وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


 یکشنبه 10 اسفند 1393 - 16:50
ش

نخستین یادواره دانشجوی شهید محمد اسماعیلیان روز یک شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان و با حضور مادر شهید، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا،‌ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم گفت: علت ترس استکبار جهانی از ایران اسلامی ایمان کامل و شهادت طلبی جوانان آن است از این رو دشمن قدرت تعرض به ایران اسلامی را نداشته و به فضل خداوند نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام ولایی با بیان اینکه شهدا همیشه در دل ملت قدرشناس ایران اسلامی جا داشته اند، تصریح کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در یادواره های شهدا خود گواه بر این ادعاست و این دلیل بر این است که فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه همچنان زنده است.

ولایی بصیرت دهی را از دیگر وظایف مسئولان دانشگاه ها دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه ها وظیفه دارند با بصیرت دهی به دانشجویان از قبیل انتخاب اساتید بصیر و برگزاری جلسات روشنگرانه سیاسی راه شهدا را دنبال کنند

 
 

وی بر تقویت فرهنگ دینی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: در همه دانشگاه ها و خصوصا در دانشگاه آزاد اسلامی که مولود انقلاب است باید بر تقویت فرهنگ دینی تلاش و کوشش شود چرا که این دانشگاه باید بیشتر از جای دیگر پرچمدار باشد و نهادی است که از دل جمهوری اسلامی برخواسته است.

ولایی بصیرت دهی را از دیگر وظایف مسئولان دانشگاه ها دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه ها وظیفه دارند با بصیرت دهی به دانشجویان از قبیل انتخاب اساتید بصیر و برگزاری جلسات روشنگرانه سیاسی راه شهدا را دنبال کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز از شهدا به عنوان نماد ایثار و فداکاری در جامعه یاد کرد و گفت: بر این باوریم که شهدا پرچمدار استقلال و عزت و شرف این مردم هستند.

دکتر موسی ارشد با بیان اینکه شهدا جان خود، یعنی عزیزترین نعمت خود را تقدیم اسلام و قرآن کردند تا اسلام و قرآن و انقلاب زنده بماند، تصریح کرد: اگر در یک جمله بگوئیم شهدا گل سرسبد این ملت بودند و تا آخر خواهند بود.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه تک تک آحاد جامعه دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و فداکاری و از جان گذشتن است و این چیزی است که ما امروز بیش از پیش در کشور نیاز داریم. امیدوارم در قبال وظایفی که شهدا روی دوش ما گذاشته اند بخوبی ایفای عمل کنیم.

در ادامه مراسم فرمانده سپاه ناحیه ملکان نیز با تجلیل از ایثار و از جان گذشتگی شهدا برای اعتلای اسلامی و میهمن اسلامی از جان خود گذشتند.

سرهنگ جواد اکبری افزود: ما در جنگ تجربه های زیادی کسب کردیم و الان در دنیا حرف زیادی برای گفتن داریم. در پایان پس از اجرای مداحی و قرائت وصیتنامه، با اهدای لوح تقدیر از مقام شامخ شهید دانشجو محمد اسماعیلیان تجلیل بعمل آمد.

۹۳/۱۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی