وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دوم خرداد «حماسه» بود، نه «فتنه»

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ
اکنون با حضور بسیار گسترده شما ملت عزیز در این آزمایش الهى، و با اختصاص اکثریت قاطع آراء به رئیس جمهور منتخب مردم، ایران اسلامى از آزمایشى دیگر، موفق و سرافراز بیرون آمده و دوران تازه اى در تاریخ درخشان جمهورى اسلامى آغاز شده است. ملت عزیز ما باید در دل از خداوند متعال شاکر باشد که او را به این حرکت افتخارآمیز هدایت کرد و دشمنان او را ناکام ساخت.
اینجانب پس از سپاس خاضعانه از ساحت مقدس پروردگار که در لحظه لحظه ى این آزمایش بزرگ، شما ملت انقلابى و مؤمن و این بنده ناتوان را از هدایت و کمک و دستگیرى خود محروم نساخت از همه ى آحاد ملت که در این حماسه بزرگ شرکت کردند، همچنین از مراجع عظام و علماى اعلام و شخصیتهاى سیاسى و فرهنگى و برجستگان حوزه و دانشگاه که در تشویق قشرهاى گوناگون مردم به این امر، اثر بارز داشتند و بخصوص از صدا و سیما که با تلاش بى سابقه و فراهم ساختن گفتگوها و فرصتهاى مناسب براى آشنایى مردم با نامزدهاى انتخابات، انگیزه و امکان گزینش آزاد را به مردم دادند، و نیز از شوراى محترم نگهبان و وزارت کشور که با صدق و امانت و کوشش خستگى ناپذیر خود، میدان را براى این مسابقه ى عمومى مهیا ساختند و از همه ى کسانى که به نحوى در این امر کمک کردند، صمیمانه و با همه ى وجود تشکر مى کنم و نکاتى را یادآور مى شوم:

1 - به رئیس جمهور منتخب مردم جناب حجت الاسلام آقاى حاج سید محمد خاتمى توفیق خدمتگزارى ملت عظیم الشأن ایران و تحمل این امانت بزرگ را صمیمانه تبریک مى گویم و ایشان را به وظیفه ى شکر و اهتمام و آمادگى متذکر مى گردم.

و همچنین از سایر نامزدهاى محترم ریاست جمهورى که با آمادگى و حضور خود در میدان این آزمایش الهى، بزرگترین کمک را به ایجاد رقابت انتخاباتى و انگیزه بخشیدن به مردم کردند، صمیمانه تشکر مى کنم. بى شک بدون حضور افکار و سلیقه ها و منشهاى متنوع در صحنه ى نامزدى ریاست جمهورى، این موج عظیم حضور ملى پدیدار نمى گشت و این افتخار براى ملت ایران به ثبت نمى رسید.

2 - از طرفداران انتخاباتى رئیس جمهور محترم مى خواهم که موفقیت خود را از کمک و هدایت الهى بدانند و در آینده نیز در همه ى عرصه هاى زندگى از خداى متعال کمک بخواهند. از طرفداران انتخاباتى سایر نامزدهاى محترم نیز مى خواهم که خدا را بر توفیق که به آنان داد تا بتوانند در پدید آوردن این فصل درخشان سهیم باشند، شکرگزارى کنند و خود را براى کمک به رئیس جمهور منتخب، آماده سازند.

3 - به همه ى ملت عزیز عرض مى کنم که در انتخاباتى با این درخشندگى و زیبایى، همه ى عناصر دست اندرکار، برنده اند، هم کسى که بار مسؤولیت را با افتخار بر دوش گرفته و هم همه ى کسانى که با ورود در میدان رقابت انتخاباتى، در این آزمایش پرشور، نقش آفریده اند. و بدیهى است که برنده ى اصلى در این پدیده ى تابناک، ملت ایران و نظام جمهورى اسلامى است.

4 - در پایان با پشتگرمى به فضل و رحمت و هدایت الهى متضرعانه از خداوند متعال مسألت مى کنم که مسؤولان امور را به آنچه رضاى او و صلاح ملت در آن است رهنمون گردد و رئیس جمهور منتخب ملت را مشمول هدایت و کمک خود فرماید و همگان را مشمول دعاى حضرت ولى الله الاعظم روحى فداه سازد و بندگان مخلص و دلهاى پاک و سرشار از نور و صفاى انسانهاى مؤمن و دلسوز را در سایه حمایت و هدایت و امنیت معنوى خویش قرار و آرام بخشد.
والسلام

منبع: سایت خبری پویش


۹۴/۰۷/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی