وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مسئول ستاد دهه فجر ملکان خبر داد
اجرای 45 برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان ملکان
شهرستانها  15:15:54 1394/11/13
9411-3290-5 کد خبر

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ملکان از اجرای 45 برنامه در طول ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.


 

حجت الاسلام "عادل قربانزاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، افزود: افتتاح مخزن سه هزار متر مکعبی شرکت آب و فاضلاب، خط انتقال آب روستای قره خضر، کانال آبیاری گوبی آرخی لیلان، چهار واحد خانه مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) و خانه بهداشت روستاهای علی آباد قشلاق، هپی بلاغی و شیخ الاسلام از جمله طرح‌هایی است که در طول دهه فجر در شهرستان ملکان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملکان در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در ملکان نیز خبر داد و ادامه داد: این محفل قرآنی روز دوشنبه (19 بهمن) با حضور آقای کاشفی، قاری بین المللی اهل مشهدی در مسجد جامع مبارک شهر ملکان تشکیل خواهد شد.

 

وی برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر در شهرستان ملکان دانست و اظهار کرد: این مسابقات نیز روز جمعه (16 بهمن ماه) در خانه کشتی روستای آروق و در سطح استانی برگزار می‌شود.

 

به گفته مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ملکان، همچنین همایش تجلیل از جوانان نخبه فردا (چهارشنبه) با حضور مسئولان و جوانان و اهالی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرهای ملکان و لیلان، مسابقات آشپزی در شهر لیلان و روستای آروق، مسابقه دوچرخه سواری و برگزاری جنگ‌های شادی در شهرهای ملکان، لیلان و مبارک شهر و روستاهای منطقه را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ذکر کرد.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۴/۱۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی