وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

استاندار کرمانشاه در بازدید از کارخانه ذوب آهن بیستون

ملکان- فرماندار ملکان از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی جهت ادامه توسعه کارخانه ذوب آهن ملکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر خانی صبح امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان ملکان افزود: متاسفانه بانک سپه بعنوان بانک عامل در تخصیص اعتبارات لازم وقت را هدر داد.

وی از سخت گیری برخی شعب بانک های ملکان در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و واحدهای تولیدی و مشاغل خانگی و روستایی انتقاد کرد و در عین حال ازعملکرد بانک ملی شعبه مرکزی ملکان در پرداخت تسهیلات قدردانی کرد و افزود: این بانک توانسته به تنهایی سال گذشته صد در صد سهمیه تسهیلات خود را پرداخت کند.

وی افزود: بانک ملی ملکان سال گذشته مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال به ۱۸ طرح تولیدی پرداخت کرده است.

فرماندار ملکان در ادامه از پرداخت بالغ بر ۴۰۰ میلیار ریال تسهیلات اشتغال روستایی به بخش صنعت در سال ۹۶ خبر داد و افزود: این میزان تسهیلات به ۳۱ طرح در بخش های مختلف تولیدی در روستاهای شهرستان ملکان پرداخت گردیده است.

وی افزود: شهرستان ملکان به لحاظ پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی در سال ۹۶ مقام سوم استان را کسب کرده است.

خانی همچنین از ادارات بهزیستی و کمیته امداد ملکان بعنوان دستگاههای دولتی پیشرو در امر پرداخت تسهیلات اشتغال زایی نام برد و اظهار کرد: اداره بهزیستی ملکان در سال گذشته ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به تعداد ۱۸۰ تحت پوشش واجد شرایط پرداخت نموده است.

برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات داخلی در ملکان

وی افزود: به منظور حمایت از کالای ایرانی نمایشگاه عرضه محصولات داخلی بمدت یک هفته در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

فرماندار ملکان همچنین از توسعه رشته های فنی و حرفه ای در شهرستان ملکان خبر داد و از مدیران و مربیان مرکز فنی و حرفه ای ملکان خواست با توجه به کمبود منابع آبی در امر آموزش رشته های جایگزین غیرکشاورزی از جمله صنعت را در اولویت قرار دهند.

سخت گیری برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملکان نیز در این جلسه در سخت گیری برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی انتقاد کرد و گفت:برخی از بانک ها جهت پرداخت تسهیلات مصوب درخواست حساب در گردش می خواهند که در این صورت چه نیازی به تصویب در کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال می باشد؟ !

رئیس بانک کشاورزی ملکان نیز از نامعقول بودن سقف اعتبارات تخصیصی دستگاههای دولتی به برخی مشاغل انتقاد کرد و افزود: به طور مثال برای شغل آرایشگری در روستا مبلغ ۱ میلیارد ریال وام مصوب شده که این مبلغ برای این شغل زیاد بوده و وام گیرنده توان بازپرداخت آن در سه سال را هم نخواهد داشت.

کد خبر 4309847
۹۷/۰۳/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی