وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

امام جمعه ملکان:
علاوه بر فرهنگ درختکاری باید فرهنگ نگهداری از درخت را نیز ترویج شود



شهرستانها  13:12:46 1394/12/15
9412-2890-5 کد خبر
امام جمعه ملکان گفت: فرهنگ سازی در خصوص کاشت و حفاظت از درخت و منابع طبیعی در جامعه ضروری است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در مراسم روز درختکاری در ملکان افزود: حفظ منابع طبیعی باید در وجود همه آحاد مردم نهادینه شود و باید آثار و مضرات کم‌توجهی و بی‌توجهی منابع طبیعی به مردم اطلاع‌رسانی کامل شود.
 
وی با بیان اینکه علاوه بر فرهنگ درختکاری باید فرهنگ نگهداری از درخت را نیز ترویج شود، افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی بین اقشار مختلف مردم بهترین حرکتی است که کارشناسان منابع طبیعی باید به دنبال آن باشند.
 
وی هفته منابع طبیعی را فرصتی مغتنم جهت بالا بردن آگاهی‌های عمومی جامعه در زمینه نقش و اهمیت منابع طبیعی و ضرورت حفظ و حراست از آن دانست و اظهار کرد:حفظ منابع طبیعی از تقدس و ارزش والایی برخوردار است.
 
امام جمعه ملکان افزود: همه اهالی و دستگاه‌های دولتی ضروری است در هفته منابع طبیعی به عنوان یک اقدام ملی خداپسندانه به امر توسعه پوشش گیاهی و درختکاری بپردازند.
 
وی ادامه داد: امیدواریم در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و تجدید حیات دوباره طبیعت، با توجه بیشتر به منابع طبیعی شکران نعمات الهی را به جای آورده و با غرس نهال و درختکاری، به سهم خویش در این امر مفید و ارزشمند مشارکت کنیم.

خبرنگار: 1131 - سیاوش عینالو خبرنگار ایسنا در ملکان
انتهای پیام
۹۴/۱۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی