وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

امروز4 روز از ایام پربرکت دهه مبارکه فجر انفلاب اسلامی می گذرد،دهه فجری که برای ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی از جایگاه والایی برخوردار بوده و یادآور حماسه آفرینی و مبارزات ایرانیان در برابر حکومت 2500 ساله طاغوت به رهبری امام راحل(ره) می باشد.

 همه ساله در این دهه اقشار مختلف مردم و  دستگاههای دولتی فرار رسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با آذین بندی معابر و ادارات دولتی جشن گرفته و دستگاههای دولتی نیز برخی از طرحهای عمرانی و خدماتی خود را در این روزها  آغاز و یا افتتاح می کنند.

در این بین ستادهای دهه فجر در سراسر کشور نیز با تشکیل کمیته های مردمی و اداری سعی در برگزاری باشکوهتر  ایام دهه فجر دارند و در این بین کمیته اطلاع رسانی نیز بعنوان یکی از کمیته ها وظیفه اطلاع رسانی خدمات دولت و برنامه ها و مراسمات این ایام باشکوه در رسانه های گروهی را بر عهده دارد.

طی روزهای گذشته بر اساس شنیده ها طرحهایی افتتاح و برنامه های خوبی در سطح شهرستان ملکان برگزار شده و انشالله تا پایان دهه فجر نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت ولی متاسفانه به روال سال های قبل و علیرغم تماس های متعددی که با مسئول محترم ستاد دهه فجر ملکان داشته ام تا به امروز هیچ دعوتی یا تماسی با دفتر مطبوعاتی ندای ملکان که مسئولیت ارسال اخبار خبرگزاری های ایسنا،فارس،تسنیم،باشگاه خبرنگاران جوان و چندین روزنامه سراسری و استانی را در شهرستان ملکان بر عهده دارد نشده است!

از همین رو نتوانستم نسبت به انعکاس اخبار و رویدادهای ایام الله دهه فجر به رسانه های گروهی اقدام نمایم البته ناگفته نماند عدم همکاری مسئولین محلی مشکل امسال نیست و پارسال هم در دهه فجر دعوتی از بنده به عمل نیامد همانطوری که در سایر مراسمات و جلسات دستگاههای دولتی نیز از خبرنگاران خبرگزاری و مطبوعات جهت انعکاس اخبار دعوتی به عمل نمی آید و علیرغم نامه نگاریها و درخواست های شفاهی طی سالهای گذشته نتیجه ای نگرفته ام!

همچنین همه ساله در ستاد دهه فجر کمیته ای به نام کمیته اطلاع رسانی تشکیل می شود ولی متاسفانه هیچ دعوتی از خبرنگاران به این کمیته طی سال های گذشته نشده است و معلوم نیست این کمیته توسط چه کسی یا کسانی فعالیت می کند!

امید است با توجه به نقش رسانه های گروهی بخصوص خبرگزاری ها و مطبوعات در انعکاس اخبار و عملکرد دستگاههای دولتی و  همچنین تاکیدات استاندار محترم استان مبنی بر انعکاس بیش از پیش خدمات دولت تدبیر و امید و درخواست وی از فرمانداران استان مبنی بر تعامل با خبرنگاران این طلسم و سنت قدیمی عدم همکاری با خبرنگاران خبرگزاری و مطبوعات در ملکان شکسته شده و همه خبرنگاران بدون تبعیض با دعوت به کلیه مراسمات و جلسات فرمانداری و سایر ادارات و نهادها و ارگانهای دولتی بتوانند به رسالت خطیر خود در انعکاس اخبار  شهرستان عمل نمایند البته بعید می دانم جنین شود!!

۹۳/۱۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی