وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کمک 17 میلیارد ریالی خیران در سال 94 به مرکز نگهداری معلولان مکتب الرسول ملکان 
شهرستانها  10:4:58 1395/04/13
954-1490-5 کد خبر
    

 

رئیس هیات امنای مرکز نگهداری معلولان دخترانه مکتب الرسول شهرستان ملکان گفت: خیران در سال 94 حدود 17 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به این مرکز کمک کردند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، "حسن عصری" در ضیافت افطاری مسئولان محلی با معلولان در مرکز معلولان دخترانه ملکان افزود:  این مرکز یک موسسه خیریه غیرانتفاعی با مدیریت هیات امنایی بوده و از سال 84 با تلاش جمعی از خیران منطقه و  کمک مسئولان وقت منطقه به خصوص نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان بهزیستی تاسیس شده و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور فعالیت می‌کند.

 

وی افزود: در حال حاضر تعداد 60 دختر معلول ذهنی بین سنین 14 تا 40 سال از سراسر کشور در این مرکز نگهداری می‌شوند.

 

وی اظهار کرد: هزینه نگهداری از معلولان مرکز از طریق سازمان بهزیستی کشور و همچنین خیران سراسر کشور بخصوص اهالی نوع‌دوست شهرستان ملکان تامین می‌شود.

 

عصری بر تداوم کمک‌های مالی و جنسی شهروندان و به خصوص خیران به مرکز معلولین مکتب الرسول ملکان تاکید کرد و افزود: مقداری از بودجه این مرکز توسط خیرانی از سراسر کشور و استان و شهرستان تامین می‌شود، خیرانی که بدون چشم داشت کمک کرده و حتی راضی به اعلام نام و مشخصات خودشان هم نیستند.

 

وی افزود: سردخانه این مرکز نیز با کمک 80 میلیون ریالی یکی از خیران ایجاد شده و مواد گوشتی و غذایی مرکز در آن نگهداری می‌شود.

 

وی در پایان سخنانش از همکاری و مساعدت مسئولین محلی بخصوص امام جمعه و فرماندار ملکان با این مرکز نیز قدردانی کرد و خواستار کف پوش نمودن محوطه مرکز معلولان دخترانه ملکان توسط شهرداری این شهر شد.

 

مدیرعامل مرکز معلولان دخترانه مکتب الرسول ملکان نیز در این جلسه گفت: این مرکز از سال ۸۴ تاسیس شده و در حال حاضر در دو بخش امور اجتماعی و امور توانبخشی فعالیت می‌کند.

 

داود کامرانی به فعالیت های این مرکز در امور اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این بخش برای ۲۷۰نفر اقدام به تشکیل پرونده شده و خدمات درمانی و پرداخت مستمری در امور اجتماعی به افراد تحت پوشش ارائه می شود.

 

وی به عملکرد امور توانبخشی نیز اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز تعداد 60 دختر معلول به طور شبانه روزی و با کمک سازمان بهزیستی و خیران و زیر نظر مستقیم سازمان بهزیستی نگهداری می‌شود.

 

بر اساس ارزشیابی کمیسیون تخصصی توانبخشی اداره کل بهزیستی استان این مرکز جزو مراکز درجه یک استان محسوب می‌شود.

 

کامرانی به امکانات بهداشتی و درمانی این مرکز اشاره کرد و گفت: این مرکز مجهز به بخش های تخصصی فیزیوتراپی و کار درمانی بوده و از لحاظ بهداشتی و درمانی زیر پوشش بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان ملکان می باشد.

 

وی با بیان اینکه همه ساله دوره های آموزشی بهداشت و درمان ویژه کارکنان مرکز نگهداری معلولین دخترانه مکتب الرسوی ملکان برگزار می شود افزود: به لحاظ رعایت اصول بهداشتی و درمانی معلولین از شبکه بهداشت و درمان ملکان تقدیر نامه هم دریافت کرده‌ایم.

 

کامرانی به برنامه های تفریحی و زیارتی این مرکز نیز اشاره کرد و گفت: همه ساله علاوه بر برگزاری اردوی زیارتی – سیاحتی مشهد مقدس، برنامه های مختلف فرهنگی و تفریحی از جمله اردوهای محلی برای معلولین برگزار می شود.

 

مدیر مرکز نگهداری معلولین دخترانه شهرستان ملکان به نحوه معرفی معلولان به این مرکز نیز اشاره کرد و گفت: معلولان بر اساس جنسیت و نوع معلولیت و از طریق کمیته توانبخشی اداره کل بهزیستی استان به این مرکز جهت نگهداری معرفی می شوند.

 

کامرانی در ادامه کمک های مالی شهروندان و خیران به مرکز معلولان دخترانه ملکان را خواستار شد و افزود: از شهروندان و خیران نوع‌دوست استان و شهرستان ملکان تقاضا داریم کمک های نقدی خود را به شماره حساب های: بانک تجارت: ۶۰۶۱- ۹۱۶۶- ۵۳۹۹- ۶۲۷۳ ، بانک ملی :۰۱۰۶۰۰۵۶۲۳۸۰۰۹ ، بانک انصار: 6273811065034982   و  بانک توسعه تعاون:5029081019147699  این مرکز واریز نموده و همچنین کمک های غیرنقدی خود از جمله مواد خوراکی و شوینده را به این مرکز ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 04137818555 تماس بگیرند.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۵/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی