وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار ملکان:
نبود بودجه اصلی‌ترین مشکل پروژه ناتمام جاده لیلان – ملکان است
شهرستانها  9:2:9 1394/11/05
9411-190-5 کد خبر

فرماندار ملکان نبود ردیف اعتباری و بودجه را از علل اصلی طرح نیمه تمام جاده ملکان به لیلان دانست.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، جهانگیر اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی پروژه جاده مرکز شهرستان ملکان به شهر لیلان که از سال 91 آغاز شده و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی با بیان اینکه جاده ملکان-لیلان 55 کیلومتر طول و 11 متر عرض دارد، گفت: تاکنون برای احداث این جاده حدود 10میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 وی با بیان اینکه هزینه های انجام شده تاکنون برای این جاده از ردیف های اعتباری متفرقه بوده است، اظهار کرد: این جاده به طول ۷۰۰ متر در اراضی روستای حسین آباد دارای معارض و ۱۲۰متر در ابتدای جاده از طرف شهر لیلان نیاز به تملک و آزادسازی دارد.

 

 وی افزود: علی‌رغم مکاتبات متعددی که از طرف فرمانداری با وزیر راه و شهرسازی، معاون محترم پارلمانی وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان از ابتدای سال۹۳ انجام گرفته متاسفانه به دلیل نبود ردیف اعتباری، تزریق اعتبار طی چند سال گذشته صورت نگرفت.

 

 اسکندرزاده ادامه داد: خوشبختانه اخیرا با مساعدت‌های استاندار و معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ردیف اعتباری جدیدی برای پروژه مذکور تعریف و از بخش اعتبارات ملی ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه مبلغ 60 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شد و در حال حاضر در انتظار تخصیص اعتبار می باشد.

 

 وی با اشاره به نبود جاده مرکز بخش لیلان از مرکز شهرستان ملکان افزود: اهالی بخش لیلان برای رفت و آمد به مرکز شهرستان ملکان مجبورند از جاده شهرستان میاندوآب از توابع استان آذربایجان غربی استفاده کنند.

نماینده و خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان ملکان - سیاوش عینالو


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۴/۱۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی