وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

مسوولان مطلقا از انتقاد رسانه‌ها ناراحت نشوند


نصر نیوز:  استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که این استان از جمله استان‌های بحران‌خیز کشور است، اظهار داشت: دستگاه‌ها باید در کنار کارهای عادی خود به بحث مدیریت بحران و حوادث پیش‌بینی نشده نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر نیوز، اسماعیل جبارزاده صبح امروز (شنبه) در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، با اشاره به وقوع پنج هزار زلزله در استان بعد از زلزله ارسباران، افزود: البته بسیاری از این زلزله‌ها به دلیل شدت پایین آن محسوس نبود، اما این آمار نشان می‌دهد که حرکت لایه‌های زیر زمین هنوز تثبیت نشده و هر لحظه احتمال وقوع حادثه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: البته حوادث جزوی از طبیعت هستند و مهم این است که آمادگی کامل برای مواجهه با حوادث و مدیریت آنها را داشته باشیم.

جبارزاده گفت: خوشبختانه دستگاه‌های استان تکالیف خود را در خصوص مدیریت بحران به نحو احسن انجام داده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ارتقای جایگاه مدیریت بحران، گفت: مدیریت بحران به قدری مهم است که در برخی کشورها دارای وزارت‌خانه مستقل است و نگاه‌ها به مدیریت بحران باید در این سطح باشد.

وی با اشاره به احداث پارک 200 هکتاری مدیریت بحران با ظرفیت اسکان یکصد هزار نفر در تبریز، تاکید کرد: مشابه این طرح باید در سایر شهرهای استان نیز توسعه یابد و جزو برنامه‌های مدیریت استان نیز احداث پارک‌های چندمنظوره است.

جبارزاده با تاکید بر آمادگی کامل همه دستگاه‌های استان برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: در این ایام باید خصلت مهمان‌نوازی مردم آذربایجان را تقویت کنیم و میهمانان نوروزی به بهترین شکل پذیرایی شوند.

وی افزود: خوشبختانه در سال 93 استان آذربایجان شرقی پذیرای خیل کثیری از مسافران بود و باید این آمادگی در سال جدید هم ایجاد شود تا میهمانان تبریز و آذربایجان شرقی را با خاطره‌ای خوش ترک کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به انتشار گزارشی در خصوص سکونت یک خانواده شهید زلزله‌زده شهرستان اهر در کانکس اسکان موقت پس از دو سال از وقوع زلزله ارسباران، اظهار داشت: رسانه‌ها چشم و گوش مسوولان هستند و اگر مسایل را به درستی منتقل کنند باید از آنها تشکر کرد، در مورد اخیر نیز اگر مطلب به درستی منتقل نشده است باید روشنگری کرد و در هر حال کار علمی و منطقی نباید تحت تاثیر این گونه مسایل قرار گیرد.

وی با بیان این که مسوولان مطلقا نباید از انتقاد رسانه‌ها ناراحت شوند، افزود: ما ادعای معصوم بودن نداریم و ممکن است در یک جای کار ایراد داشته باشیم و این رسانه‌ها هستند که این اشکالات را منعکس می‌کنند.

جبارزاده تصریح کرد: از زمان حضور بنده در استان بیشترین انتقادها و حتی شایعه‌پراکنی‌ها متوجه خود من بوده است، اما کمترین اعتراضی از طرف بنده نشده و سایر مسوولان هم نباید از انتقادهای رسانه‌ها دلگیر شوند، چرا که ما با قبول مسوولیت خود را در معرض قضاوت و انتقاد رسانه‌ها قرار داده‌ایم.

وی با بیان این که هر انتقاد رسانه‌ها را به عنوان یک هدیه قبول کنیم، افزود: اگر به انتقادات درست رسانه‌ها توجه شود شاهد حل بسیاری از مشکلات خواهیم بود که نمونه آن را در حل مشکل بی‌آبی یک روستا در شهرستان خداآفرین شاهد بودیم که با حضور صدا و سیما در این روستا و گزارش مشکل آن مسوولان در جریان امر قرار گرفتند.

جبارزاده با بیان این که مردم ناظر عملکرد مسوولان هستند، افزود: البته ناظر اصلی خداوند است و باید در تمام کارها خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم و به قصد قربت کار کنیم.

وی تاکید کرد: همه کارها باید با مطالعه انجام شود و صلاح مردم و دولت نیز در همین است، چرا که کار بدون مطالعه موجب تحمیل هزینه اضافی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با بیان این که سال 93 سالی موفقیت‌آمیز برای استان آذربایجان شرقی در تمام بخش‌ها بود، افزود: ما در این سال زیربناهای توسعه استان را فراهم کردیم و باور داریم که با اجرای برنامه‌های مصوب و همت و غیرت مسوولان، سال 94 سال شکوفایی استان در تمام زمینه‌ها خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه با اشاره به اهمیت بیمه حوادث عمومی مانند زلزله اظهار داشت: بیمه با مبلغ کم می‌تواند در مواقع حساس کمک مردم و دولت باشد و جلوی زیان‌های سنگین را بگیرد.

محمدصادق پورمهدی با بیان این که فرهنگ‌سازی بیمه امری ضروری است، گفت: در حال حاضر بسیاری از خانه‌های فرسوده در تبریز در مقابل حوادث آسیب‌پذیر هستند و بیمه آنان ضروری است.

وی بر همراهی شوراهای اسلامی، شهرداری و دهیاری‌ها تاکید کرد و گفت: می‌توان مبالغ بیمه‌ای را که اندک است به صورت غیرمستقیم از طریق قبوض دریافت کرد که در این راستا اخذ مصوبه از شورای اسلامی ضروری است.

ساعی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی هم از تشکیل و فعالیت ستاد ایمنی استقبال از بهار در آذربایجان شرقی همزمان با کل کشور از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین خبر داد.

انتهای پیام/

۹۳/۱۲/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی