وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
پیش از اجرای برجام، کشور در لبه پرتگاه جنگ بود
سیاسی  12:49:32 1395/08/11
958-1790-5 کد خبر
    

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دولت یازدهم به‌علت نداشتن رسانه واقعا مظلوم واقع شده که ضروری است گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی و فرهنگی خدمات دولت یازدهم را به هر طریق ممکن و همچنین به واسطه‌ی فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری خیابانی در نشست گروه‌های فعال سیاسی و فرهنگی و دانشگاهی حامی دولت در شهرستان ملکان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به‌علت نداشتن رسانه مظلوم واقع شده و خدمات گسترده سه سال گذشته نیز آنگونه که باید به اطلاع مردم نرسیده است.

وی افزود: به تمامی فرمانداران و بخشداران و دهیاران نیز اجازه داده‌ایم در فضای مجازی کانال‌هایی ایجاد کرده و در خصوص خدمات انجام گرفته توسط دولت تدبیر و امید اطلاع‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: در زمان دولت سابق کشور سالانه 130 هزار میلیارد تومان درآمد داشت که در مقابل آن کاری انجام نمی‌گرفت و مدیران در دولت سابق تنها به فکر مدیریت، تفریح و کارهای عجیب و غریب بوده و در راستای خدمت‌رسانی اقدامی نکرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این خصوص ادامه داد: در زمان دولت یازدهم با سالانه 30 هزار میلیارد تومان درآمد کارهای عمرانی و خدماتی زیادی در بخش‌های مختلف و به‌خصوص بخش بهداشت و درمان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه افراد دلواپس و مخالف، بیکار ننشسته و به طریق مختلف قصد تخریب و تضعیف دولت فعلی را دارند، تصریح کرد: این افراد هر روز بر علیه دولت یازدهم توطئه کرده و به‌نوعی می‌خواهند دولت فعلی را در برابر سپاه، بسیج و قشر مذهبی و ... قرار دهند در صورتی که این دولت برخواسته از بطن نظام و مردم بوده و خود را خدمت‌گزار نظام و انقلاب و ملت می‌داند.

شبستری در راستای برجام نیز گفت: یکی از منافع برجام این است که کشور را از یک جنگ واقعی نجات داده است؛ چرا که بدون مذاکرات هسته‌ای معلوم نبود کشور به چه مصیبتی گرفتار خواهد شد!

وی با بیان اینکه پیش از اجرای برجام، کشور در لبه پرتگاه جنگ بود، افزود: پیش از برجام، دنیا علیه کشور ما بسیج شده و حتی رئیس جمهور فرانسه در دیدار با رئیس جمهور کشورمان نیز اذعان کرده بود که برای جنگ با ایران آماده بودیم و تنها زمان آغاز جنگ نامشخص بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان با اقتدار تمام پشت میز مذاکره نسشته و از منافع کشور و نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و توانستند هفت قطعنامه صادر شده علیه ایران را منتفی کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار حفظ آرامش و امنیت کشور را از جمله برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: طی سه سال اخیر، تشکل‌های زیادی در کشور ایجاد شده که در این راستا افراد در صورت علاقه‌مندی می‌توانند به فرمانداری‌ها مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: فضای انتقاد سالم نیز در کشور طی سال‌های اخیر ایجاد شده و دولت تدبیر و امید نیز از احزاب و گروه‌ها و تشکل‌های شناسنامه‌دار حمایت می‌کند.

وی در پایان بر حضور حداکثری مردم و همچنین برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در اردیبهشت ماه سال 96 تاکید کرد.

رضا استاد رحیمی، مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز  با تاکید بر انعکاس خدمات دولت به واسطه‌ی فعالیت‌ها سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در حالی در سال 92 سر کار آمد که دولت به یک خانه خرابه تبدیل شده و خزانه دولت نیز خالی بود.

محمدباقر خانی، فرماندار ملکان نیز در این جلسه از خدمات دولت یازدهم طی سه سال اخیر دفاع کرد و گفت: دولت تدبیر و امید طی سه سال اخیر تلاش گسترده‌ای در جهت توسعه و عمران شهرستان ملکان و به‌خصوص محرومیت‌زدایی از روستاها و شهرها و همچنین اقدامات مهمی در بخش بهداشت و درمان انجام داده است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست تعدادی از فعالان سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی ملکان طی سخنانی مشکلات اقتصادی و معیشتی را یکی از مشکلات مردم دانسته و بر رفع آن تاکید کردند و همچنین درخواست ایجاد تشکل‌های حامی دولت در شهرستان‌ها و اطلاع‌رسانی خدمات دولت و نیز برخورد قانونی با تخریب‌های برخی رسانه‌ها و اشخاص مخالف دولت از دیگر درخواست‌های حاضران این جلسه بود.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۵/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی