وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وی همچنین یکی از شعرای شهرستان ملکان محسوب شده و از وی شعرهای مختلف با زیان ترکی آذربایجانی موجود است.
دکتر بیگ بابایی همچنین مشاور شهرسازی شورای شهر تبریز نیز می باشد.
دکتر بشیر بیگ بابایی با گلایه از مسئولین استان و شهرستان گفت: متاسفانه تاکنون هیچ یک از دستگاههای مسئول در سطح استان و شهرستان ملکان از بنده حمایت و کمکی نگرده اند.
وی با اظهار رضایت از رشد علمی و پژوهشی شهرستان ملکان ، بر حمایت از اساتید و افراد نخبه علمی منطقه تاکید کرد و گفت: باید از این افراد حمایت علمی توسط دستگاههای مربوطه انجام گیرد تا هم شهرستان از تجربیات و درجه علمی این اساتید و نخبگان بهره مند شود و هم باعث تشویق و ترغیب جوانان به ادامه تحصیلات دانشگاهی گردد.
استاد دانشگاه با بیان اینکه مراکر علمی و دانشگاهی ملکان باید سرعت علمی خود را افزایش دهند اظهار کرد: متاسفانه در بحث رقابت با سایر شهرها ، عقب ماندگیهایی در دانشگاههای شهر ملکان احساس می شود که باید با همت مسئولین و اساتید و نخبگان جبران شود.
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در ادامه به کارنامه مدیریتی خود در طول ۵ سال مدیریت در این واحد دانشگاهی پرداخت و گفت: در طول مدیریت اینجانب گام های اساسی در احداث مجتمع آموزشی برداشته شد و چندین ساختمان آموزشی و اداری احداث و افتتاح گردید.
وی با بیان اینکه اعتقاد دارم می توان شهرستان ملکان را به یک شهر دانشگاهی تبدیل کرد افزود: در کشورهای پیشرفته دنیا شهرهای کوچک مراکز بزرگ دانشگاهی را به خود اختصاص داده اند نه شهرهای بزرگ!
عضو هیات علمی دانشگاه جایگاه علمی شهرستان ملکان را در بین شهرهای شمال غرب کشور ممتاز خواند و گفت: انتظار می رود این روند توسعه با حمایت مسئولین منطقه همچنان مسیر خود را طی کند تا توسعه علمی و فرهنگی باعث ایجاد توسعه و اشتغال این شهرستان گردد.
استاد جغرافیای شهرسازی در ادامه توسعه شهر ملکان در موضوعات زیباسازی و مبلمان شهری را خوب توصیف کرد و اظهار کرد: باید گفت برای رسیدن به شهری مطلوب برای زندگی باید از نیروهای کارآمد،متخصص و فعال در مدیریت شهری استفاده گردد.
وی افزاود: متاسفانه نیروهای متخصص و باتجربه نه تنها در مدیریت شهری ملکان بلکه در شهرهای کشور به راحتی حذف و جذب مراکز استانها و پایتخت می شوند و تا زمانی که از تجربیات و توانمندی جوانان متخصص که ثمره آن شهرها هستند نشود متاسفانه شهرها همچنان به روش سنتی و قدیمی مدیریت خواهند شد و از این به هیچ عنوان نمی توان آینده مطلوبی برای توسعه شهرهای کوچک و متوسط انتظار داشت چرا که در عصر تکنولوژی مدیریت علمی می تواند جوابگوی نیازهای یک جامعه باشد.

گفتگو از: سیاوش عینالو – خبرنگار آذرقلم در شهرستان ملکان

۹۴/۱۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی