وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


عدم استقبال دانش آموزان ملکانی از سالن ها و امکانات ورزشی موجود!
شهرستانها  10:30:13 1393/12/06
9312-2290-5 کد خبر
    

رییس آموزش و پرورش ملکان گفت:با اینکه چهار سالن ورزشی مختص آموزش و پرورش با فضای مناسب در این شهرستان وجود دارد ولی متاسفانه  استقبال کمی از آنها می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، ایرج هاتفی در همایش تجلیل از برترین های ورزشی مدارس ملکان با درخواست انجام کار کارشناسی در این خصوص افزود: در بسیاری از اوقات سالن ها خالی هستند که علاوه بر هدر دادن منابع فرصت های بسیاری در زمینه های مختلف ورزشی نیز از بین می رود.

وی با تاکید بر استفاده بهینه و مطلوب دانش آموزان از سالن ها و اماکن ورزشی موجود گفت: استقبال کم دانش آموزان از سالن های ورزشی نیاز به بررسی و کار کارشناسی دارد.

رییس آموزش و پرورش ملکان با اشاره به گسترش روز افزون بازی های رایانه ای خاطر نشان کرد: این موضوع موجب شده دانش آموزان به علت خستگی فکری و تحرک نداشتن، دچا ر نوعی افسردگی شوند

هاتفی با بیان اینکه هیچ محدویتی برای استفاده از سالن های ورزشی برای دانش آموزان وجود ندارد، افزود: ناهنجاری های جسمی و قامتی بیشترین موردی هست که در دانش آموزان به چشم می خورد که باید با ورزش و حرکات اصلاحی ترمیم شود

وی ادامه داد: از ابتدای امسال یک هزار دانش آموز در مرکز ارزیابی قامتی ناهنجاری های جسمانی معاینه شده اند که 800 نفر آنها نیاز به تمرینات اصلاحی دارند.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام

۹۳/۱۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی