وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ترکیب مجلس آینده 80 درصد تغییر خواهد کرد

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ
او با بیان اینکه پیش‌بینی می کند مجلس آینده با تغییر هشتاد درصدی ترکیب حاضر، کارش را آغاز خواهد کرد، گفت: مجلس دهم مجلسی خردگرا، قانون‌مند و حامی دولت خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا از حقوق اساسی مردم دفاع کند و در جهت کارآمدی نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با یادآوری اینکه حزب اعتماد ملی بعد از انتخابات 92 فعالیت خود را مجدداً از سر گرفته است، گفت: حزب اعتماد ملی بعد از انتخابات 92 علی‌رغم تمامی مشکلات، کارشکنی‌ها، فشارها و در حالیکه روزنامه حزب همچنان توقیف و دفتر مرکزی حزب پلمپ بوده و اسناد آن نیز توسط نهادی نامشخص ضبط گردیده است، فعالیت خود را آغاز کرده است.

او ادامه داد: امکان برگزاری جلسات شورای مرکزی نیز بعد از سال 88 کمتر میسر بوده است، اما حزب بنا به آرمانهای اولیه و براساس مرامنامه و اساسنامه تشکیلاتی خود و با استفاده از فرصتی که مردم ایران در انتخابات 92 فراهم آوردند، توانست بار دیگر برگزاری جلسات خود را از سر بگیرد.

حق شناس همچنین با اعلام اینکه تا شهریورماه سال جاری تمامی دفاتر استانی حزب نیز فعالیت خود را از سر خواهند گرفت، افزود: در سال گذشته هدفگذاری شده بود تا شاخه جوانان و بانوان حزب اعتماد ملی، گسترش تشکیلاتی داشته باشند که خوشبختانه در این زمینه تا اندازه زیادی به اهداف خود دست یافته‌ایم و دفاتر استانی نیز در 25 استان کشور شکل‌گرفته و یا کار خود را آغاز کرده‌اند و چند استان باقی‌مانده هم به زودی دفاتر خود را راه اندازی خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان با عجیب خواندن حکم توقیف موقت روزنامه اعتماد ملی و نامشخص بودن وضعیت کنونی ارگان رسمی این حزب، گفت: توقیف روزنامه حزب در واپسین روزهای ریاست مرتضوی در مقام دادستانی استان تهران رخ داد. او سه روز پیش از پایان کارش حکم به توقیف موقت روزنامه اعتماد ملی داد و در آن تصریح کرده بود «این روزنامه برای پیشگیری از وقوع جرم، توقیف موقت می‌شود» حکمی که در تاریخ مطبوعات ایران بی‌سابقه به نظر می‌رسد.

با اینکه بیش از 40 ماه از آخرین دفاع مدیرمسئول روزنامه در جلسه دادگاه می‌گذرد و با وجود اینکه دادگاه قانوناً وظیفه دارد یک هفته پس از آخرین جلسه دادگاه حکم خود را صادر کند، متاسفانه هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
۹۴/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی