وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کشف بیش از دو کیلوگرم مواد مخدر در ملکان

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ

/اخبار پلیس/
کشف بیش از دو کیلوگرم مواد مخدر در ملکان
اجتماعی  10:44:19 1394/11/07
9411-7214-5 کد خبر

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف مقدار دو کیلو و 650 گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ "سهراب شفقی" در توضیح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار  و گزارشات  متعدد مبنی بر اینکه فردی در برخی  محلات شهر و روستاهای تابعه اقدام به نگهداری و  خرید و فروش مواد مخدر از نوع تریاک می‌کند، موضوع در دستور کار  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار  گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات دقیق،محل اختفاء و نگهداری مواد توسط متهم را شناسایی و در بازرسی از محل مقدار دو کیلو و 650 گرم مواد مخدر  از نوع تریاک را به همراه آلات استعمال و دو دستگاه ترازوی  توزین را که به طرز ماهرانه ای در زیر خاک جاسازی شده بود کشف و متهم را نیز دستگیر کردند.

 

شفقی گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی ملکان تاکید برهمکاری و ارتباط  مداوم شهروندان  با پلیس مجددا یادآور شد که در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان از توقیف یک دستگاه سواری آردی باخلافی بیش از 14 میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ "توحید فارسی" گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان ورزقان در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی آردی را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

 

وی گفت: با استعلام سوابق پلاک، مشخص شد این خودرو دارای 14 میلیون و 440 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف وجهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

 

فارسی با اشاره به ماده قانونی توقیف خودروهای با خلافی بیش از یک میلیون تومان، تاکید کرد: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

 

رئیس پلیس شهرستان ورزقان با بیان اینکه برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات در صورت ارتکاب تخلفات خطرآفرین علاوه بر اعمال قانون، نمره منفی هم در کارنامه رانندگی فرد متخلف ثبت می‌شود، از رانندگان خواست جهت تامین نظم و امنیت ترافیکی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند

.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری 32 نفر معتاد پرخطرو دستگیری هفت نفر فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ "سید لطیف حسینی" در توضیح این خبر گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان آذرشهر به اجرا در آمد.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان و با هماهنگی مراجع قضایی، 32 نفر معتاد کارتن خواب را جمع آوری و تحویل مراکز باز پروری دادند.

 

وی گفت:در این طرح همچنین هفت نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و از آنان مقادیری انواع مواد مخدر کشف وتعداد 14 دستگاه خودرو توقیف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر با تاکید بر اینکه خانواده ها می‌نوانند با ایفای نقش مثبت خود در پیشگیری از اعتیاد جوانان موثر باشند، گفت:خانواده ها از چنان نقشی برخوردارند که می توانند از گرایش مجدد معتادان به اعتیاد نیز جلوگیری کنند.

 

حسینی رها نکردن فرد معتاد توسط خانواده ها را تنها راه پیشگیری از اعتیاد افراد معتاد خواند و گفت: رفتار درست و منطقی والدین می تواند تفکرات غلط را از ذهن این گونه افراد بیرون آورده و آن‌ها را به زندگی دوباره امیدوار کند.


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
۹۴/۱۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی