وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سالهاست مردم ملکان میوه و تره بار را گرانتر از هموطنان سایر شهرها و حتی تهران و تبریز و کلان شهرها تهیه می کنند و این باعث سئوال برای شهروندان ملکانی شده است!

شهروندان ملکان عقیده دارند قیمت هر کیلو میوه از جمله پیاز ،سیب زمینی ، گوجه ،پرتقال ، سیب ، لیمو شیرین ، موز  و تره بار در شهرستان ملکان همواره حداقل 20 الی 50 درصد با سایر شهرها تفاوت قیمت دارد و گرانتر است.

این عده می گویند البته خدا رحمت کند به پدر و مادر دست فروشان و افرادی که به وسیله سایپا و وانت بار و سه چرخه ها اقدام به فروش میوه با قیمت پایین تر می کنند که اگر اینها نبودند مغازه داران میوه فروش هر کیلو میوه را حتی تا چندین برابر گرانتر به مردم این شهرستان می فروختند.

هر چند دست فروشان نیز در مواقعی اقدام به قالب کردن میوه غیربهداشتی و ناسالم به شهروندان می کنند که ضروری است مسئولین بهداشت و صنعت ،معدن و تجارت ملکان هر از گاهی به عملکرد این افراد نظارت کنند تا خدای ناکرده سلامتی و پول مردم مورد تهدید واقع نشود.

در این میان مغازه داران و کسبه تره بار تهیه میوه از شهرهای همجوار و غیر عمده و هزینه هایی همچون دارایی و شهرداری و غیره را باعث بالا بودن قیمت میوه و تره بار در ملکان می دانند که البته این موارد توجیه لازم را ندارند.

اما در پاسخ به شکایات شهروندان از گرانی قیمت میوه در ملکان در مقایسه با سایر شهرها رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت ملکان این خبر را نادرست خواند و ضمن تکذیب گفت: قیمت میوه هم سطح با سایر شهرها بوده و گران نیست.

علی بیگ زاده افزود: شهروندانی که ادعا دارند قیمت میوه در ملکان در مقایسه با سایر شهرها گران است به استناد به قیمت وانت بارهای میوه فروش آن شهرها می گویند در صورتی که قیمت میوه در مغازه ها و کسبه شهرهای دیگر با  ملکان تفاوتی ندارد.

وی از فعالیت محسوس و غیرمحسوس بازرسین اداره صنعت،معدن و تجارت ملکان به طور مستمر از بازار و کسبه میوه و تره بار  این شهر خبر داد و اظهار کرد: با متخلفین طبق مقررات برخورد می شود و تاکنون پرونده های زیادی به جریمه ختم شده و برخی ها نیز در مرحله رسیدگی قرار دارند.

بیگ زاده در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که پرسید کسبه میوه و تره بار ادعا دارند قیمت ایاب و ذهاب از بناب و تبریز باعث گرانی قیمت میوه در ملکان می شود ضمن رد این مسئله گفت:  اولاً با وجود میدان فعال میوه و تره بار در ملکان چه لزومی به خرید میوه از سایر شهرهاست می باشد در ثانی در خرید عمده کرایه آن نمی تواند تاثیری در قیمت داشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص علت عدم درج قیمت میوه ها در مغازه ها نیز گفت: همه میوه فروشان قیمت میوه های خود را درج کرده اند و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

گزارش از: سیاوش عینالو - خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان ملکان

۹۳/۱۰/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی