وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

  • تاریخ انتشار خبر :سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ | کد خبر : 31466
  • پرینت

    آذرقلم: دکتر مسعود پزشکیان ، نماینده مردم تبریز در مجلس و وزیر بهداشت دولت اصلاحات در صفحه شخصی خود به دفاع از هاشمی رفسنجانی پرداخت و وی را تاریخ انقلاب نامید.

    0

    آذرقلم: دکتر مسعود پزشکیان ، نماینده مردم تبریز در مجلس و وزیر بهداشت دولت اصلاحات در صفحه شخصی خود به دفاع از هاشمی رفسنجانی پرداخت و وی را تاریخ انقلاب نامید.

    به گزارش آذرقلم، مسعود پزشکیان نوشته: این تخریب ها علیه آقای هاشمی رفسنجانی امر تازه ای نیست و اینها از اول انقلاب به دنبال این کار ها بودند و هستند و ادامه هم خواهند داد زیرا هاشمی_رفسنجانی تاریخ انقلاب است و در تمام صحنه ها حضور دارد و تمام اوضاع و احوال را می داند.
    وقتی آدم های قوی را در این مملکت از بین بردیم دیگر کسی نمی ماند که در مقابل تخلفات بایستد و در نتیجه هر کسی هر کاری دلش خواست میکند. نمی شود بعد از سی و هشت سال در این مملکت ما بیاییم تمام کسانی را که برای این انقلاب زحمت کشیدند پرونده درست کنیم و بعد از آن معلوم نیست چه کسانی می خواهند جهت گیری انقلاب را مشخص کنند.
    حتی اگر این افراد موفق شوند و چهره های شاخص انقلاب را حذف کنند، رویکرد جامعه قطعا به آن طرف افزایش پیدا می‌کند مثلا وقتی آقای هاشمی را به خاطر کبر سن در انتخابات راه ندادند، نه تنها محبوبیت و طرفداران ایشان کم نشد بلکه بیشتر شد
    #آیت‌الله_هاشمی_رفسنجانی
    #یار_امام
    #شناسنامه_انقلاب
    #این_آسیاب_به_نوبت_است

    ۹۴/۰۶/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی