وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مبارزه با ظلم، اختلاس و دزدی عین اصلاحات است

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 17677
  • نایب رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان آذربایجان‌شرقی:

    rastgo

    مبارزه با ظلم، اختلاس و دزدی عین اصلاحات است / عده ای از مدعیان اصولگرایی می گویند که اصلاح طلبان، اسلامیت را جدا از جمهوریت می دانند / اصلاح طلبی، سابقه ای به بلندای خلقت آدم دارد

    نایب رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و قائم مقام حزب اعتماد ملی در استان آذربایجان‌شرقی گفت: مبارزه با ظلم، ستم، اختلاس، دزدی و غارت، عین اصلاحات است.

    به گزارش دیار آذربایجان ، جعفر راستگو در نشست خبری شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان استان با بیان اینکه اصلاح طلبان خود را یک جریان تاریخی می دانند، گفت: اصلاح طلبان خودشان را مدافعان اندیشه های ناب امام خمینی(ره)، آرمان های شهدا و نهضت بزرگ اسلام و جمهوریت را همواره همراه با اسلامیت می دانند. ضمن آن که معتقدیم بزرگ اصلاح طلب عالم بشریت، امام حسین(ع) است.

    وی اظهار کرد: عده ای از اصولگرایان و مدعیان اصولگرایی می گویند که اصلاح طلبان، اسلامیت را جدا از جمهوریت می دانند ولی ما حرف اینان را قبول نداریم.

    نایب رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی جمهوریت و اسلامیت را دو روی یک سکه دانست و افزود: اصولگرایان، یک سلیقه و نگاه فکری هستند که در نظام مدیریتی کشور، نقش دارند.از آن هایی که قرائت صحیح از اصول دارند به عنوان یک تفکر، حمایت می کنیم ولی آن هایی که می خواهند اصول انقلاب را به نفع خودشان مصادره کنند و استفاده ابزاری از این اصول داشته باشند راه صحیحی نمی روند.

    وی با بیان اینکه اصلاح طلبان خودشان را پیروان راستین ائمه می دانند ابراز کرد: اصلاح طلبی، سابقه ای به بلندای خلقت آدم دارد. انتظار داریم منتقدان جریان اصلاح طلبی به صورت منصفانه ما را نقد کنند و ما نیز خودمان را به تقوا و اخلاق سیاسی دعوت می کنیم! امیدواریم در رقابتی سالم، شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

    وی گفت: ما مدافعان اصیل امام تفکر امام خمینی(ره)، انقلاب، خون و آرمان های شهدا هستیم. مبارزه با ظلم،ستم، اختلاس، دزدی و غارت، عین اصلاحات است. ما امام خمینی(ره) را در مبارزه با رژیم شاهنشاهی، یکی از بزرگان اصلاح طلب می دانیم.

    راستگو در واکنش به اظهارات یکی از اصحاب رسانه مبنی بر ابطال پروانه حزب اعتماد ملی ابراز کرد: پروانه حزب اعتماد ملی ابطال نشده و به کمیسیون ماده ۱۰ نرفته است. از سال ۸۸ به بعد فعالیت در دفتر استانی حزب را متوقف کردیم ولی چنین نیست که دفتر ما تعطیل و یا پلمب شده باشد.

    قائم مقام حزب اعتماد ملی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: اصلاح طلبان به قومیت ها، با دید قیم مآبانه و فرصت طلبانه نگاه نمی کنند. زیرا اقوام و قومیت ها، همچون اعضا و جوارح بدن انسان هستند. تصمیمات و حرکت های ما با توجه به سیاست های مرکز است ولی مرکز نیز نمی تواند به ما، دید قیم مآبانه داشته باشد و ما هم برای خود اجتهاد می کنیم. ما در طول مرکز و مرکز در طول ماست.

    وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر برنامه های اصلاح طلبان برای حمایت از کاندیداهای اصلاح طلب مجلس خبرگان ادامه داد: اصلاح طلبان در مجلس خبرگان، از علما و شخصیت هایی که به صورت قاطع از جمهوریت و اسلامیت به صورت تمام قد دفاع می کنند حمایت می کند نه آن شخصیت هایی که اسلامیت را جدا از جمهوریت و مردم را به استناد ایه قرآن((اکثر هم لا یعقلون)) می دانند.

    وی گفت: در تقابل با کسانی خواهیم بود که احمدی نژاد را نماینده تام الاختیار و دارنده ارتباط مستقیم با امام زمان(عج) می دانستند. برخی اصولگرایان در زمان دولت احمدی نژاد، هر چه در دین بود را در آشفته بازار سیاست به حراج گذاشتند و تمام قد از این اندیشه دفاع کردند ولی آن هایی که مدافعان اندیشه امام خمینی(ره) هستند همچون سید حسن خمینی، از طرف همه اصلاح طلبان حمایت می شوند.

    وی ابراز کرد: آن هایی که در زمان امام خمینی(ره) محللی از اعراب نداشتند در تقابل با آنان خواهیم بود و به مردم می گوییم که به آنان رای ندهند.

    وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر امکان ائتلاف فی ما بین اصلاح طلبان و اعتدال گرایان ابراز کرد: اعتدال یک مشی است در حالی که اصلاح خواهی یک اندیشه است و اساسا مسیر اصلاح طلبی، اعتدال است.

    انتهای خبر /

    ۹۴/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی