وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.

کد خبر: ۴۷۹۸۱۹

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ - 02 March 2015

-------------------------------------------


        واحدهای مسکونی دولتی در ملکان  که بیش از 10 سال است نیمه کاره رها شده اند!

سالهاست در روبروی چشم شهروندان ملکانی چند بلوک ساختمان دولتی نیمه کاره مشاهده می شود که همچنان بلاتکلیف رها شده اند!

این واحدهای مسکونی در 6 بلوک و دهها واحد احداث شده و در شهرک ولیعصر(عج) ملکان و در جنب جهاد کشاورزی ملکان واقع شده اند که اگر به موقع تکمیل می شدند می توانست دهها خانواده نیازمند و یا کارمند دولتی اجاره نشین را صاحب خانه کند.

تمامی امورات ساختمانی آنها از قبیل فنداسیون و نازک کاری نیز  به اتمام رسیده و نیمه کاره رها شده اند و متاسفانه بعلت گذشت  سالها به نظر می رسد عمر مفید خود را سپری نموده اند و صد افسوس پول بیت المال هدر شده است.

در این خصوص رئیس اداره راه و شهرسازی ملکان می گوید این واحدها در اوایل دهه 80 توسط اداره کل مسکن و شهرسازی وقت استان در قالب طرح واحدهای به شرط تملیک احداث شده تا به افراد بدون خانه واگذار شود.

محرم پور افزود در آن زمان بین اداره کل و پیمانکار اختلاف افتاده و از آن سالها این واحدها نیمه کاره مانده اند.

وی گفت پرونده اختلاف بین مجری و پیمانکار این پروژه هم اکنون در دادگاه بوده و اداره کل راه و شهرسازی پیگیر این موضوع می باشد.

سئوالی که در اینجا به ذهن می رسد این است که چرا باید بخاطر اختلاف بین مجری و پیمانکار پروژه بزرگ و مهم بیش از یک دهه تعطیل شده و دهها واحد مسکونی که با پول بیت المال احداث شده اند بیش از 10 سال نیمه کاره و بلاتکلیف رها شوند و به قول رئیس اداره راه و شهرسازی عمر مفید خود را نیز از دست بدهند.

 
باعث تاسف است که هر شخص حقوقی یا حقیقی نیز بخواهد این واحدها را خریداری نماید باید بعلت گذشت سالها و سپری شدن عمر مفید بنا این پروژه را که با پول بیت المال احداث شده تخریب و مجدداً اقدام به احداث بنا کند!

امید است مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان و مسئولین شهرستان ملکان سریعاً در خصوص این پروژه قدیمی و بلاتکلیف و نیمه کاره رسیدگی نموده و به سئوالات صدها شهروند ملکانی رهگذر از این محل جواب قانع کننده بدهند.


نگارنده: سیاوش عینالو




 

۹۳/۱۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی