وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

                     کاندیدای پیروز حوزه انتخابیه ملکان در گفتگو با ائل:

از قدیم الایام اصول گرا هستم/ مسیر چهار دوره نمایندگی در مجلس را ادامه می دهم

سلمان خدادای گفت:در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست اصول گرایی قرار نگرفته بودم و کاندیدای اصول گرایی نفر دیگری بود، با این حال من خودم به طیف اصول گرایی تعلق دارم و در ادوار گذشته مجلس نیز کاندیدای این طیف سیاسی بودم.

از قدیم الایام اصول گرا هستم/ مسیر چهار دوره نمایندگی در مجلس را ادامه می دهم

سلمان خدادادی، کاندیدای پیروز حوزه انتخابیه ملکان در گفتگو با ائل اظهار کرد: علی رغم اینکه تمامی طیف های سیاسی خواهان حمایت از بنده بودند ولی من از قدیم الایام اصول گرا هستم.

وی ادامه داد: منتهی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست اصول گرایی قرار نگرفته بودم و کاندیدای اصول گرایی نفر دیگری بود، با این حال من خودم به طیف اصول گرایی تعلق دارم و در ادوار گذشته مجلس نیز کاندیدای این طیف سیاسی بودم.

وی در ادامه سخنان خودم تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته در منطقه حضور نداشتم و در یک هفته تبلیغات هم فقط 4 رز فرصت تبلیغات داشتم، بنابراین توفیق حضور در میان مردم در روستاها و شهر را نداشته و فقط طی دو سخنرانی با مردم صحبت کردم و برنامه های خود برای حضور در مجلس دهم را برای آنها تبیین نمودم.

این نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه نمایندگان در خانه ملت قانون گذاری و نظارت بر نحوه اجرای قانون می باشد، در این زمینه چنان که در ادوار گذشته نیز سابقه دارم، همان مسیر را ادامه خواهم داد و تلاشم را در این جهت بیش از پیش خواهم نمود.

وی افزود: منتهی در کنار این موضوع که وظیفه اصلی و ذاتی نماینده می باشد، مردم نیز توقعات و درخواست هایی از نماینده خود دارند، در این زمینه در مورد پروژه هایی که در ادوار گذشته شروع شده بود ولی بنابه دلایلی و از جمله رکود متوقف شده بود، سوال خواهم کرد.

خدادادی با اشاره به برنامه های عمرانی و آبادانی خود در مجلس شورای اسلامی که با همکاری مسوولین اجرایی شهر می تواند به منصه ظهور برسد، تصریح کرد: یکسری برنامه های دیگری نیز در دوره های پنجم، ششم، هفتم و هشتم داشتم که همان ها را ادامه خواهم داد و البته در جهت رفع بیکاری و رفع فقر و خدمات رسانی به روستا ها آن چیزی که از دستم برمی آید در کنار کار اصلی و وظیفه ذاتی نمایندگی اقداماتی انجام خواهم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور مردم ملکان در حماسه ای که دیروز در پای صندوق های رأی خلق شد، گفت: از مردم ملکان از صمیم قلب تشکر کنم چرا که مردم ملکان در این دوره از انتخابات در طول تمام دوره های انتخاباتی خیلی پرشور شرکت کردند و آرایی که به بنده هم دادند، در 4 دوره قبلی نمایندگی بنده بی نظیر بود.

وی در پایان اظهار کرد: این انتخاب نشان دهنده عمق شناخت مردم و دقت نظر مردم ملکان است که از همه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم محبت های مردم را جبران کنم.

۹۴/۱۲/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی