وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۰۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۱:۵۱۳۰
مهر

به گزارش دیارملکان، اجتماع پرشور عزاداران امام حسین(ع) با حضور مسئولین، مردم و هیئت های مذهبی شهرستان ملکان در روز پنجشنبه مصادف با هشتم ماه محرم برگزار گردید.

سیاوش عینالو
۱۰:۰۱۲۹
مهر
  • تاریخ انتشار خبر :سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ | کد خبر : 33522
  • پرینت

    آذرقلم:در مراسم روز ملی صادرات از سردیس محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به پاس تقدیر از مجاهدت‌های وی و همکارانش رونمایی شد.

    آذرقلم:در مراسم روز ملی صادرات از سردیس محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به پاس تقدیر از مجاهدت‌های وی و همکارانش رونمایی شد.

     

     

     

     

    سیاوش عینالو
    ۰۹:۴۵۲۹
    مهر
    مدیرکل روابط عمومی‌شرکت مخابرات ایران:
    تلگرام تا آخر عمر این دولت فیلتر نمی‌شود

    مدیرکل روابط عمومی‌شرکت مخابرات ایران گفت: سیاست دولت یازدهم از ابتدا مخالفت با فیلترینگ بوده و همچنان هست و تا آخر عمر این دولت هم خواهد بود از این رو مخابرات تصمیمی برای فیلتر تلگرام ندارد.

                             

    به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، روزنامه آفتاب یزد نوشت: این روزها نرم‌افزار موبایلی تلگرام در مقایسه با نرم‌افزارهای دیگر گوی اقبال و استقبال را در میان کاربران ایرانی ربوده است تا جایی که امروز 13میلیون نفر در ایران عضو تلگرام هستند و روزانه بیش از یک میلیارد پیام در سرورهایش رد‌ و‌ بدل می‌شود؛ این استقبال به ویژه بعد از اشکالات فنی پیش‌آمده در وایبر چنان شدت گرفت که کاربران را ناچار به کوچ از وایبر به تلگرام کرد؛ نرم‌افزاری که اوایل به گمان کاربران بعید بود بتواند جای وایبر را پر کند اما این نرم‌افزار و امکانات تعبیه شده در آن، چنان به مزاج کاربران ایرانی خوش نشست که تمام گروه‌های ایجاد شده در وایبر و واتس‌آپ و لاین و... به تلگرام نقل مکان کردند.

    سیاوش عینالو
    ۰۹:۰۸۲۹
    مهر
    چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ / Oct 21 2015
    تعداد کل اخبار: 99

    پاسخ سید حسن خمینی به درخواست‌ها برای حضور در انتخابات

    » سرویس: سیاسی - سیاست داخلی

    یادگار گرامی امام با تأکید بر ضرورت شجاعت در حرکت های اجتماعی گفت: شجاعت بدون عقلانیت و تدبیر ممکن است به یک رفتار احمقانه بینجامد و تبدیل به حرکتی داعش وار شود؛ گرچه عاملان اینگونه رفتار ها خیال کنند کار درستی انجام می دهند.

    به گزارش خبرگزاری انشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان بوشهر با اشاره به اینکه زهد و دنیاگریزی لازمه عرفان در تمام ادیان و مکاتب است، اظهار داشت: همواره این سوال وجود دارد که چرا در دنیا و از جمله در ایران، حرکتهای اجتماعی زیادی به رهبری عرفا شکل گرفته است؟ دلیل این موضوع آن است که عارف اگر عارف درستی باشد شجاع است و فرد شجاع نمی تواند بر روی ظلم چشم ببند، در غیر این صورت عرفان او سست است.

    وی افزود: عارفی که از جان، مال یا آبروی خود می ترسد عرفان ناقصی دارد و یا اساسا دروغ می گوید، زیرا فرض بر این است که او برای خدا کار می کند؛ اگر قرار باشد مدح و ثنا، درس و بحث، پول و امکانات و زندان نرفتن برای عارف ملاک باشد کار او با کاسبی تفاوتی ندارد و فقط رنگ و شکل آن تفاوت دارد، زیرا هرکس ابزارهای خاص خودش را در کاسبی دارد.

    سیاوش عینالو
    ۰۸:۵۵۲۹
    مهر

    نشریه صدای ملکان شماره دوم (مهرماه 94 ) در 5 هزار نسخه و به همراه آخرین اخبار و گزارشات شهرستان ملکان منتشر و در سطح شهرستان و دستگاههای دولتی به طور مجانی توزیع گردید.

    انشالله شماره سوم ( آبان ماه ) نشریه صدای ملکان به مدیرمسئولی آقای نوروززاده و مدیراجرایی سیاوش عینالو هفته آینده منتشر خواهد شد.

    تلفن درج هر گونه خبر،مقاله و مطلب انتقادی و آگهی در نشریه صدای ملکان:(سیاوش عینالو) 09380597600

    ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com






    سیاوش عینالو
    ۱۲:۵۷۲۸
    مهر
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملکان:
    اجتماع عظیم عاشورائیان روز پنجشنبه در ملکان برگزار می‌شود
    شهرستانها  12:16:4 1394/07/28
    947-7590-5 کد خبر
        

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملکان گفت: اجتماع عظیم عاشوراییان در شهرستان ملکان برگزار می شود.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی،  عادل قربان زاده در جلسه ستاد هماهنگی اجتماع عظیم عاشوراییان ملکان افزود: این تجمع روز پنجشنبه این هفته و در هشتمین روز از ماه محرم در محوطه مسجد امام حسین(ع) (مسجد آبره) شهر ملکان برگزار خواهد شد.

     وی با بیان اینکه این اجتماع توسط چند دوربین صداوسیمای مرکز تبریز – شبکه سهند ضبط و پخش خواهد شد ،افزود: در این تجمع عظیم مردمی چند تن از مداحان منطقه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

     قربانزاده گفت: اجتماع عظیم عاشوراییان روز پنجشنبه  از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود همچون سال های گذشته هزاران تن از اهالی مومن و سوگوار حسینی شهرستان ملکان در این مراسم حضور داشته باشند.


    خبرنگار: 1131
    انتهای پیام
    سیاوش عینالو
    ۱۲:۱۹۲۸
    مهر
    فرماندار ملکان:
    جوانان هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم است
    شهرستانها  12:11:30 1394/07/28
    947-7390-5 کد خبر
        


    فرماندار ملکان گفت: پدافند غیرعامل به نوعی پیشگیری از آسیب ها در حوزه های مختلف به ویژه جنگ نرم است.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، جهانگیر اسکندرزاده در جلسه ستاد پدافند غیرعامل که با حضور مسئولین عضو این ستاد در سالن جلسه فرمانداری ملکان تشکیل گردید جوانان را هدف اصلی جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: دشمنان انقلاب امروز سبک زندگانی و هویت جوانان بخصوص در حوزه های فرهنگی را مورد هدف قرار داده اند و باید مسئولین مربوطه هوشیار باشند.

     وی با بیان اینکه از حدود دو سال پیش ستاد پدافند غیرعامل به وزارت کشور منتقل شده و فعالیت آن در حوزه های مختلف گسترش یافته از صدور دستورالعملی جدید برای تشریح خطرات پدافند غیرعامل توسط مبلغان در ایام ماه محرم خبر داد و گفت: به منظور تشریح جزئیات آسیب های پدافند غیرعامل و جنگ نرم دشمنان از مبلغان خواسته شده در ایام ماه محرم مردم و جوانان شههرا و روستاها را در جریان این امر مهم قرار دهند.

    فرمانده سپاه ملکان نیز با بیان اینکه در طول پنج هزار سال گذشته 14 هزار جنگ در دنیا اتفاق افتاده و 4 میلیارد تن در این جنگ ها کشته شده اند، افزود: در این مدت طولانی تنها 268 روز در جهان جنگی نبوده و در بقیه ایام انسانها با یکدیگر در جنگ و نبرد بوده اند.

     سرهنگ پاسدار جواد اکبری افزود: ولی در جنگ 8 ساله، ایران اسلامی شاهد تجربه و برکت و همچنین مشارکت مردمی بوده و خودکفایی در حوزه های مختلف از جمله تولید تجهیزات نظامی از موهبت این جنگ بوده است.

    وی آمادگی دستگاه‌های دولتی را در خصوص پدافند عامل و غیرعامل ضروری خواند و گفت: بر اساس طرح موزائیکی و در صورت وقوع هر گونه تهدید و یا اتفاق و حوادث غیرمترقبه شهرها به صورت مستقل از استان و یا تهران عمل کرده و در صورت نیاز از نیرو و امکانات سایر شهرها استفاده خواهد کرد.

     اکبری کاهش آسیب پذیری، صرفه جویی در هزینه ها، افزایش آستانه تحمل مردم، پوشش، گمراه کردن دشمن، مکان یابی، پراکندگی، جابجایی نفرات و تجهیزات، مقاوم سازی و اعلام خبر را از اصول پدافند غیرعامل ذکر کرد.

     وی از سازماندهی بیش از 50 هزار بسیجی برادر و خواهر در گردان های رزمی در شهرستان ملکان خبر داد و اظهار کرد: این افراد در کنار گذراندن طرح صالحین دوره های آموزشی رزمی را نیز فرا می گیرند.

     فرمانده سپاه ملکان تشکیل مستمر جلسات پدافند غیرعامل در این شهرستان را ضروری خواند و گفت: این جلسات باید بصورت تخصصی و با حضور کارشناسان مربوطه و مسئولین و دستگاههای مربوطه در فرمانداری ملکان تشکیل گردد.

     


    خبرنگار: 1131
    انتهای پیام
    سیاوش عینالو
    ۱۱:۵۰۲۸
    مهر
    کد خبر: ۴۷۳۵۸
    تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳


    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی ها که حیات سیاسی خویش را در حاشیه سازی می بینند، به فرزندان ایران که در گفت وگو با 6 کشور از حق ایران دفاع کردند، انواع توهین و تهمت را نثار می کنند و هنوز هم به این کار ادامه می دهند. 

    به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح دوشنبه در دیدار اعضای کانون معماران و شهرسازان جوان در ارائه تحلیلی از عملکرد دولت یازدهم این مطلب را بیان کرد.

    وی استفاده از پیشرفت های دنیا را در فضای کنونی که برای کشور ایجاد شده، ممکن و حتی آسان خواند و اظهارداشت: در حال حاضر اکثر شرکت های مؤثر دنیا در همه بخش ها اعلام آمادگی کرده اند که در آینده ایران حضور داشته باشند. البته این حالت قابل قیاس با دو سه سال پیش نیست که به بهانه تحریم های ظالمانه، راه تعامل ایران با دنیا را بسته بودند.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز امیدواری از آینده درخشان ایران در سایه حضور جوانان تحصیلکرده افزود: اگر چه ایران را هشت سال در همه زمینه ها عقب انداخته اند، اما دولت در دو سال اخیر تلاش کرده است که اولا جلوی گسترش عقب ماندگی ها را بگیرد و ثانیا حقیقت ایران را به جهانیان نشان دهد.
     
    **برای شرایط بحران با توجه به زلزله خیزی ایران برنامه ریزی کنید

    هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ساختمان در زندگی انسان ها جایگاهی چون آب، هوا، بهداشت و محیط زیست دارد و انسان از نخستین روزهای زندگی جمعی به این امر مهم توجه کرده است.

    وی بر ماندگاری ساختمان ها، به خصوص ابنیه ای که شناسنامه قومی در یک منطقه جغرافیایی هستند، تاکید کرد و افزود: همین الان اکثر کشورها در مقوله گردشگری و توریست های خارجی، برای ساختمان های تاریخی برنامه ریزی می کنند که نشان از قدمت تاریخی و فرهنگی و حتی مصالح مورد استفاده در آن ساختمان هاست.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آشنایی جوانان علاقه مند به معماری و ساخت و ساز را از زمان دانشجویی با همه نیازهای یک ساختمان، بهترین مصداق برای همزمانی علم و عمل دانست و گفت: وقتی دانشجو در زمان تحصیل وارد میدان کار مرتبط با تخصص علمی خود شود، خیلی بهتر با نکات مثبت و منفی آشنا می شود و مطمئناً بعد از تحصیل، براساس آموزه های علمی و تجربی خویش عمل می کند.

    آیت الله هاشمی رفسنجانی توجه به سبک علمی روز در همه نیازهای شهرسازی و معماری را ضرورت امروز خواند و افزود: در کشور برای گسترش آموزش ها، همه ظرفیت ها را داریم و می توانیم با تجربه های داخلی و استفاده از پیشرفت های دنیا، از بهترین روش ها در ساخت و سازها استفاده کنیم.

    آیت الله هاشمی رفسنجانی به جوانان دانشجو در رشته های معماری و عمران توصیه کرد که با دقت و علاقه بیشتر تحصیل کنید، چون وضعیت ایران و ساخت و ساز های شهرهایش در آینده به علم و عمل شما بستگی دارد و باید با توجه به شرایط خاص در ایران که منطقه ای زلزله خیز هم است، برای عمران و معماری با رعایت همه ی نیازهای حالت بحران، برنامه ریزی کنید.

    فریدون رضوی کیا رئیس بنیاد علمی پژوهشی معماری و شهرسازی، بهزادفر عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و نایب رئیس انجمن طراحان شهری، امیرحسین نیکدل رئیس کانون معماران و شهرسازان جوان،رضا ایرانی بهبهانی عضو هیأت امنای انجمن مفاخر معماری ایران و حمیدرضا ناصرنصیر دبیر کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران در ابتدای این دیدار به تشریح مسایلی چون ارتقاء جایگاه معماران و شهرسازان، شایسته سالاری در گزینش فعالان و مهندسان برای انجام پروژه های ملی و بین المللی، بازشناسی و بسترسازی جهت فعالیت توانمندان و آشنایان به ضرورت های ساخت و ساز در عرصه های بین المللی، توجه به ارتقا کیفیت در همه بخش های مربوط به معماری و شهرسازی از نقشه کشی تا خیابان سازی، ایجاد فرصت برای جوانان علاقه مند برای نقش آفرینی در پروژه 
    سیاوش عینالو
    ۱۱:۲۸۲۸
    مهر

    مدیر عامل مجتمع موادغذایی گلناز:

    مسئولین دورکارخانه را می گردندو به محض خروج همه چیز را فراموش می کنند

    DSCF9522
    دیارملکان: علی اصغر مقدم مدیر عامل شرکت مجتمع موادغذایی گلناز آذربایجان در خصوص حمایت مسئولین از کارخانه داران اظهار کرد: تنها از مسئولین بخصوص آقای کفاشی مسئول بسیج سازندگی شهرستان ملکان راضی هستم که مستقیم و بدون دردسر از طریق تسهیلات اقتصاد مقاومتی بنده را یاری کرده و این در حالی است که از طرف بقیه مسئولین شعار می شنویم و در عمل چیزی را احساس نمی کنیم.

    سیاوش عینالو
    ۱۰:۳۸۲۸
    مهر
    کد خبر :   40561  | تاریخ خبر : 1394/07/27  | ساعت : 18:41


    آسیب دیدگی چهار نفر در اثر حادثه/

    جزئیات اسیدپاشی در جلفا


    نصر:  بر اثر حادثه اسیدپاشی در روستای شجاع شهرستان جلفا، چهار نفر دچار آسیب دیدگی شده اند که متهم پرونده، خود یکی از این آسیب دیدگان است.

    برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

    به گزارش نصر به نقل از مهر، بهرام صمدی راد در گفتگویی با تایید خبر فوق و در خصوص آخرین وضعیت سلامتی افراد آسیب دیده گفت: چهار نفر در این حادثه آسیب دیده بودند که سه نفر از آن ها زن و یک نفر دیگر مرد هستند.

    مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: یکی از این زنان متهم این پرونده است که خود به شکل جزئی آسیب دیده است.

    وی در خصوص وضعیت این افراد گفت: دو زن که در این حادثه آسیب بالایی دیده بودند به تبریز منتقل شدند و هم اکنون تحت مداوا قرار دارند.

    گفتنی است تاکنون جزئیات بیشتری از این حادثه توسط هیچکدام از مسئولان استان منتشر نشده  است.

    انتهای پیام/

    سیاوش عینالو