وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


فرماندار ملکان با انتشار پیامی انتخابات برگزار شده هفتم اسفند در ملکان را یکی از سالم ترین، آرام ترین،قانون مند ترین و در عین حال پرشور ترین انتخابات در سطح کشور دانست.

جهانگیر اسکندرزاده در این پبام آورده است:  شما مردم غیور ، غیرتمند و ولایت مدار شهرستان ملکان همراه و همدل با عوامل و مجریان انتخابات در برگزاری یک انتخابات سالم و شکوهمند اهتمام تام ورزیده و با حضور گسترده و آگاهانه خود پای صندوقهای رأی تمام  ذهنیت ها و باورهای غلط گذشته را از اذهان عمومی پاک نمودید .

 

وی در این پیام ضمن قدردانی از مردم نجیب و ولایی شهرستان ملکان اظهار کرد: اولا از آحاد مردم نجیب و ولائی این شهرستان که با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوقهای ثبت نام و اخذرای و با حفظ آرامش و با متانت ستودنی در انتخابات شرکت کرده و یک حماسه به یاد ماندنی را خلق نمودند، از صمیم قلب تشکر و قدردانی می نمایم.

فرماندار ملکان در ادامه پیام خود از کاندیداهای دوره دهم حوزه انتخابیه ملکان نیز تقدیر نموده و افزوده است: از همه نامزدهای محترم و فرهیخته این شهرستان که این عزیزان از نخبگان و مدیران شایسته می باشند و بی شک دغدغه ای جزء پیشرفت ،توسعه و تعالی این شهرستان را ندارند و به همین علت نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند صمیمانه تشکر می نمایم که هم خودشان و هم هواداران و طرفداران محترم شان را تشویق به رقابت سالم و به دور از کینه و تنش نمودند.

وی آورده است:  و از آنجائی که طبق قانون یک نفر از این عزیزان می تواند به انتخاب مردم به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشد و این امر از توانائی و بزرگواری و شایستگی های سایر نامزد ها چیزی نمی کاهد. چرا که این عزیزان از سرمایه های علمی و سیاسی این شهرستان می باشند. امیدوارم در عرصه ها ، ‌حوزه ها و سنگرهای دیگر در تحت لوای جمهوری اسلامی ایران ، ‌شهرستان و کشور عزیزمان از خدمات ارزنده این عزیزان بهره مند شود

اسکندرزاده در پایان از عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات نیز سپاسگزاری نموده و گفته است: از کلیه عوامل برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان ملکان ، امام جمعه محترم و روحانیت معزز ، اعضای محترم شورای تامین شهرستان ، اعضای محترم هیئت اجرایی ، ‌‌رئیس و اعضای محترم هیئت نظارت ،‌ رئیس و اعضای محترم کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی ، رئیس و اعضای محترم هیئت بازرسی ،‌ نیروهای امنیتی، ‌نظامی ، ‌انتظامی و بسیجی و سایر عزیزانی که در ستاد انتخاباتی شهرستان با جدیت و اهتمام تمام تلاش نمودند تا این انتخابات به نحو احسن برگزار گردد، صمیمانه تشکر نموده و توفیقات همه عزیزان را از درگاه خداوند ایزد منان خواستارم . . .

۹۴/۱۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی