وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کد خبر: 82135891 (5422151) | تاریخ خبر: 13/04/1395 | ساعت: 17:53|

نامزدهای کمیسیون اجتماعی مجلس برای عضویت در شوراهای عالی مرتبط مشخص شدند

تهران-ایرنا- اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نامزدهای خود را برای عضویت در شورای عالی حقوق و دستمزد و شورای عالی رفاه مشخص کردند.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، در جلسه امروز -یکشنبه- اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس کاندیداهای خود را برای عضویت در شوراهای مرتبط با این کمیسیون به شرح زیر انتخاب کردند:
1-زهرا ساعی، وحدتی، موسوی و کرد به عنوان کاندیدهای کمیسیون اجتماعی برای عضویت در شورای اداری. 
2-رسول خضری به عنوان نماینده این کمیسیون برای عضویت در شورای عالی رفاه. 
3-عباس گودرزی و علی رستمیان نیز به عنوان نامزدهای این کمیسیون برای عضویت در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت. 
4-شکور پورحسین نیز به عنوان نامزد این کمیسیون برای عضویت در شورای عالی حقوق و دستمزد.
5-عباس گودرزی و محمدرضا بادامچی به عنوان کاندیداهای کمیسیون اجتماعی برای عضویت در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی.
6-خدیجه ربیعی برای عضویت در شورای مدیریت و سرمایه‌گذاری.
7-حمزه امینی برای عضویت در شورای گزینش.

**بررسی مشکلات کمیته امداد در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس 
سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز از حضور رئیس کمیته امداد در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبرداد و گفت: دراین جلسه دغدغه های نمایندگان در خصوص کمیته امداد مطرح شد و مقرر گردید که مسئولان این نهاد به این سوالات و دغدغه های نمایندگان پاسخ دهند. 
وی در تشریح دستور کار نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این جلسه با حضور رییس کمیته امداد برگزار شد و فتاح گزارشی از عمکلرد کمیته امداد و مشکلات این نهاد به نمایندگان ارایه داد.
نماینده مردم ملکان در مجلس با اشاره به اینکه این نشست بیشتر جلسه آشنایی نمایندگان با مسئولان کمیته امداد بود، افزود: البته دراین جلسه نمایندگان هم موضوعات و دغدغه های خود نسبت به مسائل اجتماعی و کمیته امداد را مطرح کردند و مقرر شد که فتاح به سوالات نمایندگان در فرصت دیگری پاسخ دهد.
وی با بیان اینکه رئیس کمیته امداد هم برخی مشکلات این نهاد را به صورت جزیی مطرح کرد، تصریح کرد: انتظارات و مشکلات موجود در چارچوب های قانونی و وجود خلاء های قانونی در زمینه مسائل مربوط به کمیته امداد دراین جلسه مورد توجه نمایندگان قرارگرفت، از این رو مسائل و مشکلات این نهاد به طور حتم مورد پیگیری مجلس قرار می گیرد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همچنین دراین جلسه اعضاء مورد نظر برای عضویت در شوراهای مرتبط با کمیسیون اجتماعی انتخاب شدند که به عنوان مثال نماینده کمیسیون اجتماعی در شورای عالی رفاه دراین جلسه انتخاب شد.

** تاکید فتاح بر تعامل و هم افزایی بیشتر کمیسیون اجتماعی و کمیته امداد
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام (ره) که در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس حضور داشت با تاکید بر تعامل و هم افزایی کمیسیون اجتماعی و کمیته امداد در این دوره از مجلس، گفت: ضعف های قانونی موجود در بخش محرومان و کمیته امداد با تعامل مجلس حل خواهد شد.
فتاح با تاکید براینکه هم افزایی میان کمیسیون اجتماعی و کمیته امداد امام ( ره) منجر به ارایه طرح و یا لایحه درجهت حل مشکلات مددجویان کمیته امداد می شود، گفت: به طور حتم قوانین می تواند بخشی ازمشکلات مددجویان را حل کند، البته وظیفه مسئولان کمیته امداد پاسخگویی به نمایندگان مجلس است و ما امیدواریم دراین دوره ازمجلس و تشکیل کمیسیون های قوی میزان تعاملات افزایش پیدا کند.
وی با تاکید براینکه 30 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: خوشبختانه کمیته امداد با هزینه کم اداره می شود و بودجه و منابع را باید در اختیار خیریه ها قرار داد، هرچند که در حال حاضر 75 میلیون نفر در کشور یارانه دریافت می کنند که به طور حتم باید این تعداد به نصف کاهش پیدا کند؛ بنابراین با کاهش این تعداد هر ماه 2 هزار میلیارد تومان بودجه حاصل می شود که می توان از آن در رفع مشکلات محرومان استفاده کرد.

**نیروهای کمیته امداد دستمزد پایین تراز حداقل ها دریافت می کنند 
همچنین در این نشست جلیل مختار سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: سیاست گذاری های کمیته امداد باید درحوزه آموزش و پس ازآن در بازار کارصورت گیرد، چرا که اکثر کشورهای پیشرفته دنیا تجارب بسیاری خوبی دراین زمینه دارند و برای کارآفرینی نباید تنها به پرداخت وام اکتفا کرد.
وی افزود: متاسفانه بسیاری ازنیروهای کمیته امداد دستمزد پایین تراز حداقل ها را دریافت می کنند و گاهی حتی بیمه آنها قطع شده است که باید رفع این مشکل نیز در دستور کار قرار گیرد.
رئیس کمیته امداد در پاسخ به این مورد نیز گفت: توجه به بحث اشتغال یکی از اقدامات مهم و اساسی کمیته امداد است، البته در سال 94 دو هزار میلیارد تومان بودجه لحاظ شد اما دولت 1200 هزار میلیارد تومان اختصاص داد؛ اما به طور حتم ضعف های قانونی بسیاری وجود دارد که با کمک مجلس امیدواریم این ضعف ها حل شود.
سیام**3070**1449

انتهای پیام /*

۹۵/۰۴/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی