وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

  • تاریخ انتشار خبر :پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ | کد خبر : 35922
  • پرینت


     
    آذرقلم: اگر چه فعالیت های انتخاباتی گروه های موسوم به اطلاح طلبان استان همزمان با سراسر کشور از ماه ها قبل به صورت غیر رسمی و در قالب جلسات خصوصی آغاز شده اما تحرکات اخیر دراین ارودگاه و اعلام عمومی برخی از نامزدهای منتسب به این جناح را می توان در راستای آمادگی و عزم راسخ این طیف برای تصاحب کرسی های مجلس و تشکیل مجلس همسو با دولت تدبیر و امید ارزیابی کرد.

    آذرقلم: همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات ، تحرکات انتخاباتی در تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی افزایش یافته و چهره های جدید درطیف های مختلف سیاسی حضور خود را به عنوان نامزد نمایندگی مجلس اعلام کردند.

    به گزارش آذرقلم به نقل از پایگاه خبری وقت، طیف اصلاح طلب که به دلیل نگرانی از اتهام زنی و تخریب رقیب تاکنون از اعلام نامزدهای اصلی به صورت رسمی خود اجتناب کرده است در روزهای اخیر برخی ازافراد منتسب به این جریان آمادگی خود را برای نامزدی درانتخابات مجلس دهم اعلام کردند.

    براساس شنیده های موثق و پس از گمانه زنی های محلی حالا نامزدی مهندس مصطفی مولوی هم سنگر شهید مهدی باکری، مصطفی تیز کار مدیرکل آموزش و پرورش در دوران اصلاحات و نظام الدین برزگر رییس سابق سازمان ملی استاندارد ایران تقریبا قطعی شده و این افراد درمحافل عمومی از حضور خود در رقابت های انتخابات مجلس سخن گفته اند.

    در همین ارتباط از شکور اکبر نژاد نماینده سابق مردم تبریز ،آذرشهر و اسکو در مجلس و رییس ستاد دکتر عارف دراستان ، بهرام سرمست از فعالان اصلاح طلب ، عبداللهی فرماندار سابق مرند و از مدیران دوره  اصلاحات و صدیفی نمایند سابق بناب در مجلس هم به عنوان نامردهای احتمالی جریان اصلاح طلب در استان آذربایجان شرقی نام برده می شود.

    اگر چه فعالیت های انتخاباتی گروه های موسوم به اطلاح طلبان استان همزمان با سراسر کشور از ماه ها قبل به صورت غیر رسمی و در قالب جلسات خصوصی آغاز شده اما تحرکات اخیر دراین ارودگاه و اعلام عمومی برخی از نامزدهای منتسب به این جناح را می توان در راستای آمادگی و عزم راسخ این طیف برای تصاحب کرسی های مجلس و تشکیل مجلس همسو با دولت تدبیر و امید ارزیابی کرد.

    مصطفی مولوی با وجود برخی مخالفان سیاسی قدر در جبهه اصولگرایان و گروه های تندرو در میان خیل سپاهیان و بسجیان و قشرهای زیادی از مردم همچنان ازجایگاه و محبوبیت خاص برخوردار است و بسیاری ازکارشناسان سیاسی عقیده دارند که اعلام حضور وی علاوه بر اینکه به گرمتر شدن فضای عمومی انتخابات کمک خواهد کرد بلکه موفقیت اطلاح طلبان را هم در رقابت های انتخاباتی رقم می زند.

    مصطفی تیرکار هم که به تازگی وارد جرگه رقابت های انتخاباتی شده گفته است از حوزه انتخاببیه تبریز ،اسکو و آذرشهر در لیست حامیان دولت قرار خواهید گرفت .

    تیزکار از چهره های شناخته شده در تبریز است که از نظر دیدگاه سیاسی درطیف اصلاح طلبان قرار دارد و بعد از انقلاب در مسوولیت های اجرایی و مدیریتی در آموزش و پرورش استان منشا خدمات زیادی برای مردم و منطقه بوده است .وی در دولت اصلاحات مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بوده است .

    اگر چه از همین حالا نمی توان در باره میزان موفقیت و یا عدم موفقیت  وی نظر داد اما با توجه به حسن سوابق و نیز مقبولیت وی درمیان طیف وسیعی از فرهنگیان و بخش های اجرایی و لایه های اجتماعی و سیاسی استان در صورت همراهی گروه های اصلاح طلب رای آوری ایشان دور از انتظار نخواهد بود.

    چهره دیگری که این روزها و همزمان با افراد مذکور حضور خود را برای ورود به رقابتی های انتخاباتی مجلس دهم از حوزه انتخابیه تبریز ، اسکو و آذرشهر کلید زده ، نظام الدین برزگر فردی معتدلی است که به لحاظ حسن سابقه و ارتباطات دیرینه  در میان هر دو جناح دارای طرفداران هست.

    حجت الاسلام عباس زاده استاد دانشگاه تبریز و داماد مرحوم آیت الله مسلم ملکوتی و نیز جواد لطف الله پور از روحانیون نزدیک به اصلاح طلبان از دیگر چهره های فعال برای ورد به مجلس به ترتیب از حوزه انتخابیه هشترود و تبریز ، اسکو و آذرشهر هستند

    تحرکات انتخاباتی اخیر در ارودگاه  اطلاح طلبان در حالی است که این جبهه هنوز نامزدهای اصلی خود را رو نکرده و معلوم نیست که چه تعداد از افراد مذکور درلیست نهایی آنان قرار خواهند گرفت چرا که این جبهه شخصیت و لیدهای با معیار و مقبولیت های فراگیر تر دراردوگاه خود دارد که ممکن است با اعلام حضور آنان تغییراتی در ترکیب لیست نهایی به وجود آید.

    درحالی که رقیب و افراد منتسب به آن از دوسال قبل به صورت محدود و درماه های اخیر به صورت جدی  و گسترده فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده و  بی پروا در محافل عمومی و خصوصی دست به تبلیغات انتخاباتی می زند تحرکات تازه دراردوگاه اصلاح طلبان را می توان رویکرد جدید و اعلام غیر رسمی اما موثر آنان در انتخابات پیش رو ارزیابی کرد.

    در ارودگاه اصولگرایان استان علاوه برنمایندگان موجود بسیاری از مدیران دولت احمدی نژاد از جمله حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی  معاون پارلمانی وی ، علیرضا بیگی  استاندار سابق ،عشرت شایق ، پرویز آژیده معاون سیاسی و امنیتی استاندار سابق آذربایجان شرقی و پرویزآژیده معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی  فیروز رضایی مدیرکل سابق آموزش و پرورش در دولت های احمدی نژاد حضور دارند.

    علیرضا نوین شهردارسابق  تبریز  و مسعود محمدیان رییس سابق سازمان جهاد کشاوزی آذربایجان شرقی از دیگر چهره های محلی هستند که فعالیت های خود را برای شرکت در رفابت های انتخاباتی از حوزه تبریز ، اسکو و آذرشهر اعلام کرده اند.

    به جز افراد و نامزدهای که نامشان در گزارش آمده  به طور سنتی شمار دیگری هم هستند که تاکنون نامشان را برای رسانه های اعلام نشده است .

    انتخابات مجلس و خبرگان رهبری همزمان  با سراسر کشور  ۱۷ اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد و ثبت نام از نامزدهای داوطلب مجلس در تاریخ ۲۶ اذر ماه و داوطلبان خبرگان رهبری از ۲۸ آغاز خواهد شد.

    بسیاری از ناظران سیاسی سال ۹۴ را سال انتخابات عنوان می کنند که قرار است در آن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلایم و خبرگان رهبری برگزار شود.

    ارزیابی و تجلیل های اولیه حاکیست که  این دوره از انتخابات به دلیل شور و شوق مردم به صورت رقابتی برگزار شود و در آن لیست ها حرف نخست را خواهند زد.

    ۹۴/۰۹/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی