وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۲۴۴۹ مطلب توسط «سیاوش عینالو» ثبت شده است

۱۲:۵۱۲۶
دی

چاپ آگهی مفقودی مدارک خودرو، موتورسیکلت، پروانه بهره برداری واحد تولیدی و شرکت و غیره در روزنامه های کثیرالانتشار و سراسری بطور تلفنی پذیرفته میشود.

تلفن تماس: 09144213777

سیاوش عینالو
۰۹:۵۳۲۱
آبان

آدرس وبسایت پایگاه خبری اخبار ملکان:     www.akhbaremalekan.ir

لینک کانال خبری اخبار ملکان در تلگرام:        akhbare_malekan@   

شماره تماس و فضای مجازی جهت درج هرگونه آگهی دولتی و خصوصی در نشریه ندای ملکان و روزنامه های کثیرالانتشار: 09144213777 

سیاوش عینالو
۱۳:۵۱۰۱
آبان


انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس ملکان برگزار شد

ملکان- همزمان با سراسر کشور، انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس ملکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه شنبه انتخابات شورای دانش آموزی با شرکت گسترده دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان ملکان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات بیش از ۱۹ هزار دانش آموز این شهرستان پای صندوق رای رفته و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.

بر پایه این گزارش صدها تن از دانش آموزان جهت حضور در دوره جدید شورای دانش آموزی مدارس خود کاندیدا شده بودند.

نتایج انتخابات امروز مشخص خواهد شد و هر مدرسه برای دوره جدید ۵ الی ۷ شورا خواهد داشت که یک نفراز میان کاندیداهای پیروز به عنوان رئیس شورا انتخاب و فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 4439096
سیاوش عینالو
۱۱:۵۰۰۱
آبان
نقاط حادثه خیز ایمن می شوند/ افزایش ۸۶ درصدی تصادفات منجر به فوت

ملکان- فرماندار ملکان گفت: نقاط حادثه خیز ملکان در روستاها و شهرهای مختلف این منطقه ایمن می شوند و برای همین منظور محور قدیمی ملکان به مراغه آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی قبل از ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری سومین همایش ایمنی تردد موتورسیکلت سواران افزود:عدم استفاده از کلاه و تجهیزات ایمنی باعث افزایش تلفات راکبین موتورسیکلت در این شهرستان می شود.

وی با بیان اینکه اکثر موتورسیکلت سواران در ملکان را افراد فاقد گواهینامه و بیمه نامه تشکیل می دهد افزود: به همین خاطر در هنگام بروز حوادث و برخورد با افراد پیاده نیز راکبین موتورسیکلت دچار مشکلات می شوند.

فرماندار ملکان با بیان اینکه سومین همایش راکبین موتورسیکلت ۲۲ آبان با حضور مسئولین استانی و با همکاری دستگاه های دولتی در فرمانداری ملکان برگزار خواهد شد، به برگزاری همایش های مختلف در خصوص ارتقا فرهنگ رانندگی و استفاده صحیح و قانونی از موتورسیکلت با همکاری دستگاههای مرتبط در فرمانداری این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:متاسفانه علیرغم توزیع رایگان کلاه و تجهیزات ایمنی به شرکت کنندگان در همایش ها، از کلاه و تجهیزات توزیع شده استفاده نمی شود.

 وی افزود: متاسفانه اکثر راکبین در شهرستان ملکان بدون کلاه ایمنی و تجهیزات و گواهینامه و با وسائط نقلیه اوراقی و فاقد پلاک انتظامی تردد می کنند که در مواقع بروز تصادفات مشکلاتی به همراه دارد.

وی از اصلاح جاده ها و پل های روستایی و شهری طی سه سال گذشته در جهت کاهش تصادفات خبر داد و افزود: همچنین محور قدیم ملکان به مراغه که یکی از نقاط حادثه خیز بود در حال بهسازی و آسفالت به طول ۶ کیلومتر است.

موتورسیکلت های اوراقی و فاقد پلاک ذوب می شوند

جانشین فرماندهی انتظامی ملکان نیز در این جلسه از افزایش ۸۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های درون شهری و بین شهری این شهرستان در ۷ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ برجی افزود: طی ۷ ماهه سال ۹۶ تعداد کشته های سوانح بین شهری ۷ تن بود این در حالی است که این تعداد در مدت مشابه سال جاری به ۱۳ تن افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین تعداد ۳ تن در سال گذشته در جاده های درون شهری ملکان جان خود را از دست داده بودند ولی امسال این تعداد به ۴ نفر افزایش یافته است.

وی موتورسیکلت های اوراقی و فاقد پلاک را یکی از مشکلات شهرستان ملکان ذکر کرد و گفت با قانون جدید از این پس موتورسیکلت های اوراقی ذوب خواهند شد.

کد خبر 4438858
سیاوش عینالو
۱۱:۰۰۲۹
مهر

سیاوش عینالو
۰۹:۵۵۲۱
مهر

سیاوش عینالو
۱۲:۰۱۱۸
مهر


تسویه حساب بدهی ۳۵میلیارد ریالی شهرداری ملکان به تامین اجتماعی

ملکان- شهردار ملکان از تسویه حساب بدهی ۳۵ میلیارد ریالی شهرداری ملکان به سازمان تامین اجتماعی با استفاده از روش تهاتر ملک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید بنائی ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری ملکان از سنوات گذشته مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از بابت اصل و جرایم دیر کرد در پرداخت حق بیمه کارکنان و پیمانکاران به سازمان تامین اجتماعی بدهکار بود که با پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر و مساعدت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و پس از رایزنی ها و جلسات متعدد با مدیران ارشد سازمان، در نهایت این بدهی با تهاتر یکی از املاک شهرداری در شهر ملکان تصفیه شد.

وی افزود: تعدادی از کارشناسان رسمی دادگستری، تامین اجتماعی و شهرداری مراحل مختلف ارزش گذاری این ملک را انجام و جلسات بسیاری در شهرستان، مرکز استان و تهران با رده های مختلف مدیریتی سازمان تامین اجتماعی داشتیم که لازم میدانم از حسن نظر این عزیزان و تلاشهای یکایک اعضای محترم شورای اسلامی شهر، خدادادی نماینده مردم ملکان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، برای حصول توافق و اجرایی شدن این تهاتر قدردانی کنم.

شهردار ملکان با اشاره به اصلاح برخی ساختارها و اجرای برنامه ریزی های انجام شده در شهرداری ملکان خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرداخت حقوق کارکنان این شهرداری به روز بوده و هیچ پرداختی عقب افتاده ای از این بابت نداریم و حق بیمه ماه های اخیر نیز در زمان قانونی پرداخت شده و در تلاشیم بدهی انباشته ای در این زمینه نداشته باشیم.

سیاوش عینالو
۱۵:۴۲۱۷
مهر


راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در ملکان/ضرورت توجه به صنایع تبدیلی

ملکان- نماینده مردم ملکان در مجلس از راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان ملکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خدادادی قبل از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر لغو راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان ملکان مخابره شده است، کذب محض است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ملکان قطب تولیدی و اقتصادی استان به شمار می رود، ادامه داد: در این منطقه پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی داریم که باید از این قابلیت ها استفاده کنیم و زمینه رشد و توسعه ملکان را فراهم آوریم.

خدادادی با اشاره به اینکه راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان ملکان توسط نمایندگان مجلس تصویب شده است، افزود: این طرح هم اکنون در شورای نگهبان بررسی می شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید از سرمایه گذاران حمایت کنند، ادامه داد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در ملکان نقش مهمی در اشتغال جوانان منطقه دارد.

نماینده مردم ملکان در مجلس ادامه داد: سرمایه گذارانی که در ملکان مشغول به کار شوند از پرداخت مالیات و عوارض معاف می شوند.

وی به ضرورت توجه به صنایع تبدیلی نیز تاکید کرد و گفت: نبود صنایع تبدیلی باعث شده تا کشاورزان در ملکان محصولات خود را خیلی به قیمت پایین تر به فروش برسانند. بدون شک خام فروشی محصولات در این شرایط اقتصادی درست نیست.

کد خبر 4425565
سیاوش عینالو
۰۹:۱۵۱۷
مهر
چهارمین جشنواره «دوشاب» ملکان برگزار شد

تبریز- صبح امروز دوشنبه چهارمین جشنواره «دوشاب» ملکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره با شعار ملکان پایتخت دوشاب ایران و به همت شهرداری ملکان و با حضور مسئولین محلی در ورودی شهر ملکان برگزار و دوشاب پزان این شهرستان مهارت و تجارب خود را در خصوص پخت دوشاب به حاضرین نمایش دادند.

در حاشیه جشنواره دوشاب زنان روستایی شهرستان ملکان نیز، تولیدات و توانمندی های خود و همچنین سوغات منطقه را به نمایش گذاشتند.

گفتنی است دوشاب یکی از ده ها فرآوری حاصل از انگور ملکان است که همه ساله پس از پایان کار برداشت انگور و تولید کشمش، توسط زنان شهری و روستایی ملکان تولید و به مصرف خانوارهای این شهرستان می رسد.

شیره انگور(دوشاب) از جمله فرآورده های انگور است که فواید زیادی برای سلامتی انسان دارد.

متاسفانه به علت عدم بازاریابی و نبود صنایع تبدیلی و بسته بندی این محصول صرفا مصرف داخلی در ملکان دارد و در کشور ناشناخته مانده است!

کد خبر 4424227
سیاوش عینالو
۰۷:۵۵۱۴
مهر


چهارمین جشنواره ملی خوشنویسی مشق عشق برگزار می شود

ملکان- فرماندار ملکان گفت: چهارمین جشنواره خوشنویسی مشق عشق در چهارمین سال برگزاری بصورت کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی ظهر امروز پنج شنبه در جلسه رونمایی از پوستر جشنواره های خوشنویسی مشق عشق و عکس خوشه های طلایی افزود: دبیرخانه کشوری جشنواره خوشنویسی مشق عشق با موضوع ایثار و شهادت و با حضور دست اندرکاران و هنرمندان سراسر کشور ۱۷ بهمن ماه سالجاری در خانه فرهنگ شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره عکس خوشه های طلایی نیز سوم آذرماه سال جاری  و بصورت منطقه با شرکت عکاسان شمال غرب کشور در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان نیز در این جلسه از تخصیص ۲۵۰میلیون ریال اعتبار جهت برگزاری چهارمین جشنواره مشق عشق خبر داد و گفت با توجه به وسعت جشنواره این میزان اعتبار ناکافی بوده و حداقل یک میلیارد ریال جهت برگزاری این جشنواره نیاز است.

سعید سلطانپور از دستگاه های دولتی بخصوص اعضای شورای شهر و شهرداران ملکان، لیلان و مبارک شهر خواستار حمایت مالی شد.

در پایان جلسه از پرده پوستر جشنواره های خوشنویسی مشق عشق و عکس خوشه های طلایی رونمایی شد.

کد خبر 4420800
سیاوش عینالو