وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

عضو هیات علمی دانشگاه مفید قم خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله در بحث انتخابات مجلس خبرگان این است که چه کسانی صلاحیت دارند، برای حضور در این مجلس نامزد شوند.

وی افزود: عده‌ای افراد صالح ارزشمند کشور به دلیل کهولت سن٬ و برخی دیگر نیز به‌علت ناآشنایی با مسائل روز کشور و اوضاع جهان امروز امکان حضور در این انتخابات را از دست می‌دهند.

فاضل میبدی تصریح کرد: بر این باورم در شرایط کنونی، اصلاح‌طلبان و بزرگانی که به مسائل روز اشراف‌ دارند، می‌بایست توجه بیشتری به انتخابات خبرگان داشته‌ باشند و برای حضور در این مجلس بیشتر تلاش کنند.

این روحانی اصلاح‌طلب ادامه داد: کسانی که می‌خواهند این نظام حفظ بشود و اصول قانون اساسی به‌نحو بهتری رعایت و اجرا شود، باید نامزدهایی که هم به لحاظ سنی در شرایط مناسبی باشند و هم به مسائل روز کشور و جهان آگاهی داشته‌باشند را برای انتخابات به مردم معرفی کنند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص فعالیت برخی جریان‌های خاص برای حضور در مجلس خبرگان، با بیان این‌که اطلاع دقیقی نسبت به فعالیت جریان‌ها و گروه‌های فعال سیاسی کشور در خصوص مجلس خبرگان ندارد، یادآور شد: اگر این خط‌بازی‌هایی که در کشور هست به مجلس خبرگان هم نفوذ کند،‌ بی‌شک به کشور آسیب خواهند رساند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با ارائه پیشنهاد حضور افراد غیرمعمّم در مجلس خبرگان، اعلام کرد: در میان عالمان غیرمعمّم، بزرگان صالح و شایسته بسیاری داریم که در شعب و شاخه‌های گوناگون علوم انسانی متخصص‌ هستند و ایجاد شرایط برای حضور آنها و استفاده از نظراتشان می‌تواند کمک خوبی باشد چراکه اینکه ما دایره را تنگ کنیم و تنها اجازه فعالیت به گروهی خاص بدهیم، به نفع کشور نیست و در این راستا استفاده از دانش و تخصص بزرگان غیرمعمّم ضروری است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه گاهی مواقع شورای نگهبان به بسیاری از بزرگان و فضلای حوزه‌ که باوجود اعتقاد کامل به نظام مستقل می‌اندیشند، نگاه مثبتی ندارد٬ اظهار داشت: نوع نگاه شورای نگهبان می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد٬ کمااینکه گاهی مواقع می‌بینیم برخی از اعضای شورای نگهبان با استفاده از تریبون‌های عمومی مسائلی مطرح می‌کنند که در شان این نهاد فراجناحی نیست.

<
۹۴/۰۵/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی