (4792118) | تاریخ خبر: 08/05/1394 | ساعت: 14:45|

همایش حامیان احمدی نژاد با منع حضور خبرنگاران

تهران- ایرنا- همایش حامیان احمدی نژاد در محل دانشگاه ایرانیان درحالی برگزار شده است که خبرنگاران اجازه حضور در محل همایش را نیافتند؛ این همایش قرار است تا غروب امروز -پنجشنبه- ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حاضر در محل دانشگاه ایرانیان - که اعلام شده فعالیت این دانشگاه غیرقانونی است- فضای امنیتی شدیدی در اطراف سالن برگزاری همایش که به عنوان اردو نیز مطرح شده، حکم فرماست و ورود و خروج افراد بشدت کنترل و بویژه از ورود خبرنگاران جلوگیری می شود.

در بخش ورودی محل برگزاری همایش، یکی از افراد حاضر که بقیه وی را هماهنگ کننده اصلی معرفی کردند گفت که تمامی مهمانان براساس لیستی که از قبل تهیه شده با کدشناسایی ویژه، اجازه ورود به جلسه را یافته اند. کادر برگزاری همایش نیز کارت های مخصوص مراسم را با کد ویژه بر گردن داشتند.

وی افزود: برنامه اینجا خبری نیست و هیچ رسانه ای هم دعوت نشده و اگر خبرنگاری نیز دعوت شده به عنوان مهمان این محفل خصوصی بوده است.

برخورد مسوول ورود و خروج مراسم با خبرنگار و عکاس ایرنا نیز تند و خارج از عرف بود.

در کوچه منتهی به مراسم دو خودرو پارک بود که بر روی آنها بنر راهنمایی محل برگزاری مراسم نصب شده بود.

تعدادی از افرادناشناس و لباس شخصی تردد خودروها و وسایل نقلیه را زیر نظر داشتند.

دو موتورسوار به فراخور زمان در خیابان منتهی به مراسم و کوچه های اطراف آن گشت می زدند.

یکی از ماموران همایش نیز خبر ورود فعالان خبرگزاری های حامی دولت قبل را به خبرنگار ایرنا داد اما با پیگیری انجام شده خبر ورود خبرنگاران توسط مسوول ورود و خروج تکذیب شد.

غلامحسین الهام ، مرتضی تمدن، مجید نامجو ، علی نیکزاد ، سید شمس الدین حسینی ، علی اکبر جوانفکر، مهدی غضنفری ، بهروز مرادی و عبدالرضا شیخ الاسلامی از جمله وزرا و مسوولان دولت سابق هستند که گفته شد در این همایش حضور یافته اند. همچنین حدود 400 نفر از مدیران دولت های نهم و دهم از تمامی استان ها دعوت شده اند.

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق پیش از ظهر در این همایش تحت عنوان تبیین مبانی و آرمان های انقلاب و امام(ره) سخنرانی کرده و ساعاتی بعد، متنی از این سخنرانی در برخی رسانه ها منتشر شده است.

همچنین گفته شده است که سه کارگروه رسانه و تبلیغات، پشتیبانی و استانها قرار است برنامه های خود را در این همایش ارائه دهند.

281 /1109 /1449

انتهای پیام /* 


۹۴/۰۵/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی