وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

در جلسه شورای ترافیک شهرستان ملکان مطرح شد:

اجرای طرح آموزش آگاه سازی شهروندی به منظور کاهش تصادفات

خانی فرماندار ملکان
شناسهٔ خبر: 4243509 - 
ملکان-فرماندار ملکان از اجرای طرح آموزش آگاه سازی شهروندی در ارتباط با ترافیک و رفتارهای پرخطر در روستاهای پرجمعیت این شهرستان به منظور کاهش تلفات تصادفات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،محمدباقر خانی عصر روز یک شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ملکان افزود: این طرح به منظور کاهش تلفات ناشی از تلفات جاده های روستایی بخصوص کاهش تلفات راکبین موتورسوار با همکاری پلیس ،دستگاه های دولتی بخش آموزشی و فرهنگی و دهیاران روستاها انجام می گیرد.

فرماندار ملکان گفت: در بحث آموزش شهروندی در شهرها پیشرفت خوب بوده لیکن در روستاها کند بوده است و بخشداران در این خصوص باید اهتمام بیشتری نمایند.

خانی بیشترین فوتی های تصادفات جاده ای را مربوط به راکبین موتورسیکلت دانست و افزود: کشته شدگان جاده ای متاسفانه راکبین بین سنین ۱۴ تا ۲۹ ساله هستند.

وی همچنین از آرام سازی معابر اطراف مدارس،مساجد و بازار در روستاها و شهرهای شهرستان ملکان خبر داد و گفت:هدف از این طرح نیز جلوگیری از صدمات احتمالی خودروها به شهروندان و دانش آموزان می باشد.

اجرای عملیات اجرایی طرح اصلاح خروجی جاده روستای قره چال از توابع بخش مرکزی ملکان

بخشدار مرکزی ملکان نیز در این جلسه از برگزاری جلسات آموزش شهروندی در روستاهای آروق،تازه قلعه و قوشقیه از توابع بخش مرکزی ملکان خبر داد و گفت در سایر روستاهای پرجمعیت نیز این کلاسها دایر خواهد شد.

مبین افزود:همچنین عملیات اجرایی طرح اصلاح خروجی جاده روستای قره چال از توابع بخش مرکزی ملکان با حدود ۱۴۰ میلیون ریال اعتبار بزودی آغاز می شود.

ساماندهی وسایط نقلیه سنگین و وانت بارها در شهر ملکان

شهردار ملکان هم در این جلسه از افتتاح قریب الوقوع مجتمع فرهنگی آموزشی شهرداری ملکان خبر داد و گفت: شهرداری ملکان آماده عقد قرارداد با کلیه ادارات و سازمان های دولتی در خصوص آموزش های مختلف به پرسنل اداری می باشد.

وحید بنایی در ادامه از ساماندهی وسایط نقلیه سنگین و وانت بارها خبر داد و گفت: این وسائط نقلیه که قبلا در نقاط مختلف شهر تجمع و باعث ترافیک شهری می شدند در محل سابق ترمینال روستایی ملکان ساماندهی می شوند.

وی در ادامه از دستفروشان میوه در شهر ملکان دفاع کرد و گفت: همیشه به دستفروشان بعنوان یک معضل نگاه می کنیم ولی یادمان نرود که اقشار کم درآمد جامعه میوه موردنیاز خود را از این وانت بارها و دستفروشان تهیه می کنند و از طرفی شهرها رفته رفته به سمت پیاده رو مدار حرکت می کنند و وجود دستفروشان باعث پویایی و نشاط و رونق شهر می شود و با جمع آوری این عزیزان از سطح شهر پویایی و تعاملات اجتماعی را از بین می بریم.

بنایی افزود: طرح ساماندهی دست فروشان میوه تا یک ماه آینده در ملکان اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راه بناب نیز در این جلسه از وجود نمایشگاههای خودرو و دست فروشان در امتداد جاده کمربندی ملکان انتقاد کرد و گفت:این امر باعث کور شدن دو طرف جاده می شود و احتمال بروز تصادف در این جاده ترانزیتی را بیشتر می کند.

خواستار حذف سرعت گیرهای غیر ضروری

در ادامه جلسه نیز دهیاران روستاهای بنایم،آروق،قوشقیه،طوراغای،ایدلوی کوچک با تقدیم درخواستی از فرماندار خواستار حذف سرعت گیرهای واقع در مسیر روستاهای خود شدند.

دهیار روستای قوشقیه در این جلسه گفت:از شهر ملکان تا روستای قوشقیه ۱۹ سرعت گیر نصب شده که خیلی از این سرعت گیرها نیز غیرضروری بوده و در مواقعی باعث آسیب رسیدن به خودروها و حتی باعث تصادفات جاده ای می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی ملکان نیز خواستار جمع آوری مغازه های موتورسیکلت فروشی از سطح خیابان معلم شهر ملکان شد و گفت: وجود این مغازه ها باعث ایجاد سدمعبر و بروز تصادفات می شوند./خبرنگار:سیاوش عینالو

۹۶/۱۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی