وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

استاندار آذربایجان‌شرقی در نشست خبری عنوان کرد: (2)
مشکلات تا زمانی که احزاب روی کار نیایند رفع نمی‌شود / با شنیدن رد صلاحیت کاندیداها، دلم می‌گیرد
سیاسی  23:33:15 1394/11/18
9411-6385-5 کد خبر

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انتقال ثروت و سرمایه کشورهای غربی به ایران، نه تنها نفوذ نیست بلکه عین امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجانشرقی، اسماعیل جبارزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، در پاسخ به سوالی پیرامون مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 افزود: پسابرجام، فرصت بسیار مناسبی برای رشد و شکوفایی همه جانبه کشور به ویژه در زمینه اقتصادی است.

وی اظهار کرد: تجربه نشان داده است که در گذشته نتوانسته‌ایم آن چنان که باید و شاید از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم، ولی باید بدون فرصت سوزی از این موقعیت و فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از کسانی که توافق اخیر ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 را مصداق نفوذ کشورهای غربی به کشور می دانند، اظهار کرد: متاسفانه برخی اشخاص، فضای سیاسی کشور را با استفاده از چنین الفاظی آلوده می کنند. این اشخاص باید بدانند که در دوره پسابرجام، حجم عظیمی از سرمایه‌های کشورهای غربی به کشور ما می‌آید و ما به جرات می گوییم "انتقال ثروت و سرمایه کشورهای غربی به ایران، نه تنها نفوذ نیست بلکه عین امنیت است."

جبارزاده در همین راستا ادامه داد: اگر بتوانیم حجم زیادی از سرمایه‌های کشورهای غربی را جذب کنیم، این کشورها دیگر قادر نخواهند بود که به هر بهانه‌ای ما را تحریم کنند.

وی گفت: اشتغال با بودجه دولتی، درآمد حاصل از فروش نفت و اخذ مالیات ایجاد نمی‌شود بلکه افزایش سرمایه گذاری خارجی یکی از راهکارهای مهمی است که در ایجاد و توسعه اشتغال برای جوانان و بیکاران کشور نقش دارد.

وی به جلسات متعدد خود با شخص ریاست جمهوری و بدنه هیات دولت اشاره کرد و افزود: دکتر روحانی و هیات دولت انتظار دارند حجم عظیمی از سرمایه گذاری خارجی و داخلی توسط این استان انجام شود. چندین بار بحث تولید چند مدل خودرو با برندهای برتر جهانی را مطرح کرده ایم. اکثر کارهای مربوط به آن هم نهایی شده است. تولید خودرو با برند معتبر جهانی در تبریز، نیازمند همت بخش خصوصی است.

با شنیدن رد صلاحیت کاندیداها، دلم می گیرد

جبارزاده در پاسخ به سوالی با این مضمون که آیا وضعیت رد صلاحیت های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات موثر خواهد بود یا خیر؛ با اشاره به سیر تاریخی شرایط نمایندگی مجلس شورای اسلامی پس از پیروزی انقلاب ادامه داد: نمایندگی مجلس شورای اسلامی، یک حق برخواسته از قانون اساسی است.

وی با بیان اینکه با شنیدن رد صلاحیت کاندیداها، دلم می گیرد، اظهار کرد: به تمامی نهادهای قانونی کشور، ارزش و احترام قایل هستیم ولی عقلا و منطقا امکان شناسایی و احراز صلاحیت 12 هزار کاندیدا در عرض مدت بسیار محدود، امکان پذیر نیست.

وی عنوان کرد: در کشورهای پیشرفته به نمایندگان احزاب، رای داده می شود و تایید، فقط مربوط به احزاب است. ما نیز باید از تجربیات موفق جهان در امر مدیریت کشور استفاده کنیم.

تا زمانی که احزاب در نظام پارلمانی، روی کار نیایند مشکلات رفع نمی‌شود

جبارزاده با بیان اینکه باید مشکلات را به صورت اساسی حل کنیم تا از بروز مشکلات در آینده نیز جلوگیری کنیم، ابراز کرد: تا زمانی که احزاب در نظام پارلمانی، روی کار نیایند مشکلات رفع نمی شود. فعالیت و حضور احزاب هم باعث حفظ حق مردم و هم حفظ حق کشور و پیشرفت آن می شود.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ تحزب در کشور افزود: از جمله مهم ترین ایرادات یک دیپلمات، عدم وابستگی به احزاب است.

وی گفت: ما مجری انتخابات هستیم و بر اساس لیستی که از شورای نگهبان دریافت می کنیم وظایف قانونی خویش را انجام خواهیم داد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات سالجاری ادامه داد: به جز انتخابات ریاست جمهوری در سال 92، میزان مشارکت مردم در ادوار مختلف انتخابات، کم بوده است و تمامی تلاش خود را به کار می گیریم زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه را تحقق بخشیم.

به گفته جبارزاده، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، هم موجب تقویت دولت و هم موجب افزایش مقبولیت نظام در بین مردم خواهد بود.


هر پایه از صندلی‌های سبز بهارستان بر روی خون 240 هزار شهید انقلاب اسلامی استوار است

استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در قانون انتخابات، باید تجدید نظر شود، افزود: کاندیداها و نمایندگان مجلس موظفند که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند. هر پایه از صندلی‌های سبز بهارستان بر روی خون 240 هزار شهید انقلاب اسلامی استوار است.

جبارزاده اظهار کرد: کسانی که برای به دست آوردن رای مردم، در روستاها روغن پنج کیلویی پخش می‌کردند رای نیاوردند. مردم شام چنین کاندیداهایی را می خورند ولی در نهایت به کاندیداهای خود رای می دهند.

به گفته وی، خون پاک و مقدس شهدا، چنین کارهای ناشایستی را تحمل نکرده و بالاخره یک روز، چنین افرادی را رسوا خواهد کرد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی، مکان مقدسی است و باید به شیوه صحیح و از راه صحیح به آن جا رفت.

استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا رود ارس آلوده است یا خیر گفت: آب رودخانه ارس، برای شرب آلوده نیست.

جبارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دولت گذشته، به پروژه های مهم استان، کم توجهی شده است، ادامه داد: در اوج درآمدهای نفتی، چه میزان اعتبار برای پروژه های مهم استان ما در نظر گرفته شده بود؟.

وی حفظ اشتغال موجود و تلاش در راستای ایجاد اشتغال جدید را از مهم ترین اولویت های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در زمان دولت پیشین، تعداد شاغلین استان در سال 85 بیشتر از تعداد شاغلین در سال 90 بود.

وی همچنین از آمادگی خود برای حمایت از چاپ یک روزنامه سراسری و یک خبرگزاری رسمی خبر داد.


خبرنگار: 1171
انتهای پیام
۹۴/۱۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی