وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی:

توطئه های دشمنان برای ازبین بردن وحدت مردم شکست خورد

سلمان خدادادی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی
شناسهٔ خبر: 4242418 - 
تبریز- نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه های دشمنان برای ازبین بردن وحدت مردم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خدادادی عصر امروز شنبه در جلسه معارفه معاون جدید فرماندار ملکان افزود: راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن علی رغم تلاش دشمنان و بعد از اغتشاشات اخیر به فرموده رهبری واقعا تماشایی شد.

وی اظهار کرد: مردم شهرهای ملکان، لیلان و مبارک شهر نیز همچون ملت ایران سنگ تمام گذاشتد.

وی از وجود وحدت و صمیمیت بین مردم و مدیران محلی بعنوان پتانسیل شهرستان ملکان یاد کرد و گفت: معاون جدید فرماندار نیز از فرزندان بومی و آشنا به منطقه بوده و فردی کارآمد و فعال هستند.

فرماندار ملکان هم در این جلسه از شرکت گسترده مردم ملکان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: بنده طی چهار سال حضورم در این شهرستان شاهد چنین حضور نبوده ام.

تخصیص ۶۳ درصد اعتبار شهرستان ملکان

محمدباقر خانی در ادامه با بیان اینکه طی چهار سال گذشته اجرای پروژه های عمرانی ملکان متوقف نشده افزود: در ۴ سال اخیر ۲۰۹۷ پروژه عمرانی، خدماتی با ۱۷۶۰ میلیارد ریال در شهرستان ملکان اجرایی و عملیاتی شده است.

وی میزان اعتبارات شهرستان ملکان در سال جاری را بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تا امروز ۶۳ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

وی افزود: در دهه فجر سال ۹۵ تعداد ۴۲ پروژه با ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار و در هفته دولت سال ۹۶ تعداد ۴۴ پروژه عملیاتی و یا به بهره برداری رسیده است.

فرماندار ملکان در ادامه به گلایه برخی خبرنگاران محلی مبنی بر همکاری ضعیف فرمانداری ملکان و عدم دعوت به جلسات فرمانداری اشاره کرد و آن را قصور فراموشی دانست.

ولی فرماندار ملکان نگفت که چرا این قصور فراموشی به طور مستمر تکرار می شود و در جهت اصلاح آن کاری نمی شود و در صورت درج انتقادی از فرمانداری و یا مشکلات شهرستان، این قصور فراموشی بیشتر هم می شود و حتی به تحریم کامل خبرنگار از جلسات و مراسمات نیز منجر می شود؟ !

گفتنی است در پایان جلسه سعید مقدم به عنوان معاون جدید فرمانداری شهرستان ملکان معرفی شد.

۹۶/۱۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی