وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

انا لله و انا الیه راجعون

راز این زندگی سخت فقط مردن نیست

هست آنانکه تو را غرق گناهت بکنند

فقر فرهنگی دنیاست که مردم قهرند

آشتی هست تو را غرقه چاهت بکنند  ( موسی درگاهی)

پیام تسلیت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان بمناسبت درگذشت شاعر ملکانی مرحوم درگاهی

 

بمناسبت درگذشت ناگهانی شاعر نام آشنای ملکانی استاد موسی درگاهی، پیام تسلیتی از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان روز دوشنبه(امروز) صادر گردید.

مهران فرجی در ابتدای پیام تسلیت خود آورده است: خبر ناگوار و ناگهانی از دست دادن استاد ارجمند جناب حاج موسی درگاهی ، مردی از دیار شعر و ادب و معرفت ، داغ سنگینی بر جسم و جان پیکره فرهنگ، هنر و ادبیات ملکان نهاد.

 وی ادامه داده: فقدان آن استاد فرهیخته چون زخمی عمیق بر دل دوستداران و اهالی و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان و استان باقی خواهد ماند و مایه تاثر و تالم است.

در پایان پیام نیز آمده: لذا بدینوسیله فقدانشان را به خانواده محترم و همشهریان گرامی تسلیت گفته و از درگاه حق تعالی برای بازماندگان صبر و برای آن عزیز فقید مغفرت مسئلت دارم.

گفتنی است: مرحوم موسی درگاهی شاعر باذوق و بااستعداد و مردمی ملکانی ظهر روز یک شنبه(دیروز) در سن 50 سالگی بعلت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وی از کارکنان باسابقه شهرداری ملکان بود و از بهمن ماه سال 93 لغایت آذرماه سال 94 بمدت ده ماه نیز بعنوان سرپرست شهرداری این شهر کار کرده است.

از مرحوم درگاهی 3 فرزند به یادگار مانده است.

مراسم تشییع پیکر و تدفین و مجلس ترحیم این مرحوم بعدازظهر روز گذشته با حضور گسترده اهالی قدرشناس و فرهنگ دوست در شهر ملکان برگزار گردید.

روحش شاد.

 

 

۹۵/۰۳/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی