وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف شهرستان ملکان، بیمه  و پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد پایین را دو خواسته به حق قالیبافان زحمت کش ملکانی دانست و خواستار تحقق این دو مشکل شد.

سردار پریزاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی افزود: متاسفانه به علت عدم حمایت دولت از قشر قالیباف نمی توانیم هیچگونه خدماتی ارائه بدهیم و بیمه و پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد کم بهره نیز از عمده مشکلات این قشر در شهرستان ملکان محسوب می شود.

وی از قالبیافی به عنوان اصلی ترین شغل مردم ملکان بعد از تاکداری یاد کرد و گفت: در حال حاضر حدود 4600 نفر به طور مستقیم از راه قالیبافی در شهرستان ملکان امرار معاش می کنند.

وی با بیان اینکه زنان ملکانی با 70 درصد، مقام نخست بافندگان قالی در این شهرستان را به خود اختصاص داده اند افزود: 30 درصد بافندگان فرش در این شهرستان نیز مرد هستند.

پریزاد اظهار کرد: سالیانه 15 هزار متر مربع انواع فرش در طرح ها، نقشه ها و اندازه های مختلف در ملکان تولید می شود که فرش ابریشم، مرینوس و پشم از جمله آنهاست.

وی از صدور 4590 پروانه مهارت و کارت قالیبافی در شهرستان ملکان طی 11 ماه سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد به 2351 تن کارت مهارت فنی و حرفه ای و مابقی کارت قالیبافی صادر شده است.

وی به جزئیات کارت های مهارت فنی و حرفه ای صادر شده در شهرستان ملکان نیز اشاره کرد و افزود: تعداد دوهزار و 117 کارت مربوط به خانگی،تعداد 134 کارت کارگاهی و همچنین 100 کارت ایثارگری بوده است.

وی ادامه داد: تعداد 1787 پروانه مهارتی روستایی و 564 پروانه مهارتی شهری و همچنین تعداد 1282 کارت قالیبافی روستایی و 958 کارت قالیبافی شهری تا پایان بهمن ماه سال جاری در شهرستان ملکان صادر شده است که تعداد 3069 کارت های مهارت و قالیبافی روستایی و  1522 کارت شهری بوده است.

رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف شهرستان ملکان از معرفی تعداد 3153 تن جهت بهره مندی از خدمات بیمه به اداره تامین اجتماعی ملکان خبر داد و گفت از این تعداد 1523 تن زیرپوشش خدمات این سازمان قرار گرفته اند.

پریزاد به تعداد افرادی که از تسهیلات بانکی بهره مند شده اند اشاره کرد و گفت تاکنون تنها به 1500 تن وام بانکی پرداخت شده که با توجه به تعداد اعضا ناکافی می باشد.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام

۹۳/۱۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی