وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وی اضافه کرد: اما ببینید این موضع من است اما از نمایندگان مجلس پرسشی دارم، که شما که اینقدر الان دقیق شده و کلمه به کلمه، جزء به جزء و بند به بند توافق وین را بررسی می کنید، بگویید در هشت سالی که آقای احمدی نژاد هرطور دلش خواست سیاست هسته ای کشور را پیش برد شما در آن هشت سال کجا بودید؟ دلم می خواهد از دلواپسان بپرسم که در قریب به شش سالی که آقای سعید جلیلی وقت مملکت را هدر داد و رفت و آمد بی حاصل با خانم کاترین اشتون و ۵+۱ داشت، دلم می خواهد از مجلسی ها بپرسم که شما کجا بودید. چرا یک بار از آقای جلیلی نپرسیدید که شما نزدیک شش سال است دارید مذاکره می کنید در پایان چه کردید و چه دستاوردی داشتید.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دلم می خواهد از مجلس بپرسم که شما کی از آقای احمدی نژاد سوال کردید که چقدر برای هسته ای هزینه می کند. دلم می خواهد از مجلس بپرسم که در خصوص اشغال سفارت آمریکا کدام واکنش را نشان دادید؟ شما در قبال گروگان گیری ۴۴۴ روزه دیپلمات های آمریکایی کارکنان سفارت آمریکا در تهران چه واکنشی نشان دادید. شما در قبال هشت سال جنگ چه واکنشی نشان دادید؟ کجا و کی شما ورود پیدا کردید.

زیبا کلام ادامه داد: با کمال تاسف باید گفت که موضع گیری مجلس یک موضع گیری جناحی و خطی است و یک موضع گیری اساسی و اصولی نیست. در حالی که نمایندگان مجالس آمریکا علاوه بر اینکه ملاحظات و دغدغه های سیاسی دارند، در عین حال فقط نسبت به دولت آقای اوباما واکنش نشان نمی دهند، بلکه این دید را نسبت به جرج بوش هم داشتند.

وی با اشاره به رویکرد مجلس در سالهای اخیر بیان کرد: مجلسی  که هشت سال تمام کوچکترین دخالتی در امور هسته ای کشور نکرد و در تمامی دوران فقط شاهد رفت و آمد دیپلماتیک آقای جلیلی بود حال می خواهد بیاید و به بند بند توافق هسته ای وین نظارت کند.

زیبا کلام در پاسخ به این سوال که برخی نمانیدگان بدنبال زیر سوال بردن عملکرد شورای امنیت ملی بر برجام هستند، گفت: اینکه شورای عالی امنیت ملی را زیر سوال می برند باید از مجلس پرسید که وقتی شورای عالی امنیت ملی تصمیمات دیگری می گیرد و شما در قبال آن تصمیمات سکوت می کنید آن ها را چطور توجیه می کنید. می خواهم بگویم که مجلس متاسفانه فرصت طلبانه و یک بام و دو هوا عمل می کند. اگر مخالفتشان با دولت آقای روحانی نمی بود و اگر به جای آقای روحانی آقای احمدی نژاد به مذاکرات رفته بود توافق وین را امضا کرده بودند. ریشه دخالت مجلس به واسطه تامین حقوق ملت نیست بلکه به واسطه فرصت طلبی سیاسی است.

۹۴/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی